Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Znalazłem na allegro nowy drążek kierowniczy i mam pytanie czy można rozebrać kolumnę i wymienić drążki kierownicze ? Bo z tego co wiem kolumna jest nierozbieralna??? Oto link do aukcji: http://moto.allegro.pl/drazek-kierowniczy-nissan-primera-p10-1991-1996-i1273806539.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Znalazłem na allegro nowy drążek kierowniczy i mam pytanie czy można rozebrać kolumnę i wymienić drążki kierownicze ? Bo z tego co wiem kolumna jest nierozbieralna??? Oto link do aukcji: http://moto.allegro.pl/drazek-kierowniczy-nissan-primera-p10-1991-1996-i1273806539.html Cześć Trochę to dziwne co piszesz bo skoro kolumna jest nie rozbieralna to po co ktoś sprzedaje te drążki? Myślę ze odpowiedz na twoje pytanie zna sprzedający i może warto jego zapytać.Jak dla mnie skoro są w obiegu to musza dać się wymienić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas91 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Z tego co mi sie wydaje to kolumny nie trzeba rozbierac zeby wymienic drazki... Rozebrac kolumne tzn wyjac czy rozkrecic na czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Z tego co mi sie wydaje to kolumny nie trzeba rozbierac zeby wymienic drazki... Rozebrac kolumne tzn wyjac czy rozkrecic na czesci? to samo miałem na myśli. Rozebrać kolumnę na części to może tak łatwo się nie da,ale z wymiana drążków nie powinno być problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 to samo miałem na myśli. Rozebrać kolumnę na części to może tak łatwo się nie da,ale z wymiana drążków nie powinno być problemu. Pozdrawiam Chodziło mi o to żeby wymienić drążki razem z tym "jabłkiem" na końcu bo to się najczęściej wyrabia(ja mam lekki luz z lewej strony wyczuwalny przy wyłączonym silniku), na zdjęciu widać gwint pewnie można wykręcić drążek ale co z jabłkiem no a jeszcze skąd uszczelki??? Podejżewam że te drążki to są dla zakładów regenerujących ukł. kierowincze? Kiedyś zdejmowałem gumę ochraniającą kolumnę gdzie wchodzi drążek ale z tego co pamiętam chyba nie da rady wymienić bez rozebrania całej kolumny ??? Myślałem że komuś się to udało ??? z tego co wiem regeneracja całej kolumny to koszt około 400 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Chodziło mi o to żeby wymienić drążki razem z tym "jabłkiem" na końcu bo to się najczęściej wyrabia(ja mam lekki luz z lewej strony wyczuwalny przy wyłączonym silniku), na zdjęciu widać gwint pewnie można wykręcić drążek ale co z jabłkiem no a jeszcze skąd uszczelki??? Podejżewam że te drążki to są dla zakładów regenerujących ukł. kierowincze? Kiedyś zdejmowałem gumę ochraniającą kolumnę gdzie wchodzi drążek ale z tego co pamiętam chyba nie da rady wymienić bez rozebrania całej kolumny ??? Myślałem że komuś się to udało ??? z tego co wiem regeneracja całej kolumny to koszt około 400 zł. Cześć Tak jak piszesz widać gwint i wcięcie na klucz wiec na pewno da się wykręcić.Co do tematu uszczelek to nie bardzo wiem jakie masz na myśli i czy jakiekolwiek trzeba.Na pewno ktoś już to przerabiał i za jakiś czas dostaniesz konkretna odpowiedz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.