Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kiedy odciecie? przy jakich obrotach?


Gość gasch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

heh ;) ja szczerze mowiac bylem przerazony jak zobaczylem te 7000...

a przycisnac musialem bo jakis cwaniak w pasacie 1.8 turbo myslal ze pojdzie mu ze mna latwo... Oczywiscie porobil mnie ale dlugo nie dawalem za wygrana...

aha przy tych 7000 mialem na liczniku 100kmh na dwojce ;)

A tak powaznie - moze mam cos skopane i dlatego mi nie odcina , teraz to nawet sie boje sprawdzic...?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

Spoko luz... u mnie na CA16DE odcina gdzies kolo 8500. Od 8000 zaczyna sie czerwonye pole na obrotomierzu. Na 7000 jest zakreskowane wiec mozna czasami cisnac ponad 7000. Pola powyzej 8000 nalezy jednak unkac. Mysle ze u Ciebie bedzie podobnie.

Co do wyprzedzania i przyspieszania to przy takich obrotach niezle wciska w fotelik nie? Przydaje sie to czasami ale generalnie proponuje jednak jezdzic na obrotmierzu troszke wolniej :) z pozytkiem dla Ciebie i silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

wiadomo ze nie mozna zawsze cisnac do 7000 ;) Ja jezdze raczej ekonomicznie na razie zrobilem moim sunny jakis 1000km i srednie spalanie wyszlo 7,3l !!! Za 2 tygodnie zakladam gaz wiec bede mial fajne autko i koszt 100km okolo 15-18zl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

mam sunny 1,6 16V 102KM i na dwójce odcina zapłon przy 7300 obrotów i 105km/h uzyskuje wtedy paliwo PB98

 

[ Dodano: Pon 28 Lip, 2008 12:40 ]

a jesli chodzi o spalanie w miescie przy cisnięciu od czasu do czasu to 7,6 l/100 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w n14 mojej drugiej poowy odinka jest na 7500, silnikowi nic się nie dzieje jak się go kręci do 7tys.. Odcinka jest przez fabryke ustawiona na granicy bezpiecznej, można to jeszcze przesunąć w górę..

Moja Honda kręci się do 8200rpm, spokojnie mogę podnieść tą wartośc do prawie 9tys.. Silniki japońskie są wysokoobrotowe, to nie niemieckie diesle..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odcinka w silnikach GA to 7550 orotow - fabrycznie

chciałbym, żeby tak było w GA14 :D ...max to 7200 obr/min ;)

Moja Honda kręci się do 8200rpm, spokojnie mogę podnieść tą wartośc do prawie 9tys.. Silniki japońskie są wysokoobrotowe, to nie niemieckie diesle..

kumpel w cifie zdjął jakiś "dławik" na drugiej dyszy w gaźniku i u niego autko kręciło się powyżej 8500 obr/min...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

binladen chyba mial odcinke na 7800 ustawiona w swoim ga14de wiec duzo mozna ...nismo to nie to co jakis golf co przy 6 tys juz nie daje rady dlatego niektorzy sie dziwia jak zmieniaja biegi a ty nadal na 2 jedziesz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

binladen chyba mial odcinke na 7800 ustawiona w swoim ga14de wiec duzo mozna ..

jest taki temat" jak przesunąć odcinkę w GA14" to może by tam opisał jak to zrobił...hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie w silniku GA16DE 102 KM odcina przy 7,500 obr./min - sprawdzałem :one: :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie w silniku GA16DE 102 KM odcina przy 7,500 obr./min - sprawdzałem :one: :diabel2:

ja też tak chce :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...