Gość gasch Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 witam, kiedy jest odciecie w silniku GA16DE 1.6 16v? Ostatnio sie zagapilem i wskazowka przekroczyla 7000 obr/min !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Hehe to nieźle ciśniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ja co prawda nie mam obrotka ale na 3 biegu odcina mi zaplon przy 130 kmh 8) pozdr zicoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gasch Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 heh ja szczerze mowiac bylem przerazony jak zobaczylem te 7000... a przycisnac musialem bo jakis cwaniak w pasacie 1.8 turbo myslal ze pojdzie mu ze mna latwo... Oczywiscie porobil mnie ale dlugo nie dawalem za wygrana... aha przy tych 7000 mialem na liczniku 100kmh na dwojce A tak powaznie - moze mam cos skopane i dlatego mi nie odcina , teraz to nawet sie boje sprawdzic...? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Spoko luz... u mnie na CA16DE odcina gdzies kolo 8500. Od 8000 zaczyna sie czerwonye pole na obrotomierzu. Na 7000 jest zakreskowane wiec mozna czasami cisnac ponad 7000. Pola powyzej 8000 nalezy jednak unkac. Mysle ze u Ciebie bedzie podobnie. Co do wyprzedzania i przyspieszania to przy takich obrotach niezle wciska w fotelik nie? Przydaje sie to czasami ale generalnie proponuje jednak jezdzic na obrotmierzu troszke wolniej z pozytkiem dla Ciebie i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gasch Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 witam, wiadomo ze nie mozna zawsze cisnac do 7000 Ja jezdze raczej ekonomicznie na razie zrobilem moim sunny jakis 1000km i srednie spalanie wyszlo 7,3l !!! Za 2 tygodnie zakladam gaz wiec bede mial fajne autko i koszt 100km okolo 15-18zl !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 mam sunny 1,6 16V 102KM i na dwójce odcina zapłon przy 7300 obrotów i 105km/h uzyskuje wtedy paliwo PB98 [ Dodano: Pon 28 Lip, 2008 12:40 ] a jesli chodzi o spalanie w miescie przy cisnięciu od czasu do czasu to 7,6 l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 w n14 mojej drugiej poowy odinka jest na 7500, silnikowi nic się nie dzieje jak się go kręci do 7tys.. Odcinka jest przez fabryke ustawiona na granicy bezpiecznej, można to jeszcze przesunąć w górę.. Moja Honda kręci się do 8200rpm, spokojnie mogę podnieść tą wartośc do prawie 9tys.. Silniki japońskie są wysokoobrotowe, to nie niemieckie diesle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 odcinka w silnikach GA to 7550 orotow - fabrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 odcinka w silnikach GA to 7550 orotow - fabrycznie chciałbym, żeby tak było w GA14 ...max to 7200 obr/min Moja Honda kręci się do 8200rpm, spokojnie mogę podnieść tą wartośc do prawie 9tys.. Silniki japońskie są wysokoobrotowe, to nie niemieckie diesle.. kumpel w cifie zdjął jakiś "dławik" na drugiej dyszy w gaźniku i u niego autko kręciło się powyżej 8500 obr/min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 binladen chyba mial odcinke na 7800 ustawiona w swoim ga14de wiec duzo mozna ...nismo to nie to co jakis golf co przy 6 tys juz nie daje rady dlatego niektorzy sie dziwia jak zmieniaja biegi a ty nadal na 2 jedziesz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 binladen chyba mial odcinke na 7800 ustawiona w swoim ga14de wiec duzo mozna .. jest taki temat" jak przesunąć odcinkę w GA14" to może by tam opisał jak to zrobił...hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 faktycznie w silniku GA16DE 102 KM odcina przy 7,500 obr./min - sprawdzałem :one: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 faktycznie w silniku GA16DE 102 KM odcina przy 7,500 obr./min - sprawdzałem :one: :diabel2: ja też tak chce :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.