Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Nowe nagłośnienie

Filip_212

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zastanawiam się nad ulepszeniem nagłośnienia w mojej primerce. Na wstępie się przyznaję, że jestem laikiem w tych sprawach :whistle:

Posiadam standardowe nagłośnienie, wraz z oryginalnym kaseciakiem Sony XR-3503:

1. drzwi przednie - mała elipsa 4"x6"

2. półka tylna - 16cm średnicy

3. tweetery w słupkach (SLX)

Chciałem wymienić elipsy przednie i głośniki tylne na jakiś lepszy sprzęt, tylko w taki sposób, żeby nie było w ogóle widać zmian z zewnatrz (czyli żadne dystanse nie wchodzą w gre). Zastanawiam się też, jak wyglada wymiana tweeterów.

Myślałem też na zmianie radia na takie z wysuwanym ekranem dotykowym, żeby była nawigacja, bluetooth i ewentualnie takie smaczki jak DVD, czy TV.

Reasumujac, prosze o pomoc w doborze głośników (cena nie gra szczególnej roli; powiedzmy sobie, że 2000zł to max, ważne, żeby po prostu wytwarzały wzorowo czyste dźwięki i basy) i takiego radyjka, żeby dało się je podłączyć do automatycznie wysuwanej anteny.

Z góry wielkie dzięki B)