Gość Versatis Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Mam sporadycznie taki problem... Gaśnie po odpaleniu lub po pierwszym ściągnięciu nogi z gazu przejechaniu paru metrów... Jak zgaśnie są trudności z odpaleniem tzn. potrzebuje niezłej przygazówki żeby zaskoczyć... Istotna rzecz, że po ponownym odpaleniu i przytrzymaniu przez parę sekund na obrotach problem nie występuje ponownie... To samo jeśli od razu zapali i nie zgaśnie to problem w dalszym czasie nie występuję... Podczas jazdy żadnych objawów... Dzieki za sugestie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Pierwsze co powinieneś zrobić to przeczyszczenie przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerry Jerry Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Nic nowego i pocieszajacego nie wniose do tematu jak tylko to ze mam ten sam problem A33B Jakis czas temu wymienilem przeplywke, krokowca, przeczyscilem przepustnice i nie moge sie pozbyc tej przypadlosci :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Nic nowego i pocieszajacego nie wniose do tematu jak tylko to ze mam ten sam problem A33B Jakis czas temu wymienilem przeplywke, krokowca, przeczyscilem przepustnice i nie moge sie pozbyc tej przypadlosci :/ A pompa paliwa, masz 30DE czy 35DE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerry Jerry Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 A pompa paliwa, masz 30DE czy 35DE ? 30DE, nie sprawdzalem pompy ale z paleniem nie ma zadnego problemu. Odpala z pierwszego tyle ze nie utrzymuje wolnych obrotow tak jak powinno byc. Czasem nawet nie gasnie, a obroty trzyma ok.200-400 i za chwile jak sie czos (byc moze krokowiec) ustawi wtedy jest normalnie. Po chwili wylaczam silnik, odpalam ponownie i jest normalnie jakby nic nie dolegalo Wiec zaczynam wycieczke po znachorach zobaczymy co wymysla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 30DE, nie sprawdzalem pompy ale z paleniem nie ma zadnego problemu. Odpala z pierwszego tyle ze nie utrzymuje wolnych obrotow tak jak powinno byc. Czasem nawet nie gasnie, a obroty trzyma ok.200-400 i za chwile jak sie czos (byc moze krokowiec) ustawi wtedy jest normalnie. Po chwili wylaczam silnik, odpalam ponownie i jest normalnie jakby nic nie dolegalo Wiec zaczynam wycieczke po znachorach zobaczymy co wymysla Jakby co to wczoraj wyciągnąłem pompę oryginalną z baku, także mogę sprzedać. Wymień filtr paliwa, tylko dostęp nieciekawy jest. 30DE, nie sprawdzalem pompy ale z paleniem nie ma zadnego problemu. Odpala z pierwszego tyle ze nie utrzymuje wolnych obrotow tak jak powinno byc. Czasem nawet nie gasnie, a obroty trzyma ok.200-400 i za chwile jak sie czos (byc moze krokowiec) ustawi wtedy jest normalnie. Po chwili wylaczam silnik, odpalam ponownie i jest normalnie jakby nic nie dolegalo Wiec zaczynam wycieczke po znachorach zobaczymy co wymysla Jakby co to wczoraj wyciągnąłem pompę oryginalną z baku, także mogę sprzedać. Wymień filtr paliwa, tylko dostęp nieciekawy jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.