Gość razor33 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam niewiem dlaczego mi przerywa tzn szarpie na gazie wyglada to tak jak by brakowało mu gazu albo cos przytkane , wie ktos co moze byc z tym dziadostwem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelrudnicki Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 moze filterki do wymiany lub brudne wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 jaka instalacja ?? jakie podzespoły ile przejechane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Instalacja STAG II a przejechane to j aniewiem ile jest na gazie kupiłem bryke 3 miechy temu , ale dodam ze jak kupiłem to chodziło super na gaziku a dzieje sie tak od paru dni i strzela mi jak ujem gaz i odrazu dam pełny gaz to pierdzielnie . a do wtrysków to on niema nic wspulnego chyba bo to jest nie sekwencja , wtryski sa dobre bo na benzynie chodzi normalnie a i chciałem sie zapytac dlaczego na benzynie dopiero nabiera mocy i zbiera sie jak przekroczy 3 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 możesz mieć już walnięty przepływomierz pod tych strzałów sprawdź reduktor bo może już klęka a o wtryski, to chodziło LPG, możesz się pokusić o założenie sekwencji, pieczątkę w DR masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 przepływka działą na 100 % nic sie niestało z nia jak zapale rano jak jest zimny to słychac jak przpływka sie załancza , a po drugie niebendze zakłądał sekwencji do starego grata zaduzo inwestował w niego niebende wtryski napweno sa dobre jak były by zjebane to by na benzynie głupiał a na benzynie chodzi jak zegarek szwajcarski a po trzecie da cos i czy pasuje przepywka od p10 gt bo ja mam ta wersje 125 konna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 1. przepływka działą na 100 % nic sie niestało z nia jak zapale rano jak jest zimny to słychac jak przpływka sie załancza , 2. a po drugie niebendze zakłądał sekwencji do starego grata zaduzo inwestował w niego niebende 3. wtryski napweno sa dobre jak były by zjebane to by na benzynie głupiał a na benzynie chodzi jak zegarek szwajcarski a po trzecie da cos i czy pasuje przepywka od p10 gt bo ja mam ta wersje 125 konna . ad1. a co słychać bo jakoś nie kojarzę aby coś takiego miało miejsce, przepływka waży powietrze i podaje sygnał na ECU i nic tam nie przeskakuje i się nie załącza ad2. to tylko była propozycja a nie warunek konieczny ad3. gdzie napisałem sprawdzić wtryski PB ??? chodziło o wtryski LPG ale to Ciebie nie dotyczy bo później dopisałeś jaką masz instalacje, przepływka ma numer który musi się zgadzać, a przełożenie od innego bo jest mocniejszy nic nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 wiec jak i poczym zauwazyc ze przepływka jest uszkodzona ?? Wiem ze te dwa druciki co sa w przepływce sa na swoim miejscu tak jak powinno byc , a co moze sie zdiac jak bendzie uszkodzona traci moc czy co ?? a co do wtrysków to nie ty to napisałes tylko jakis pawe r i to było napisane ogólnie , a niepowinno uszkodzic przepływki i drucików bo mam przed przepływka taka blaszke cos jak by dla bezpieczenstwa tych włąsnie drucików przed wystrzałęm . Wiec niewarto zakładac przepływki od p10 gt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 przepływkę trzeba pomierzyć miernikiem, a te bezpieczniki strzału nie zabezpieczają wszystkiego, w przyklejonych masz co i jak trzeba zrobić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 z tego co mi wiadomo ze jak by przepływka pierdzielła to by niedało sie jezdzic , wiec dobra jest . Ale zmierze ja na wszelki wypadek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 u mnie pierdziała i dąło się jeździć ale kiwał na obrotach nie miał mocy tak jak powinien, co innego odpiąć przepływkę i próbować jechać a co innego jak zaczyna tracić wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razor33 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) umnie z obrotami jest wszystko wporzatku fajnie chodzi na wolnych obrotach na gazie jak i na benzynie niema zadnych problemów czyli wszystko jest w najlepszym porzadku , wczesniej miałem toledo i skakały mi obroty silnika ale tam miałem walnieta sąde wiec ja odpiełem całkiem i obroty sie ustabilizowały , tutaj sąda jest wporzadku i przepływka tez mam nadzieje . no a co do przerywania i szarpania na gazie to wymienie filterek gazu moze to pomoze a jesli nie to reduktor tak jak pisałes . wymieniłem swiece i wszystko jest tak jak w zegarku szwajcarskim . Edytowane 14 Listopada 2010 przez razor33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.