ROGOS Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 witajcie moze mi pomozecie mam problemy w terrano II przy tylnym napedzie zadnych problemow nie ma w omencie kiedy zalacze przedni i jade prosto to oki ale jak skrece w prawo lub w lewo na maxa to auto zachowuje sie tak jak bym wcisnal przedni hamulec i probowal ruszyc ma ogromne opory w toczeniu sie przy skreconych kolach mam wrazenie jakby mialo sie zaraz cos ukrecic. sprzegielka zalaczaja wszystko dobrze bo sprawdzalem. sprobujcie mi cos doradzic co z tym moze byc idzie zima a jak wiecie trrano ma lekka dupe wiec napewno klapa stoje pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 dzieje się to na miekkiej czy twardej nawierzchni? pamietaj że nie zaleca się włanczania 4x4 na twerdej nawierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 witajcie moze mi pomozecie mam problemy w terrano II przy tylnym napedzie zadnych problemow nie ma w omencie kiedy zalacze przedni i jade prosto to oki ale jak skrece w prawo lub w lewo na maxa to auto zachowuje sie tak jak bym wcisnal przedni hamulec i probowal ruszyc ma ogromne opory w toczeniu sie przy skreconych kolach mam wrazenie jakby mialo sie zaraz cos ukrecic. sprzegielka zalaczaja wszystko dobrze bo sprawdzalem. sprobujcie mi cos doradzic co z tym moze byc idzie zima a jak wiecie trrano ma lekka dupe wiec napewno klapa stoje pozdro Witam. Jak będziesz dalej jeździł z zapiętym przodem po asfalcie to Twój tyranek nie dotrzyma zimy . Zapamiętaj... 4x4 zapinaj tylko poza asfaltem!!! Przód jest zapinany na sztywno. A z resztą... było to wałkowane na forum. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGOS Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 dzieki Marcin moze i bylo na forum jak widzisz jestem nowy . wczesniej bylo zalaczona na asfalcie, tylko zauwazylem ze w terenie tez ma opory hmm no moze mniejsze no ale jesli pada jest mokra nawierzchnia to tymbardziej zalacza sie 4x4 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnalek52 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 napęd 4x4 zapinasz tylko na śniegu/błocie/lodzie/łące/trawie. Na asfalcie/betonie/kostce jeździsz 4x2, chyba że jest śnieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubuś Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 napęd 4x4 zapinasz tylko na śniegu/błocie/lodzie/łące/trawie. Na asfalcie/betonie/kostce jeździsz 4x2, chyba że jest śnieg. Osobiście myślę, że przy dużych opadach i mokrym asfalcie można jeździć 4x4. Jest ślisko szczególnie jak ktoś jeździ na AT czy bardziej terenowym bieżniku więc są spełnione warunki czyli uślizg koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGOS Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 dzieki !!!!!! clubowicze :rolleyes:teraz jak spadl snieg to nie ma oporow duzych jakis jest ale mysle ze to norma pozdrawiam i milego smigania tyrankami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Osobiście myślę, że przy dużych opadach i mokrym asfalcie można jeździć 4x4. Jest ślisko szczególnie jak ktoś jeździ na AT czy bardziej terenowym bieżniku więc są spełnione warunki czyli uślizg koła Witam, Dodam tylko tyle, że można się w zakręt nie zmieścić. Moim zdaniem 4x4 jak na asfalcie to tylko po śniegu, lub lodzie. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.