Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Nissan Primera 2.0 + LPG - problem z jazdą na PB


Gość pentional
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam Nissana Primere P10 2.0 z instalacją LPG.

Rok produkcji samochodu 1995r. Instalacje gazową zainstalowano 2004r. Auto kupowane było z komisu, więc nie znam jego historii.

Sprawa polega na tym, że mam z nim problem od dnia jego zakupu. Auto nie chce odpalać i jeździć na benzynie. Instalacja jest wyprodukowana przez firmę BRC, a jej model to AT90E. Paliwo w baku jest na poniżej 1/4 skali, bezpieczniki od pompy paliwa są OK, chociaż od niedawna pompka ma okresy, że raz buczy, a czasem nie.

Co może być przyczyną tych zjawisk? Proszę pisać zrozumiale, ponieważ jestem prawie zielony w sprawie tematyki samochodowej.

 

 

Pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Polecilbym ci wymiane pompy ale ceny nowej zaczynaja sie od 300 :/

Moja primera, zaraz jak ja kupilem nigdy nie zapalila mi na dotyk. Trzeba bylo chechlac i za drogim razem odpalala. A przeszlo jej gdzies po 1.5 roku i nie mam bladego pojecia czemu, teraz pali na dotyk.

Sciagnij z forum ksiazke serwisowa, moze zacznij od wyczyszczenia samej pompy. Wtryski odpadaja skoro chodzi ci na benzynie.

A jak juz odpalisz silnik rowno pracuje? Nie gasnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam Nissana Primere P10 2.0 z instalacją LPG.

Rok produkcji samochodu 1995r. Instalacje gazową zainstalowano 2004r. Auto kupowane było z komisu, więc nie znam jego historii.

Sprawa polega na tym, że mam z nim problem od dnia jego zakupu. Auto nie chce odpalać i jeździć na benzynie. Instalacja jest wyprodukowana przez firmę BRC, a jej model to AT90E. Paliwo w baku jest na poniżej 1/4 skali, bezpieczniki od pompy paliwa są OK, chociaż od niedawna pompka ma okresy, że raz buczy, a czasem nie.