Gość pentional Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Witam, Od jakiegoś czasu mam Nissana Primere P10 2.0 z instalacją LPG. Rok produkcji samochodu 1995r. Instalacje gazową zainstalowano 2004r. Auto kupowane było z komisu, więc nie znam jego historii. Sprawa polega na tym, że mam z nim problem od dnia jego zakupu. Auto nie chce odpalać i jeździć na benzynie. Instalacja jest wyprodukowana przez firmę BRC, a jej model to AT90E. Paliwo w baku jest na poniżej 1/4 skali, bezpieczniki od pompy paliwa są OK, chociaż od niedawna pompka ma okresy, że raz buczy, a czasem nie. Co może być przyczyną tych zjawisk? Proszę pisać zrozumiale, ponieważ jestem prawie zielony w sprawie tematyki samochodowej. Pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marioo2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Hej! Polecilbym ci wymiane pompy ale ceny nowej zaczynaja sie od 300 :/ Moja primera, zaraz jak ja kupilem nigdy nie zapalila mi na dotyk. Trzeba bylo chechlac i za drogim razem odpalala. A przeszlo jej gdzies po 1.5 roku i nie mam bladego pojecia czemu, teraz pali na dotyk. Sciagnij z forum ksiazke serwisowa, moze zacznij od wyczyszczenia samej pompy. Wtryski odpadaja skoro chodzi ci na benzynie. A jak juz odpalisz silnik rowno pracuje? Nie gasnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, Od jakiegoś czasu mam Nissana Primere P10 2.0 z instalacją LPG. Rok produkcji samochodu 1995r. Instalacje gazową zainstalowano 2004r. Auto kupowane było z komisu, więc nie znam jego historii. Sprawa polega na tym, że mam z nim problem od dnia jego zakupu. Auto nie chce odpalać i jeździć na benzynie. Instalacja jest wyprodukowana przez firmę BRC, a jej model to AT90E. Paliwo w baku jest na poniżej 1/4 skali, bezpieczniki od pompy paliwa są OK, chociaż od niedawna pompka ma okresy, że raz buczy, a czasem nie. Co może być przyczyną tych zjawisk? Proszę pisać zrozumiale, ponieważ jestem prawie zielony w sprawie tematyki samochodowej. Pozdrawiam, Krzysiek zakręć gaz na butli wypal aż zgaśnie auto i próbuj na benzynie zapalać... możliwe że zalewa gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jack71 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jeśli wcale nie chodzi na benzynie to pompa albo wtrysk a jak chodzi ale ciężko to może masz zamulony układ paliwowy,jeżeli jeździ się cały czas tylko na gazie to tak może być,ja chociaż raz na tydzień staram się przejechać na benzynie te kilkanaście kilosów,może masz jakiś syf w baku albo starą wachę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 (edytowane) zakręć gaz na butli wypal aż zgaśnie auto i próbuj na benzynie zapalać... możliwe że zalewa gazem A dokładnie w który miejscu zakręca się ten gaz? Zakręciłem śrubkę w takim czymś pod taką klapką z plastiku przy butli z gazem i nic to nie dało - dalej chodził. Nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jeśli wcale nie chodzi na benzynie to pompa albo wtrysk a jak chodzi ale ciężko to może masz zamulony układ paliwowy,jeżeli jeździ się cały czas tylko na gazie to tak może być,ja chociaż raz na tydzień staram się przejechać na benzynie te kilkanaście kilosów,może masz jakiś syf w baku albo starą wachę A jak właśnie wygląda sprawa ze starym paliwem? Tak jak pisałem pompa też mi raz działa, a raz nie. Historii samochodu przed zakupem nie znam, wiec nie wiem kto jak jeździł. Edytowane 29 Listopada 2010 przez pentional Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Moja pompka tak sie zachowywała tuż przed śmiercią.. raz zaskakiwała raz nie.. czyli odpalasz go na gazie zawsze? Ja za pompke w IC płaciłem 220zł, zapytaj kolegów z forum, którzy się ogłaszają że mogą taniej załatwić, może coś i dla ciebie znajdą. Poza tym warto by sprawdzić filtr i jesli na benzynie nie jezdziles wcale to możliwe że benzyna została nalana do baku tylko do sprzedaży a całość nie działała wcześniej.. Jednak jeśli mówisz że pompa tak wariuje to zacząłbym od niej i filtra bo jak ona wariuje to juz nie napewno takiej wydjnosci jak powinna.. pompę znajdziesz pod tylną kanapą, przy demontażu/montażu uważaj żeby ci się pływak od poziomu paliwa nie zawiesił (mój tak zrobił ) 1005 pewności że to ona to nie mam- ale mimo wszystko lepiej by było w zimie odpalać auto na benzynie, tymbardziej że przy bardzo tęgich mrozach może być różnie- ja np nie mogłem odpalić na gazie bo parownik zamarzał.. no ale to ekstremalne sytuacje: -25st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 jeżeli jeździ się cały czas tylko na gazie to tak może być, jakoś ta teoria nie ma racji bytu w moim przypadku od 150kkm, zadnych problemów związanych z ciągłą jazdą na LPG, A dokładnie w który miejscu zakręca się ten gaz? Zakręciłem śrubkę w takim czymś pod taką klapką z plastiku przy butli z gazem i nic to nie dało - dalej chodził. Nie wiem jak to się fachowo nazywa. będzie działał do czasu wypalenia gazu z instalacji, jak zdejmiesz osłonę na butli i zobaczysz wielozawór, to tam jest takie pokrętło i trzeba je zakręcić do oporu i musi to zamknąć dopływ gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 jakoś ta teoria nie ma racji bytu w moim przypadku od 150kkm, zadnych problemów związanych z ciągłą jazdą na LPG, będzie działał do czasu wypalenia gazu z instalacji, jak zdejmiesz osłonę na butli i zobaczysz wielozawór, to tam jest takie pokrętło i trzeba je zakręcić do oporu i musi to zamknąć dopływ gazu tam sa takie dwie srubki. ta nizej jest wielozaworem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 wielozawór to to, co jest przykręcone do zbiornika, do którego tego czegoś, dochodzą rurki miedziane od tankowania i od zasilania instalacji daj jakieś zdjęcie to powiem gdzie jak nei widzisz, jest tam taka jakby zakrętka i trzeba ją wkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 (edytowane) Link do zdjęcia: http://img716.imageshack.us/img716/3082/p0912101827.jpg Edytowane 9 Grudnia 2010 przez pentional Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 taka nakrętka na górze z sześciokątem na klucz, koło cewki (to to niebieskie) Ty masz walec??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 taka nakrętka na górze z sześciokątem na klucz, koło cewki (to to niebieskie) Ty masz walec??? Tak, to mozna nazwac walcem hehe W najbliższ czasie sprawdze ten zawór. Juz chyba nim kiedys krecilem, ale do konca nie zakrecalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 najłatwiej sprawdzić w taki sposób, że jak nissmo pracuje na LPG zakręcić i autko powinna zgasnąć po niedługim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) Zakrecilem i Primera zgasła. Niestety pompki paliwa nie było słychać, wiec pewnie jest do wymiany. A może czasem coś nie łaczy, dlatego moze nie działa zawsze. Edytowane 11 Grudnia 2010 przez pentional Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 jak zgasła to gitt, i teraz trzeba odpalić na PB i pojeździć i zobaczyć co będzie, a jak coś pompa nie ma zasilania, to może masz założone odcięcie przy instalacji LPG i coś tam nie łączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zakrecilem i Primera zgasła. Niestety pompki paliwa nie było słychać, wiec pewnie jest do wymiany. A może czasem coś nie łaczy, dlatego moze nie działa zawsze. Sprawdź pompkę na krótko (podaj napięcie z akumulatora na pompkę kablami i zobacz czy się odzywa), bo może przekaźnik pompy do wymiany (ja tak miałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pentional Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 pompka zmieniona, nawet działa tylko nie wiem czy wezyki, wtryskiwacze sa pozapychane jakims syfem? chodzi czasem nie rowno oraz przy wyzszych obrotach tak jakby sinik dlawi sie tak jakby nie dostawal paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 jakie wężyki?? a może masz kłopot z przepływką, jak się nie wkręca, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.