Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Przełącznik cyrkulacji powietrza


Gość Tomek666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomek666

Nie mogę przełączyć w tryb zamkniętego obiegu. Coś jakby blokowało. W sumie tak i tak tego trybu nigdy nie używałem w innym autku, ale jestem ciekaw czy macie jakieś doświadczenia z tą sprawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez sie to zacina!!! to chyba normalka!!!! dopiero jak to poruszam pare razy to sie przesunie!! i to nie zawsze!!

a dziala to na tej zasadzie ze ci mieli powietrze w samochodzie!!!! nic nie pobierajac z zewnatrz!! nie zaciekawie! :?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raveland

przydaje sie jak jedziesz za jakas ciezarowa ktora robi za soba zaslone dymna

a tak na marginesie to u mnie tez to nie dziala poprzedni wlasciciel ulamal dzwigienke kiedys to rozebralem i myslalemze wystarczy skleic ale nie chcialo sie ruszyc ostatnio jak rozbieralem samo sie odblokowalo skleilem distalem niestety za duzo go nalozylem i mi sie dzwigienka przykleila do obudowy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pirat976

witam

 

u mnie jest całkiem urwany i nie moge sie za to zabrać:(ale jak znajde chwilke czasu to przywróce go do użyteczności bo jednak często go brakuje:)

 

pozdrawiam

 

 

N-14 2.0D SLX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu "gumowa" uszczelka na klapce zamykajacej/otwierajacej obieg powietrza przywiera do obudowy i dlatego nie mozna jej ruszyc. rozwiazanie poki sie nie ulamie dzwigienki to wymienic uszczelke klapki. mi rozebranie calego ustrojstwa z dmuchawa i wymiana uszczelki na gumowa o profilu C zajela jakies dwie godziny nie majac pojecia co robie. a dzwigienka? tak ulamalem ja i caly piekny dzien wycinalem ja z aluminiowego plaskownika - zostawic nalezy ze starej "koreczek" i koleczko tworzace zawias.

 

pozdrawiam

slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest urwane, tylko problem jest taki że przełanczanie to cieżko pracuje i nie wiem czy jakikolwiek klej na dłuższą mete będzie to trzymał czy czasem nie puści po pierwszej próbie przełączenia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tesh zaciete, na szczescie w pozycji obiegu otwartego :lol:

 

To kolejna rzecz po sterowaniu dmuchawa ktora serynie nawala w naszych nissmo, troche lipa....

...ale wole to niz by sie mial zacierac silnik po 20tys km jak w Alfach romeo :lol:

 

pozdr

zicoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cze. u mnie też była zacięta ta dźwigienka pociągnąłem za mocno i też urwałem więc rozebrałem całość i okazało się co już zostało stwierdzone na tym forum że przykleja się guma uszczelniająca przepustnicę powietrza.Skleiłem ''KROPELKĄ'' i bardzo fajnie jakieś dwie godziny trzymało a po którejś tam z kolei próbie przełączenia wróciło do normy czyli super klej puścił.Nie mam narazie zdrowia ani czasu się z tym bawić na szczęście urwaqło się w poz.fresh więc mozna jakoś wyżyć.Ogólna konkluzja jest taka że to rzeczywiście w tych typach tak jest i nie ma co ciągnąć na siłe sie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Klapka jest przy silniku dmuchawy, tak trochę za całym tunelem do powietrza, na pewno wymacasz linkę od tego :). Ja wysmarowałem cała uszczelkę smarem, tak żeby była tłusta i narazie jest spokój, a też mi się zacinała. Zauważyłem, że można było ją przełączyć w czasie gdy padał deszcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie dołącze bo w moim N14 też nie da rady ruszyć. Kiedyś działało. Nie szarpałem wiec jeszcze niczego nie urwałem ;-) Fajny temat ;-) Wiem co teraz z tym zrobić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Moje Słonko ma to samo. Jako że sporą część plastików z przodu mam aktualnie rozmontowane, spróbuję dokopać się do silnika dmuchawy i coś z tym zrobić, bo nawiew zewnętrzny podczas jazdy za jakimś smrodem czy obok papierni to istny koszmar;)

 

Slinik dmuchawy jest styłu za schowkiem niestety musisz wyjąć wszystko żebu sprawdzić czy klapka chodzi.

Wszystko, tzn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja mam gorzej. to co piszecie tez nie działa, tym sie nie przejmuje ale ułamałem dźwignię ciepło-zimno :029: klejenie pomogło do pierwszej regulacji, teraz właczenie ogrzewania jest bardzo skąplikowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...