Gość Tomek666 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Nie mogę przełączyć w tryb zamkniętego obiegu. Coś jakby blokowało. W sumie tak i tak tego trybu nigdy nie używałem w innym autku, ale jestem ciekaw czy macie jakieś doświadczenia z tą sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 u mnie tez sie to zacina!!! to chyba normalka!!!! dopiero jak to poruszam pare razy to sie przesunie!! i to nie zawsze!! a dziala to na tej zasadzie ze ci mieli powietrze w samochodzie!!!! nic nie pobierajac z zewnatrz!! nie zaciekawie! :? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 przydaje sie jak jedziesz za jakas ciezarowa ktora robi za soba zaslone dymna a tak na marginesie to u mnie tez to nie dziala poprzedni wlasciciel ulamal dzwigienke kiedys to rozebralem i myslalemze wystarczy skleic ale nie chcialo sie ruszyc ostatnio jak rozbieralem samo sie odblokowalo skleilem distalem niestety za duzo go nalozylem i mi sie dzwigienka przykleila do obudowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pirat976 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 witam u mnie jest całkiem urwany i nie moge sie za to zabrać:(ale jak znajde chwilke czasu to przywróce go do użyteczności bo jednak często go brakuje:) pozdrawiam N-14 2.0D SLX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 poprostu "gumowa" uszczelka na klapce zamykajacej/otwierajacej obieg powietrza przywiera do obudowy i dlatego nie mozna jej ruszyc. rozwiazanie poki sie nie ulamie dzwigienki to wymienic uszczelke klapki. mi rozebranie calego ustrojstwa z dmuchawa i wymiana uszczelki na gumowa o profilu C zajela jakies dwie godziny nie majac pojecia co robie. a dzwigienka? tak ulamalem ja i caly piekny dzien wycinalem ja z aluminiowego plaskownika - zostawic nalezy ze starej "koreczek" i koleczko tworzace zawias. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 ja tez urwalem :? widze ze to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 U mnie też jest urwane, tylko problem jest taki że przełanczanie to cieżko pracuje i nie wiem czy jakikolwiek klej na dłuższą mete będzie to trzymał czy czasem nie puści po pierwszej próbie przełączenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 U mnie tesh zaciete, na szczescie w pozycji obiegu otwartego To kolejna rzecz po sterowaniu dmuchawa ktora serynie nawala w naszych nissmo, troche lipa.... ...ale wole to niz by sie mial zacierac silnik po 20tys km jak w Alfach romeo pozdr zicoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 u mnie tez sie zacieła i to już w drugim nissanie wiec to norma - lepiej nie szarpac na siłę bo grozi jak wszyscy mówia urwaniem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Cze. u mnie też była zacięta ta dźwigienka pociągnąłem za mocno i też urwałem więc rozebrałem całość i okazało się co już zostało stwierdzone na tym forum że przykleja się guma uszczelniająca przepustnicę powietrza.Skleiłem ''KROPELKĄ'' i bardzo fajnie jakieś dwie godziny trzymało a po którejś tam z kolei próbie przełączenia wróciło do normy czyli super klej puścił.Nie mam narazie zdrowia ani czasu się z tym bawić na szczęście urwaqło się w poz.fresh więc mozna jakoś wyżyć.Ogólna konkluzja jest taka że to rzeczywiście w tych typach tak jest i nie ma co ciągnąć na siłe sie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 ja mam to samo, szarpalem dosc mocno ale na szczescie sie nie urwalo obieg wewnetrzny...malo potrzebny wiec pewnie nic nie bede z tym robil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 hahahaha ja mam też ułamaną ale co gorsza ta od zmiany kierunku nawiewu też się zacina nieraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość makalele Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 u mnie też była urwana, naprawiłem z blachy aluminiowej ale sie znowu zacieło :< , może by czymś posmarował tą uszczelke, takim maziadłem jak do uszczelek drzwi na zime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 U mnie w obu nismo miałem to samo w jednym ułamałem ten przełącznik, a w drugim jakby chodzi ale niewiem czy naprawde zamyka. Gdzie można zobaczyc te klapke od obiegu czy chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Klapka jest przy silniku dmuchawy, tak trochę za całym tunelem do powietrza, na pewno wymacasz linkę od tego . Ja wysmarowałem cała uszczelkę smarem, tak żeby była tłusta i narazie jest spokój, a też mi się zacinała. Zauważyłem, że można było ją przełączyć w czasie gdy padał deszcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Klapka jest przy silniku dmuchawy, tak trochę za całym tunelem do powietrza, Slinik dmuchawy jest styłu za schowkiem niestety musisz wyjąć wszystko żebu sprawdzić czy klapka chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 to i ja sie dołącze bo w moim N14 też nie da rady ruszyć. Kiedyś działało. Nie szarpałem wiec jeszcze niczego nie urwałem ;-) Fajny temat ;-) Wiem co teraz z tym zrobić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Jeździłem dwoma sunnymi i to samo. W jednym ułamana dźwignia, w tym co mam obecnie jeszcze jest - ale to dlatego że postanowiłem nie siłować sie z przełączaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzyk Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Moje Słonko ma to samo. Jako że sporą część plastików z przodu mam aktualnie rozmontowane, spróbuję dokopać się do silnika dmuchawy i coś z tym zrobić, bo nawiew zewnętrzny podczas jazdy za jakimś smrodem czy obok papierni to istny koszmar;) Slinik dmuchawy jest styłu za schowkiem niestety musisz wyjąć wszystko żebu sprawdzić czy klapka chodzi. Wszystko, tzn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Wszystko, tzn? Cały mechanizm od zmiany cyrkulacji powietrza jest przymontowany do obudowy silnika dmuchawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 ten typ tak ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekk Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 no to ja mam gorzej. to co piszecie tez nie działa, tym sie nie przejmuje ale ułamałem dźwignię ciepło-zimno :029: klejenie pomogło do pierwszej regulacji, teraz właczenie ogrzewania jest bardzo skąplikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 jest ktos komu to dziala bo jak narazie to nikomu mi takze y10 2.0d '94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 hehe moje sunny to istna padaka, ale akurat obieg powietrza dziala bez zarzutu //szkoda, ze tylko on.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 u mnie działa :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.