ROGOS Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 witam moze ma ktos ciekawego do powiedzenia na temat luzow na kierownicy , kolumnie , zwrotnicy , czy jak to sie tam zwie oronie bez odpalonego sielnika jest duz luz na kierownicy , po odpaleniu tez , wspomaganie dziala normalnie , czy da sie cos z tym zrobic czy trzeba wymienic cala przekladnie? to sie da regenerowac ? bo wolaja tysiaka z ataka przekladnie. pozdrawiam wszystkich klubowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziu Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Próbowałeś dokrecić śrube na przekładni (odkręcasz kontre kluczem 17 nastepnie srubokrętem dokręcasz śrube ).Śruba regulacyjna znajduje sie na górnej części przekladni(po otwarciu maski powinieneś ja zobaczyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGOS Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 oki dzieki jutro zobacze jak to wyglada rozumiem ze to dokrecanie to tak na wyczucie?. a jesli to nie pomoze to rozumiem ze przekladnia do wymiany tak? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.