cybul009 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Chciał bym sam sprawdzić przepływomież i sonde lambda miernikiem uniwersalnym, załanczam 3 zdjecia kostka przepływomierza, kostka sondy lambda, Miernik uniwersalny. Chciałbym się dowiedzieć na jakich przewodach sprawdzać jaka powinna być prawidłowa wartość i na jakiej pozycji ustawić miernik. Primera 1.6 1999r Nikt nie może mi pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 kolego mam manuala do p11 604 930 993 Krzysiek przepływka: na pinie trzecim 1.2-1.8 V sonda: pomiędzy pinem 1-2 oraz 2-3 opór 2.3-4.3 OHMA przy temp.25*C czyli nie zagrzana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 zakres działania mojej przepływki to 1.72 - 1.86 oznacza to ze jest popsuta ? sonda lambda opór 4,3 - 5,0 tez oznacza ze popsute ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 zakres działania mojej przepływki to 1.72 - 1.86 oznacza to ze jest popsuta ? sonda lambda opór 4,3 - 5,0 tez oznacza ze popsute ? przepływka jest w zakres to 0,06 ponad to może błąd pomiarowy wg manuala sonda jest mierzona na zimno więc nie wiem jak dokonałes pomiaru. to są dane z fabrycznej instrukcji serwisowej do P11 więc nie wyssałem ich z palca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 przepływka jest w zakres to 0,06 ponad to może błąd pomiarowy wg manuala sonda jest mierzona na zimno więc nie wiem jak dokonałes pomiaru. to są dane z fabrycznej instrukcji serwisowej do P11 więc nie wyssałem ich z palca. Sprawdziłem sonde za pomocą opisu na zró to sam link http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne/81-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14. Kontrolka nie zapaliła mi się ani razu przy obrotach 2200. Przy 5000-6000 zapaliła sie raz i drugi raz gdy puściłe noge z gazu. Na gazie zapalała się ponad 5 razy ale pewnie dla tego ze do gazu jest oddzielny emulator sondy. Ten brak zapalającej sie lampki oznacza uszkodzoną sonde czy moze być coś innego ? Napięcie dochodzi do sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roofoos Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 przepływka: na pinie trzecim 1.2-1.8 V sonda: pomiędzy pinem 1-2 oraz 2-3 opór 2.3-4.3 OHMA przy temp.25*C czyli nie zagrzana Nie chcę zakładać nowego posta, a ten wątek jeszcze nie zamknięty... A jak to zmierzyć? Na kostce, przy załączonym zasilaniu? Które piny - ma ktoś może zdjęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Przepływomierz: Czerwony przewód z miernika do trzeciego pinu na przepływomierzu a czarny przewód z miernika do masy akumulatora. Pozycja stacyjki on- 1v na biegu jałowym - 1,2 do 1,8 jak depniej mocniej w pedał gazu ma przekraczać 3,3 Sonda: Czarny przewód z miernika do masy akumulatora czerwony przewód z mirenika do przewodu sygnałowego z lambdu jak masz 3 przewodową sonde lambda to sygnałowym przewodem bedzie czarny środkowy przewód Sonda pracuje w zakresie 0-1v i napięcie ma sie stale zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.