Gość Joanna1122 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam, pod samochodem (na wysokości kierownicy) wyciekł płyn z mojej Primery. Jest gęsty, jasnożółty. Mechanik sprawdził olej, płyn wspomagania (jest raczej rzadki) i wszystko jest podobno w porządku. Dodatkowo zauważyłam, że kierownica w ostatnim czasie chodzi trochę ciężej, "skokowo" wraca. Proszę o informację jaki rodzaj płynu wycieka z mojego samochodu. Joanna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 prawdopodobnie wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joanna1122 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dziękuję za odpowiedź. Płyn do wspomagania kierownicy? Patrząc na zawartość pojemnika wydaje się być rzadki jak woda, a pod samochodem był bardzo gęsty i lepki. Czy mogę nim jeździć czy też szybko powinnam oddać do sprawdzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Najlepiej sprawdzic poziom w zbiorniczku wspomagania. Może są braki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Czy mogę nim jeździć czy też szybko powinnam oddać do sprawdzenia? Jeśli jest to niewielki wyciek to przez jakiś czas możesz jeździć ale musisz co jakiś czas sprawdzać wysokość poziomu w zbiorniczku i go uzupełniać. Prędzej czy później będziesz musiała i tak dać do regeneracji przekładnie koszt od 700 do 1200 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 koleżano jaka to primerka bo nie napisałaś p10.p11.p12. poprosimy więcej danych będie łatwiej o diagnozę to że plama jest akurat w tym miejscu nie oznacza że wyciek płynu też znajduje sie w tym miejscu. pod silnikiem zazwyczaj sa osłony. jasno zółty płyn i gęsty wskazywać moze na olej ze skrzyni biegów a tego zapewne mechanik nie sprawdził bo skrzynia nie ma bagnetu (chyba że automatyczna). to że kierownica ciężej sie obraca moze być zbiegiem okoliczności a moze po prostu zmieniłaś koła na zimę i stąd różnica. czy zauwazyłaś głośniejsza pracę auta w trakcie jazdy? tak na marginesie .jeśli jest wyciek jakiegoś płynu to raczej jest wskazane szybko stwierdzic przyczynę i usunąc niż kontynuować uzytkowanie bo mozna sobie narobić wydatków a chyba nikt tego nie chce pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.