Gość bosman 1961 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 WITAM.Jestem nowy więc prosze niebić i nie wyśmiewć.POZDRAWIAM WSZYSTKICH.Pytanie dotyczy sprzęgiełek kół przednich typ auto/lock.Terkotały i nie chciały się wysprzęglić cofając.Wysprzęglały się dopiero po przejechaniu około 10 kilometrów na 4x4.Wymieniłem na nowe ale problem pozostał.Terkoczą troche ciszej ale niechcą sie wysprzęglić przy cofaniu.Czy popełniłem błąd przy wymianie?W nowym zestawie była podkładka{jakby dystansowa)którą założyłem na wieloklin.Jak załącze na lock nie terkocze,tylko słychć stukanie z prawego przodu.Czy ma tu znaczenie smar jakiego użyłem.PROSZE O PORADE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Ja jeżdżę cały czas na LOCK i nic mi nie stuka moim zdaniem nie ma co mieszać na AUTO i nasłuchwać czy się wysprzęgla, czy nie i czy stuka. Szczególnie teraz zimą lepiej jeździć cały czas na LOCK. A jak coś stuka to może trzeba sprawdzić łączniki stabilizatora. W sumie to powodów stukania może byc wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bosman 1961 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam.Dzięki za rade.Narazie jezdze na locku,ale wydałem kase na nówki i chciałbym żeby działało poprwnie.Tak piszesz zime można przejeżdzić na locku,ale na wiosne nie ma sensu mieszać oleju.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Oj tak na wiosnę już nie trzeba zapinać na stałę na LOCK ja zapinam tylko w terenie, ech... ale do wiosny daleko, póki co mróz atakuje mojego Patrola i jego olej napędowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Oj tak na wiosnę już nie trzeba zapinać na stałę na LOCK ja zapinam tylko w terenie, ech... ale do wiosny daleko, póki co mróz atakuje mojego Patrola i jego olej napędowy To drugie da się ominąć, tankować na dobrych stacjach, albo lać dodatek do paliwa /tylko też właściwy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bosman 1961 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam.paliwo i dodatki to jedna sprawa,a druga to wymiana filtra paliwa na ZIME.Nie zawsze pomaga spuszczenie tylko wody z filtra.Lepiej wymienić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 To drugie da się ominąć, tankować na dobrych stacjach, albo lać dodatek do paliwa /tylko też właściwy/ Tak, teraz to już wiem dodatek dolany (xeramic diesel protector -40stC), paliwo ze statoila (mam nadzieję) dobre diesel gold do minus 45stC, filtr wymieniony (był trochę zalepiony) i wszystko gra, a poza tym mróz odpuścił i jest tylko minus 1 więc nie wiem co tak naprawdę pomogło ale jest OK Pozdro, Katrinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Tak, teraz to już wiem dodatek dolany (xeramic diesel protector -40stC), paliwo ze statoila (mam nadzieję) dobre diesel gold do minus 45stC, filtr wymieniony (był trochę zalepiony) i wszystko gra, a poza tym mróz odpuścił i jest tylko minus 1 więc nie wiem co tak naprawdę pomogło ale jest OK Pozdro, Katrinka Ja od wielu lat jestem wierny STP, xeramic'a nie stosowałem. STP podobno jeszcze "czyści" wtryski, czy czyści nie wiem, natomiast napewno znakomicie zabezpiecza paliwo przed wytrąceniem parafiny. Co do Paliwa to Shell albo BP, generalnie należy unikać jedynie Stacji No-Name. Orleny i inne firmowe i tak biorą z tej samej rafinerii, dolewają sobie tylko inne dodatki. Toteż wcale nie twierdzę iz np. Shell ma najlepsze paliwo, poprostu mam na tą stację najbliżej i dlatego tam pompuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja od wielu lat jestem wierny STP, xeramic'a nie stosowałem. STP podobno jeszcze "czyści" wtryski, czy czyści nie wiem, natomiast napewno znakomicie zabezpiecza paliwo przed wytrąceniem parafiny. Co do Paliwa to Shell albo BP, poprostu mam na tą stację najbliżej i dlatego tam pompuję Ja mam Shellasia pod domem i w te ostatnie mrozy zarówno ja jak i moi sąsiedzi tankujący na tej stacji mieli problem ze swoimi dieselami. Nie jest to chyba przypadek. Poradzili mi serdeczni żeby lać na Statoilu to leje drogie to ropsko u nich za litr ale cóż, przynajmniej Parchaty nie narzeka Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bosman 1961 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam.Paliwo na shellu już nie pierwszą zime dało ciała.Co do statoila nie mam zdania.Ja tankuje od 15lat na prywatnej stacjiw W-wie ul.Bartycka i się nie zawiodłem w największe MROZY.Jako dodatek stosuje diesel skydd-szwedzki środek(teraz robiony w Polsce).Skydd sprawdzony został przez kierowców PKS w latach 80-tych w Rosji podczs tamtejszych zim-daje rade do -35.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.