Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sprzęgiełka w y60 po wymianie stukają


Gość bosman 1961
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bosman 1961

WITAM.Jestem nowy więc prosze niebić i nie wyśmiewć.POZDRAWIAM WSZYSTKICH.Pytanie dotyczy sprzęgiełek kół przednich typ auto/lock.Terkotały i nie chciały się wysprzęglić cofając.Wysprzęglały się dopiero po przejechaniu około 10 kilometrów na 4x4.Wymieniłem na nowe ale problem pozostał.Terkoczą troche ciszej ale niechcą sie wysprzęglić przy cofaniu.Czy popełniłem błąd przy wymianie?W nowym zestawie była podkładka{jakby dystansowa)którą założyłem na wieloklin.Jak załącze na lock nie terkocze,tylko słychć stukanie z prawego przodu.Czy ma tu znaczenie smar jakiego użyłem.PROSZE O PORADE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja jeżdżę cały czas na LOCK i nic mi nie stuka :) moim zdaniem nie ma co mieszać na AUTO i nasłuchwać czy się wysprzęgla, czy nie i czy stuka. Szczególnie teraz zimą lepiej jeździć cały czas na LOCK. A jak coś stuka to może trzeba sprawdzić łączniki stabilizatora. W sumie to powodów stukania może byc wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bosman 1961

Witam.Dzięki za rade.Narazie jezdze na locku,ale wydałem kase na nówki i chciałbym żeby działało poprwnie.Tak piszesz zime można przejeżdzić na locku,ale na wiosne nie ma sensu mieszać oleju.Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak na wiosnę już nie trzeba zapinać na stałę na LOCK ja zapinam tylko w terenie, ech... ale do wiosny daleko, póki co mróz atakuje mojego Patrola i jego olej napędowy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak na wiosnę już nie trzeba zapinać na stałę na LOCK ja zapinam tylko w terenie, ech... ale do wiosny daleko, póki co mróz atakuje mojego Patrola i jego olej napędowy :(

To drugie da się ominąć, tankować na dobrych stacjach, albo lać dodatek do paliwa /tylko też właściwy/ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To drugie da się ominąć, tankować na dobrych stacjach, albo lać dodatek do paliwa /tylko też właściwy/ :)

 

Tak, teraz to już wiem :rolleyes: dodatek dolany (xeramic diesel protector -40stC), paliwo ze statoila (mam nadzieję) dobre diesel gold do minus 45stC, filtr wymieniony (był trochę zalepiony) i wszystko gra, a poza tym mróz odpuścił i jest tylko minus 1 :) więc nie wiem co tak naprawdę pomogło :blink: ale jest OK

 

Pozdro,

Katrinka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, teraz to już wiem :rolleyes: dodatek dolany (xeramic diesel protector -40stC), paliwo ze statoila (mam nadzieję) dobre diesel gold do minus 45stC, filtr wymieniony (był trochę zalepiony) i wszystko gra, a poza tym mróz odpuścił i jest tylko minus 1 :) więc nie wiem co tak naprawdę pomogło :blink: ale jest OK

 

Pozdro,

Katrinka ;)

Ja od wielu lat jestem wierny STP, xeramic'a nie stosowałem. STP podobno jeszcze "czyści" wtryski, czy czyści nie wiem, natomiast napewno znakomicie zabezpiecza paliwo przed wytrąceniem parafiny. Co do Paliwa to Shell albo BP, generalnie należy unikać jedynie Stacji No-Name. Orleny i inne firmowe i tak biorą z tej samej rafinerii, dolewają sobie tylko inne dodatki. Toteż wcale nie twierdzę iz np. Shell ma najlepsze paliwo, poprostu mam na tą stację najbliżej i dlatego tam pompuję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od wielu lat jestem wierny STP, xeramic'a nie stosowałem. STP podobno jeszcze "czyści" wtryski, czy czyści nie wiem, natomiast napewno znakomicie zabezpiecza paliwo przed wytrąceniem parafiny. Co do Paliwa to Shell albo BP, poprostu mam na tą stację najbliżej i dlatego tam pompuję :D

Ja mam Shellasia pod domem i w te ostatnie mrozy zarówno ja jak i moi sąsiedzi tankujący na tej stacji mieli problem ze swoimi dieselami. Nie jest to chyba przypadek. Poradzili mi serdeczni żeby lać na Statoilu to leje :) drogie to ropsko u nich za litr ale cóż, przynajmniej Parchaty nie narzeka ;)

 

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bosman 1961

Witam.Paliwo na shellu już nie pierwszą zime dało ciała.Co do statoila nie mam zdania.Ja tankuje od 15lat na prywatnej stacjiw W-wie ul.Bartycka i się nie zawiodłem w największe MROZY.Jako dodatek stosuje diesel skydd-szwedzki środek(teraz robiony w Polsce).Skydd sprawdzony został przez kierowców PKS w latach 80-tych w Rosji podczs tamtejszych zim-daje rade do -35.POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...