boren Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 no niestety, amoże własnie stety bo sam nieraz kupowałem uzywane graty mechaniczne do auta. jeżeli chodzi o te graty pod maską to nie jesteem pewiem (na wrtyskach i na reduktorze mam jakieś nalepki) ale co do butli i wielozaworu to bym był po prostu ostrożny bo w sumie to jest najwazniejszy element bezpieczeństwa. może zwyczajnie tak są skonstruowane przepisy, że homolagacja pierwotna (ta od produceta) jest ważna tylko na nowy element a używany wymaga badania powtórnego....tu może o to chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ale używany zbiornik paliwa wolno Ci wstawić tak samo jak wtryskiwacze pompę paliwa itp itd tak jak cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) ale używany zbiornik paliwa wolno Ci wstawić tak samo jak wtryskiwacze pompę paliwa itp itd tak jak cały silnik nie chce się spierac ale na sam silnik, zzbiornik na PB i wtryski benzynowe homologacji nie potrzebujesz udziela sie jej na cały pojazd a silnik jest częścią zamienną. butla jest elementem odrębnym wynagającym odrębnego badania....no ale to jest czysto teoretyczna dyskusja....co najwyżej możemy w tym zakresie swoja wiedze pogłebić w sumie to tez uważam ze montowanie uzywek to nic złego, byle robić to z głowa i z umiarem. Edytowane 20 Listopada 2010 przez boren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 tylko oto chodzi o nic więcej wiadomo że np jak chodzi o butle z aut po wypadkach które powiedzmy mają nowe instalacje a idą na złom bo się owinęły o drzewo to racje mogę przyznać bo też bym miał mieszane uczucia czy coś nie jest mikro pęknięte czy coś wiec troszkę racji jest choć jeśli chodzi o elektroniczne części nie widzę problemu jak jest padnięta to nie będzie działać albo działa źle od razu pospierać i po dyskutować może może się douczymy ktoś się może trafi i coś nam dopowie mądrego ... musze poczytać o uprawnieniach straży miejskiej bo mnie wku,,,, dziś ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) no właśnie pewnie dlatego na elektronikę nie ma odrębnej homologacji. a co potrzeba ci wiedzieć o SM? Edytowane 20 Listopada 2010 przez boren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 no właśnie pewnie dlatego na elektronikę nie ma odrębnej homologacji. a co potrzeba ci wiedzieć o SM? prawne uprawnienia jest tego troszkę ,,, a propo ktoś widział pełne butle toroidalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 http://www.stako.pl/index.php?id=menu&kat=1&lang=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 no już sobie googlałem i te G11 fajna sprawa tylko trzeba namierzyć pasowny do P10 tki i ja bym już takiego montował tylko nie wiem z której strony ma być wielozawor bo wychodzi ze przy zderzaku a to mi nie pasi mm 630 x 250 ---66 l 52.8 L !!!! i ew butla do jazdy na wstecznym ,,,, nie wiem czy takiego by sie dało upchać,,, ale rozmiary maja super co kawałek ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) Jakieś dwa miesiące temu kupiłem używaną kompletną butlę STAKO z 2007 roku cena 210zl i wymieniłem we własnym zakreśie,na homologacji nie ma żadnej pieczątki z numerwm rej,na homologacji od oryginalnej butli ktura straciła warzność też nie ma wbitego numeru rej. Myślę że nie opłaca się kupować nowej butli bo przecież nikt nie będzie jezdził 10 lat używanym autem. Edytowane 21 Listopada 2010 przez KS2507 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 przynajmniej jeden w papiery zaglądnął ta butla co myślę to sporo by zmieniła w ilości tankowania ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 przynajmniej jeden w papiery zaglądnął ta butla co myślę to sporo by zmieniła w ilości tankowania ,,, a jak wyprowadzisz wielozawór i zasilanie, trzeba by było wiercić, one chyba raczej do podczepienia ale moze i cos by się dąło pokombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 w KRK jest tylko jeden zakład godny polecenia z uczciwymi ludźmi Który, tak z ciekawości? Powracając do tematu, mnie w urzędzie nie wbijali żadnej pieczątki na homologacji butli, jedynie pani podbiła homologację instalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 FHU Joanna autogaz Firma Adres: Beskidzka 7, 30-622 Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.