Thomas007 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 wiem że temat był już na forum ale dalej nie mogę sobie poradzić ze swoim nissanem. Mianowicie po przeczyszczeniu przepustnicy po odpaleniu obroty skaczą na 2 tyś. po czym spadają na jakieś 1,5 i tak sie utrzymują przez jakiś czas (1-2 min)poczym spadają już na ok. 1200 w czasie jazdy raz spadną na 800 raz na 1200 nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny..., oprócz tego podczas jazdy włączając sprzęgło obroty potrafią na chwilę podskoczyć o 300-400 po czym opaśc na 1000 podskoczyc na 1400-1500 i znów opaść na 800 lub 1000. Na forum znajduje sprzeczne informacje jedni mówią że trzeba podpinać pod komputer drudzy że wystarczy wyregulować śrubka, jak to jest faktycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 po czyszczeni przepustnicy zazwyczaj się tak na początku dzieje,obroty się podwyższają,falują itd. pojeździj kilka dni,zrób kilkadziesiąt km. i po tym czasie powinno się wszystko unormować a jak będą za wysokie to wtedy dopiero tą śrubką sobie je wyreguluj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 wiem że temat był już na forum ale dalej nie mogę sobie poradzić ze swoim nissanem. Mianowicie po przeczyszczeniu przepustnicy po odpaleniu obroty skaczą na 2 tyś. po czym spadają na jakieś 1,5 i tak sie utrzymują przez jakiś czas (1-2 min)poczym spadają już na ok. 1200 w czasie jazdy raz spadną na 800 raz na 1200 nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny..., oprócz tego podczas jazdy włączając sprzęgło obroty potrafią na chwilę podskoczyć o 300-400 po czym opaśc na 1000 podskoczyc na 1400-1500 i znów opaść na 800 lub 1000. Na forum znajduje sprzeczne informacje jedni mówią że trzeba podpinać pod komputer drudzy że wystarczy wyregulować śrubka, jak to jest faktycznie? Jaki masz silnik? Jeśli masz QG16 lub 18DE to procedura nauki wolnych obrotów jest w zakładce tricki w dziale primera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 silnik 2.0 131KM zrobiłem już 2 tyś. km od przeczyszczenia nic nie dało jak narzazie wiec chyba nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 a jak czyściłeś przepustnice (czym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 benzyna ekstrakcyjna + pędzelek + szmatka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 a demontowałeś ją czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas007 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) demontowałem Edytowane 18 Listopada 2010 przez Thomas007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mam ten silnik co ty i zerknę dzisiaj podczas naprawy wycieraków o co tam lata. Może jest tak samo jak w Mazdzie że po czyszczeniu regulujesz obroty i potem powinno hulać. Jednak jak tylko czyściłeś bez odkręcania klamotów to żadna regulacja nie powinna być wymagana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Po czyszczeniu przepustnicy przeważnie są obroty za wysokie i trzeba je zmniejszyć . Przed liftem masz regulację na silniczku krokowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Dziwnie masz kolego z tymi wysokimi obrotami po czyszczeniu przepustnicy. Ja mam identyczny silnik, czyściłem w takim sam sposób co Ty i nie miałem żadnego problemu z obrotami. Może dlatego że czyściłem też przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.