Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Obroty po przeczyszczeniu przepustnicy


Thomas007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiem że temat był już na forum ale dalej nie mogę sobie poradzić ze swoim nissanem.

 

Mianowicie po przeczyszczeniu przepustnicy po odpaleniu obroty skaczą na 2 tyś. po czym spadają na jakieś 1,5 i tak sie utrzymują przez jakiś czas (1-2 min)poczym spadają już na ok. 1200

 

w czasie jazdy raz spadną na 800 raz na 1200 nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny..., oprócz tego podczas jazdy włączając sprzęgło obroty potrafią na chwilę podskoczyć o 300-400 po czym opaśc na 1000 podskoczyc na 1400-1500 i znów opaść na 800 lub 1000.

 

 

Na forum znajduje sprzeczne informacje jedni mówią że trzeba podpinać pod komputer drudzy że wystarczy wyregulować śrubka, jak to jest faktycznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czyszczeni przepustnicy zazwyczaj się tak na początku dzieje,obroty się podwyższają,falują itd.

pojeździj kilka dni,zrób kilkadziesiąt km. i po tym czasie powinno się wszystko unormować a jak będą za wysokie to wtedy dopiero tą śrubką sobie je wyreguluj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że temat był już na forum ale dalej nie mogę sobie poradzić ze swoim nissanem.

 

Mianowicie po przeczyszczeniu przepustnicy po odpaleniu obroty skaczą na 2 tyś. po czym spadają na jakieś 1,5 i tak sie utrzymują przez jakiś czas (1-2 min)poczym spadają już na ok. 1200

 

w czasie jazdy raz spadną na 800 raz na 1200 nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny..., oprócz tego podczas jazdy włączając sprzęgło obroty potrafią na chwilę podskoczyć o 300-400 po czym opaśc na 1000 podskoczyc na 1400-1500 i znów opaść na 800 lub 1000.

 

 

Na forum znajduje sprzeczne informacje jedni mówią że trzeba podpinać pod komputer drudzy że wystarczy wyregulować śrubka, jak to jest faktycznie?

 

Jaki masz silnik?

Jeśli masz QG16 lub 18DE to procedura nauki wolnych obrotów jest w zakładce tricki w dziale primera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten silnik co ty i zerknę dzisiaj podczas naprawy wycieraków o co tam lata. Może jest tak samo jak w Mazdzie że po czyszczeniu regulujesz obroty i potem powinno hulać. Jednak jak tylko czyściłeś bez odkręcania klamotów to żadna regulacja nie powinna być wymagana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czyszczeniu przepustnicy przeważnie są obroty za wysokie i trzeba je zmniejszyć . Przed liftem masz regulację na silniczku krokowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie masz kolego z tymi wysokimi obrotami po czyszczeniu przepustnicy. Ja mam identyczny silnik, czyściłem w takim sam sposób co Ty i nie miałem żadnego problemu z obrotami. Może dlatego że czyściłem też przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...