Gość dann Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam, Od paru dni borykam się z problemem wysokich obrotów biegu jałowego. Przeszukałem już forum ale nie znalazłem konkretnej porady dotyczącej mojego problemu. Może opiszę swój przypadek. Po wyczyszczeniu filtra K&N zauważyłem wysokie obroty na jałowym oscylujące pomiędzy 900-1000RPM bez świateł i nawiewu a 1000-1150RPM ze światłami i nawiewem. Zajrzałem po raz kolejny do filtra i zauważyłem, że olej którym był pokryty zachlapał delikatnie przepływkę. Wyjąłem ją i wyczyściłem. Po zamontowaniu oczywiście błąd P0102 i P0102* cokolwiek ta (*) znaczy. Błędy wykasowane nawet próbowałem zrobić "adaptację przepustnicy" i nic nie dało. Sprawdzę jeszcze dziś oporność i volty na przepływomierzu. Dodam że teraz ScanTools.net nie pokazuje mi żadnych błędów a przepustnica (bez linki - sterowana elektrycznie) na jałowym ma wartość 0.68%. Autko jest trochę przymulone i sporo pali bo około 12L BP i tyle samo LPG Co mogę jeszcze zrobić domowym sposobem by obniżyć mojej ali obroty. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MESJASZ Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Zostaje ci wizyta w serwisie i regulacja obrotów biegu jałowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dann Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Zostaje ci wizyta w serwisie i regulacja obrotów biegu jałowego To co, według Ciebie nic już n ie można zrobić samemu? Orientuje się ktoś jaki jest koszt regulacji w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.