Gość konado Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witajcie Dzisiaj doslownie 500metrow od stacji benzynowej braklo mi paliwa. Na poczatku kilkukrotnie chcialem chcialem odpalic i dojechac udalo sie po pewnym czasie ale po przejechaniu doslownie 20metrow znowu zgasl. Potem moje ponowne proby bez skutku. Wlalem 4.5l paliwa ale dalej nie chce odpalic. CZy moze byc zapowietrzona pompa paliwa? Almere mam w gazie jezelie ma to jakies znaczenie. 97 rocznik 1.4 silnik Z gory dziekuje za pomoc przepraszam, ze nie otagowalem tytulu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witajcie Dzisiaj doslownie 500metrow od stacji benzynowej braklo mi paliwa. Na poczatku kilkukrotnie chcialem chcialem odpalic i dojechac udalo sie po pewnym czasie ale po przejechaniu doslownie 20metrow znowu zgasl. Potem moje ponowne proby bez skutku. Wlalem 4.5l paliwa ale dalej nie chce odpalic. CZy moze byc zapowietrzona pompa paliwa? Almere mam w gazie jezelie ma to jakies znaczenie. 97 rocznik 1.4 silnik Z gory dziekuje za pomoc przepraszam, ze nie otagowalem tytulu mialem kiedyś podobną sytuację,tyle że w Escorcie,też wlalem ok 5l benzyny i nie chciał odpalić(oczywiście wcześniej zabraklo paliwa).Potem zauważylem że samochód nie stoi na poziomej drodze ,tylko lekko z górki i chyba nie bardzo pompa mogła zaciągnąć paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 nie dziwię się jak się jeżdzi na resztkach paliwa to wykańcza się cały układ zasilania. Pan montujący gaz powinien powiedzieć, że przy jeżdzeniu na gazie należy dbać , żeby stan paliwa w baku ( benzyny } nie spadał poniżej połowy, ponieważ smareje wtryski paliwowe mimo,że samochód jeżdzi na gazie. Ponadto pompa paliwowa bez paliwa zaciera się i trzeba kupić nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konado Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 wlasnie dostalem telefon od mechanika, diagnosta stwierdzil uszkodzenie aparatu zaplonowego. Podobny caly koszt operacji okolo 700zl. Myslicie, ze to moze miec zwiazek, z kreceniem na sucho? Dodam tylko, ze mieszkam w Lodzi i jezeli znacie jakies miejsca gdzie taniej moge dostac taki aparat, bede wdzieczny :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 nie dziwię się jak się jeżdzi na resztkach paliwa to wykańcza się cały układ zasilania. Pan montujący gaz powinien powiedzieć, że przy jeżdzeniu na gazie należy dbać , żeby stan paliwa w baku ( benzyny } nie spadał poniżej połowy, No bez przesady. Wystarczy, żeby się judasz nie świecił i już jest ok. Co się niby stanie, jeśli będę jeździł z powiedzmy 8 czy 10 litrami? Absolutnie nic. Będzie nawet lepiej (w porównaniu do powiedzmy 2/3 baku), bo paliwo szybciej się wymieni na nowe- świeże i nie będzie krążyło przez pół roku to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konado Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Mam jeszcze jedno pytanko, sorki ze az tyle ale poki co jestem zielony w mechanice samochodowej. Otoz czy do Almery z rocznika 97 bedzie pasowal aparat z 99 rocznika? I czy musze szukac tylko do pojemnosci 1,4 czy tez sa jakies "widelki" sorki jezeli to sa glupie pytania ale naprawde nie wiem. Z gory dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No bez przesady. Wystarczy, żeby się judasz nie świecił i już jest ok. Co się niby stanie, jeśli będę jeździł z powiedzmy 8 czy 10 litrami? Absolutnie nic. Będzie nawet lepiej (w porównaniu do powiedzmy 2/3 baku), bo paliwo szybciej się wymieni na nowe- świeże i nie będzie krążyło przez pół roku to samo. Paliwo w trakcie krążenia traci oktany, jeśli jest go mało to robi to szybko i jest póżniej trudny rozruch, tak samo jest z właściwościami smarnymi, a póżniej trzeba wymienić wtryski i płacz. Należy przypomnieć, że aby silnik na gazie pracował dobrze, musi najpierw tak pracować na paliwie. Chcesz to wierz, a jak nie to woż w manierce pół litra paliwa i dolewaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 kolego powinny pasować aparaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Paliwo w trakcie krążenia traci oktany, jeśli jest go mało to robi to szybko i jest póżniej trudny rozruch, tak samo jest z właściwościami smarnymi, Pokaż mi jakieś w miarę rzetelne źródło potwierdzającę tę hipotezę, bo najzwyczajniej w świcie nie wierzę. Dwoma autami na gaz zrobiłem już koło 300-350kkm (stara megana i obecna almera) i zawsze po zaświeceniu judasza tankuję za 50zł. Jeszcze nigdy nie miałem problemów z odpaleniem, jeszcze nigdy nic mi się nie stało z wtryskiwaczami ani innymi elementami układu paliwowego (m.in. pompami). Najzwyczajniej w świecie nie widzę sensu wozić 20kg zbędnego balastu. Czytałem też kilka książek z zakresy techniki motoryzacyjnej i żadna z nich nie zalecała trzymania stanu paliwa powyżej połowy stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.