Szym3k Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam, Samochód to Almera N16 z 2003 z alarmem AAC Clifford Challenger NT Ver. 3. Problem polega na tym, że non-stop migają światła awaryjne i dioda alarmu wewnątrz samochodu. Zaczęło się od tego, że po przekręceniu kluczyka alarm zaczął "pikać" tak jak w funkcji antynapad (która jest wyłączona), następnie po około minucie pikanie ustało, zaczęła migać dioda alarmu i światła awaryjne. Syrena nie wyje, samochód zachowuje się normalnie - jeździ bez problemu, immobilajzer nie odcina zapłonu. Jeśli ktoś z Was wie o co chodzi proszę o pomoc. Jeśli był podobny temat z góry przepraszam - nie znalazłem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thk Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Proponuje pogrzebać w instrukcji (może coś napisali o podobnej sytuacji) alarmu (dostępne tutaj http://www.clifford.com.pl/instrukcje/instrukcje-obslugi.html ) ew. spróbować swoistego resetu poprzez opcje "Awaryjne wyłączenie alarmu" - wiem, że z założenia alarm nie chodzi (auto jeździ itp) ale może... Pozdrawiam. THK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam, Instrukcję mam - nic w niej nie ma o takiej sytuacji, a awaryjne wyłączenie chyba służy do tego aby rozbroić alarm jak wyczerpią się baterie w pilocie, ale nie wiem na 100 %. Pozdrawiam P.S. Sprawa wygląda trochę dziwnie. Zauważyłem jeszcze, że po włączeniu zapłonu zamykają się drzwi - czyli tak jakby włączony był antynapad. Problem polega na tym, że nie znam PIN'u - poprzedni właściciel mi go nie przekazał. Wie ktoś co robić w takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Pin to nie problem. Jedz do serwisu clifforda to pracownik na miejscu w pare minut ci kod ustali za jakieś grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Tylko jak tu jechać z migającymi awaryjnymi, jeszcze do tego niech na drodze odetnie zapłon to już w ogóle bajka będzie . Nie ma jakiegoś sposobu żeby wyłączyć antynapad? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Tylko jak tu jechać z migającymi awaryjnymi, jeszcze do tego niech na drodze odetnie zapłon to już w ogóle bajka będzie . Nie ma jakiegoś sposobu żeby wyłączyć antynapad? Pozdrawiam Odpiąć w centralkę alarmu (główna kostka zasilająca) i zmostkować przewody odcinające uruchomienie samochodu(oddzielna wtyczka - dwa przewody). Na www.elektroda.pl był kiedyś schemat. Jak nie ma to poszukam u siebie, może będę miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Sprawa jest trochę dziwna. Naciskając kilkukrotnie w różny sposób przycisk wprowadzania PIN'u wyłączyłem antynapad. Zacząłem kombinować z alarmem i okazało się, że w ogóle nie działa syrena i nie da się włączyć głośnego uzbrajania. Chyba bez wizyty u jakiegoś speca się nie obędzie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.