Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Prośba do fachowców o ocenę montażu instalacji,czy elementy są dobrze umiejscowione.Co należało by poprawić? Listwę i reduktor zamierzam zmienić jak ogarnę się finansowo(od poniedziałku robię rozrząd i przepływomierz:) ) Elektronikę mam STAG-4. Jaką listwę/wtryski polecacie i jaki reduktor? Coś dobrego i ze średniej półki. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (od poniedziałku robię rozrząd i przepływomierz:) ) ile masz przebiegu że bierzesz się za rozrząd? ja mam KME DIEGO G3 i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ile masz przebiegu że bierzesz się za rozrząd? ja mam KME DIEGO G3 i jestem bardzo zadowolony 134 tys przebiegu. Na gazie jakieś 30tys Ciągle wyskakuje błąd P0011 a czasami P0340 więc albo czujnik albo łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ogólnie lipa z tym zamontowaniem, ile zapłaciłeś??, co tam masz pomontowane jeszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) ogólnie lipa z tym zamontowaniem, ile zapłaciłeś??, co tam masz pomontowane jeszcz Listwa FAST REG by OMVL Reduktor Europegas STAG-4. zapłaciłem 2600 latem zeszłego roku. Co trzeba by poprawic?Chodzi mi o montaż Edytowane 20 Listopada 2010 przez Bumcyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Listwa FAST REG by OMVL Reduktor Europegas STAG-4. zapłaciłem 2600 latem zeszłego roku. Co trzeba by poprawic?Chodzi mi o montaż ale chcesz to poprawiać czy chcesz wiedzieć na co zmienić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) <br /><br /><br /> ale chcesz to poprawiać czy chcesz wiedzieć na co zmienić, Na co mam zmienić już kiedyś mi doradziłeś.Wtryski Hana albo HD544 i reduktor Magic 3. Poczytałem o tym i wszyscy maja podobne opinie:)Zależy mi jeszcze na czymś pośrednim troszkę tańszym jesli jest sens. Chodzi mi o to czy reduktor jest w dobrym miejscu i czy dużo jest roboty z taka zamianą. Czy odbywa sie to na zasadzie Plug and play czy mam sie zaopatrzyć w jakies przejściówki,dłuższe węże itd? Edytowane 20 Listopada 2010 przez Bumcyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Na co mam zmienić już kiedyś mi doradziłeś.Wtryski Hana albo HD544 i reduktor Magic 3. Poczytałem o tym i wszyscy maja podobne opinie:)Zależy mi jeszcze na czymś pośrednim troszkę tańszym jesli jest sens. Chodzi mi o to czy reduktor jest w dobrym miejscu i czy dużo jest roboty z taka zamianą. Czy odbywa sie to na zasadzie Plug and play czy mam sie zaopatrzyć w jakies przejściówki,dłuższe węże itd? można jeszcze dać zavolaka, taniej nic za bardzo nie ma godnego uwagi, i chyba za barfdzo nie ma sensu, roboty z zamianą to jakiś jeden dzionek, po zamianie trzeba wszystko od nowa ustawiać i stroić, na pewno warto dać nowe węże LPG bo nie są drogie a i też dużo ich nie trzeba, przejściówki do podłączenia wtrysków, było by bliżej to byśmy to ogarneli w dzionek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 można jeszcze dać zavolaka, taniej nic za bardzo nie ma godnego uwagi, i chyba za barfdzo nie ma sensu, roboty z zamianą to jakiś jeden dzionek, po zamianie trzeba wszystko od nowa ustawiać i stroić, na pewno warto dać nowe węże LPG bo nie są drogie a i też dużo ich nie trzeba, przejściówki do podłączenia wtrysków, było by bliżej to byśmy to ogarneli w dzionek Ile może zaśpiewać gazownik za taką robotę?Jechać do tego samego co montował czy olać gwarancję i poszukać kogoś innego? Podliczyłem ogólnie koszty to myslę ,że w częściach bym się zamknął w 700zł tylko nie wiem co lepiej Hana czy matrix?Że wtryski do wymiany to kumam ale jeśli reduktor jest dobrany do mocy i jest taki sobie to sama wymiana wtrysków coś da,jeśli zostawie reduktor? Albo ile Ty byś wziął za robotę gdybym miał wszystkie potrzebne części?Istnieje taka opcja ,że bym mógł przyjechać do Koszalina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ile może zaśpiewać gazownik za taką robotę?Jechać do tego samego co montował czy olać gwarancję i poszukać kogoś innego? Podliczyłem ogólnie koszty to myslę ,że w częściach bym się zamknął w 700zł tylko nie wiem co lepiej Hana czy matrix?Że wtryski do wymiany to kumam ale jeśli reduktor jest dobrany do mocy i jest taki sobie to sama wymiana wtrysków coś da,jeśli zostawie reduktor? Albo ile Ty byś wziął za robotę gdybym miał wszystkie potrzebne części?Istnieje taka opcja ,że bym mógł przyjechać do Koszalina? nie wiem ile weźmie gaziarz, hanki są fajne bo nie trzeba wiercić, tylko montujesz i regulujesz ciśnieniem, i chyba wyjdą taniej niż matrix, choc u Ciebie może by styknął ten słabszy, jeżeli reduktor nie klęka i jeszcze działa to można zacząć od samych wtrysków, ale tego się dowiesz po podłączeniu pod lapka i jeździe, takiej ostrzejszej, no jaaaa to lubięęęę ŻYWCA hehehhe, a zarabiam w inny sposób a tym się tylko bawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 nie wiem ile weźmie gaziarz, hanki są fajne bo nie trzeba wiercić, tylko montujesz i regulujesz ciśnieniem, i chyba wyjdą taniej niż matrix, choc u Ciebie może by styknął ten słabszy, jeżeli reduktor nie klęka i jeszcze działa to można zacząć od samych wtrysków, ale tego się dowiesz po podłączeniu pod lapka i jeździe, takiej ostrzejszej, no jaaaa to lubięęęę ŻYWCA hehehhe, a zarabiam w inny sposób a tym się tylko bawię Jak wymienię rozrząd to się wezmę za gaz ale trochę pewnie to potrwa bo na razie duże wydatki.Rozrząd 1200 + przepływka 600. Na razie wielkie dzięki.Jak będę miał interfejs to się odezwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 spox, jakby co to daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Na co mam zmienić już kiedyś mi doradziłeś.Wtryski Hana albo HD544 i reduktor Magic 3. a w ogole po co chcesz wymieniać? źle jeździ na tym zestawie co jest? bo poza podanymi przez Ciebie kodami błędów nie doczytałem nigdzie że są problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 a w ogole po co chcesz wymieniać? źle jeździ na tym zestawie co jest? bo poza podanymi przez Ciebie kodami błędów nie doczytałem nigdzie że są problemy Problemy są.Mianowicie jest wyczuwalny spadek mocy w porównaniu z benzyną i szarpanie na zimnym silniku.Za szybko się przełacza z benzyny na gaz.Temperatura jest ustawiona na 30stC.No i spalanie.Jak uporam się z rozrządem i przepływka postaram sie wyregulować gaz.Interfejs już zamówiony. Właściwie to nie mam porównania i zdaję się na opinię kolegów z doświadczeniem z LPG.Wiem jedno chwilę po założeniu gazu jeździł zupełnie inaczej niż teraz a dobrze nie jest.Jedynym do czego mogę sie odnieść to instalacja u szwagra w lagunie wtryski keihin i jakiś kit BRC.Wszystko śmiga jak ta lala ,spalanie w trasie 8,5l a silnik 1,8.Nie ma różnicy miedzy jazdą na gazie i benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 wiecie powiem tak miałem zamontowane Raile na 17 cm wężach- dosyć krótko porównując innych dalej zmieniłem sobie te raile na 4szt hana w te węże i dałem romano jeszcze dalej i to śmigało ale ,,, skracając 17 cm na 4 cm silnik zupełnie inaczej zaczął pracować ładniej przyspieszać i lepiej delikatniej elastyczniej przyspieszać no a przełączanie wygląda na wskazówce ..tz nie wygląda bo tylko słychać pstryk a czemu o tym piszę bo warto to robić zwłaszcza że ecu wie gdzie ma wtryski PB a wtryski Lpg powinny być tak samo blisko kolektora ,, hane wystarczy potraktować piłką lub nożem do tego romano i kawałek węza 6mm i 4 mm do wtrysków ,,,co co twojej instalacji to lipnie żę nie ma opasek na podciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 wiecie powiem tak miałem zamontowane Raile na 17 cm wężach- dosyć krótko porównując innych dalej zmieniłem sobie te raile na 4szt hana w te węże i dałem romano jeszcze dalej i to śmigało ale ,,, skracając 17 cm na 4 cm silnik zupełnie inaczej zaczął pracować ładniej przyspieszać i lepiej delikatniej elastyczniej przyspieszać no a przełączanie wygląda na wskazówce ..tz nie wygląda bo tylko słychać pstryk a czemu o tym piszę bo warto to robić zwłaszcza że ecu wie gdzie ma wtryski PB a wtryski Lpg powinny być tak samo blisko kolektora ,, hane wystarczy potraktować piłką lub nożem do tego romano i kawałek węza 6mm i 4 mm do wtrysków ,,,co co twojej instalacji to lipnie żę nie ma opasek na podciśnieniu Chodzi o wężyki np ten,który idzie do mapsensora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 tak cały obwód podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 tak cały obwód podciśnienia a reduktor może być w tym miejscu? czy lepiej do przełożyć bliżej podszybia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 a reduktor może być w tym miejscu? czy lepiej do przełożyć bliżej podszybia? jak się mieści bez problemu to może zostać, Problemy są.Mianowicie jest wyczuwalny spadek mocy w porównaniu z benzyną i szarpanie na zimnym silniku.Za szybko się przełacza z benzyny na gaz.Temperatura jest ustawiona na 30stC.No i spalanie.Jak uporam się z rozrządem i przepływka postaram sie wyregulować gaz.Interfejs już zamówiony. Właściwie to nie mam porównania i zdaję się na opinię kolegów z doświadczeniem z LPG.Wiem jedno chwilę po założeniu gazu jeździł zupełnie inaczej niż teraz a dobrze nie jest.Jedynym do czego mogę sie odnieść to instalacja u szwagra w lagunie wtryski keihin i jakiś kit BRC.Wszystko śmiga jak ta lala ,spalanie w trasie 8,5l a silnik 1,8.Nie ma różnicy miedzy jazdą na gazie i benzynie. aby nie szarpało to doraźnie możesz zdjąć wtryski i poczyścić albo psiknąć do środka sprayu do czyszczenia gaźników, tylko takiego który nie psuje gumy, idzie zima i9 będziesz miał jeszcze gorzej, na szybko możesz zrobic podgrzewacz jaki opisałem też to pomoże, jak za szybko sie przełącza to może masz jakiś czujnik walniety albo źle wybrany w programie, jak przyjdzie kabel to zassaj program ze strony producenta i pokaż co tam masz wtedy będziemy gdybać na początek, zanim coś pozmieniasz a zima Cię zastanie, to masz mały kurs czyszczenia listwy, co prawda czerwone valdemary ale to to samo, chyba, że chcesz zapłacić ale to już Twoja decyzja potrzebne klusz 14, wkrętak, środek do czyszczenia nowe oringi mile widziane ale .... wyciągamy zegera z góry, który przytrzymuje cewkę, zdejmujemy cewkę i odkręcamy trzpień, ze środka powinien wylecieć nam tłoczek i sprężynka, przemywamy i składamy w odwrotnej kolejności, jak któryś nie chce wypaść to chyba jest przytarty i trzeba wymienić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.