Marins Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam, ponad tydzień temu padł mi przepływomierz , objawy były takie ze gasł mi po wciśnięciu sprzęgła , skakały mu obroty i troszkę jakby dymił. Wymieniłem na używany który na 100% jeździł do końca i chodził dobrze. Błąd skasowany i chodził lepiej ale dalej skakał na obrotach. Elektryk powiedział że na 95% to nie jest wina przepływki, więc wymieniłem świece i przeczyszczona została przepustnica. Dalej nic... Dodam że mam stożek wsadzony a almerka skacze mi przy 4,200obr/min potem 4,600obr/min i tak ok 5000obr/min i ma strasznego muła, na 5 biegu nie mogę przekroczyć tych 5000obr/min bo jak zaczyna skakać to zwalnia z powrotem do 4,8.. Wersję silnika mam tą co przepływka nowa kosztuje ok 900zł , ale mechanik gdzieś znalazl za 6XX nową boscha. Pomóżcie mi z tym problemem, bo nie chcę kupować 3 silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 a teraz błędu nie wywala? przeczyść jeszcze krokowy. może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 silnik Qg ? czujniki położenia błędy nie wyskakują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 No właśnie jak mi się rok czasu paliła kontrolka silnika i nic się nie działo to teraz się nie świeci i coś jest nie tak... Silnik QG18DE Ok zobaczę ten silniczek krokowy jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 to juz Ci mówie co jest trzeba wyczyścic korpus przepustnicy bo na bank jest zabrudzony przez osady z odpowietrzenia skrzyni korbowej popularnie zwanego odmą wystarczy odkręcić tą rurę dochodzącado przepustnicy przetrzeć w środku korpus szmatką z rozpuszczalnikiem NITRO i dobrze jestteż uchylić przepustnicę i przetrzeć również jej kraędzie oraz cały przelot pozdro dobra nie doczytałem że to już zrobiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.