WOLF79 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 TEN PROBLEM ZACZAŁ I MNIE DOTYCZYC.PRZEJAWIA SIE TO TYM,ŻE JAK JEST ZIMNO,DESZCZOWO,A SILNIK ZIMNY SZARPIE NA BIEGACH,OBROTY DELIKATNIE SKACZĄ JAK SIE ZAGRZEJE TO NIBY USTEPUJE TZN NIE MA REGUŁY!KUPIŁEM NYSKĘ W CZERWCU I NIE BYŁO PROBLEMU DO TERAZ! DOPODPIĘTY BYŁ POD KOMPA NIC NIE WYKAZAŁO.MECHANIK STWIERDZIŁ,ZE MOZE PALIWO BYŁO KIEPSKIE(TANKUJE:BP,UKOL)KAZAŁ KUPIC PREPARAT DO WTRYSKÓW I JAK NIE POMOŻE TO MOŻE BYC WALNIĘTY PRZEPŁYWOMIERZ.WLANIE ŚRODKA NIE POMOGŁO!!! Z GÓRY DZIĘKUJE ZA PORADY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jak wygląda u ciebie sprawa dolotu powietrza do silnika . Jeśli masz zapchany filtr powietrza oraz nieszczelne rury od i do coolera i dalej do turbiny i kolektora, to pomimo szarpania dojdzie do tego jeszcze dymienie na czarno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witaj, Jak kiepskie paliwo, to ja bym wymienił filtr paliwa. Może po prostu jest już zapchany. Miałem podobnie. U mnie raz jeździł, a raz nie. Wydatek nie duży, a na pewno nie zaszkodzi. Pozdrawiam ciechon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jak wygląda u ciebie sprawa dolotu powietrza do silnika . Jeśli masz zapchany filtr powietrza oraz nieszczelne rury od i do coolera i dalej do turbiny i kolektora, to pomimo szarpania dojdzie do tego jeszcze dymienie na czarno. DZIĘKI ZA SZYBKĄ ODPOWIEDŻ KOLEGO!FILTR WYGLĄDA KIEPSKO,CZARNY OD SPODU!A CO DO RUR TO JAK JE POZNAC I STWIERDZIC NIESZCZELNOŚC!?DYMI A NAJBARDZIEJ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA.A CZY LEKKIE DRGANIA OBROTÓW NA ZIMNYM SILNIKU TO TEZ J/W.SAMA WYMIANA FILTRA DA COS TUTAJ?,JAKI JEST KOSZT FILTRA ORIENTACYJNIE?AHA,ZDARZYŁO SIĘ PARE RAZY JAZDA NA REZERWIE{DOSŁOWNIE} A SLYSZALEM,ZE WTEDY PO DOLANIU PALIWKA TRZEBA ODPOWIECZYC FILTR PALIWA MOZE TU JEST PRZYCZYNA? SORRKI JESTEM JESZCZE LAIKIEM CO DO MOJEGO SREBEKA I STAD TE DEWAGACJE POZDRAWIAM I DZEKUJE!!!!! Witaj, Jak kiepskie paliwo, to ja bym wymienił filtr paliwa. Może po prostu jest już zapchany. Miałem podobnie. U mnie raz jeździł, a raz nie. Wydatek nie duży, a na pewno nie zaszkodzi. Pozdrawiam ciechon WITAM PONOWNIE,DZISIAJ ZAUWAŻYŁEM NOWY PROBLEM,NA POSTOJU JAK DEPNE GAZEM TO OROTY DOCHODZĄ DO 2000 A POTEM ZADYSZKA.RZUCA AUTKIEM,SILNIK SIE DŁAWI A NAWET POTRAFI ZGASNĄC!NIE WIEM ZA CO MAM SIE ZABRAC DZIEKI ZA WSZELKA POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 CZY SŁABA MASA TYLNYCH LAMP MOŻE POWODOWAĆ SZARPANIE AUTEM W CZASIE JAZDY JAK I NA POSTOJU TZN,WKRĘCAM GO DO 2000 NA LUZIE A AUTKIEM TELEPIE!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 A czym wnioskujesz że masa lampy może być przyczynom szarpania autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 prędzej do sprawdzenia układ zapłonowy i paliwowy np zdejmij kabel z wtrysku i zobacz jakie ma napięcie na jednym z pinów jak nie będzie idealnie jak bateria to masz przyczynę ponad to zacznij od kabli zapłonowych pomierz ich opór czy przez przypadek któryś nie padł i nie będzie przewodził ,,, przy SR powinno być coś w granicach 6 k ohmów Ponad to post powinien polecieć do kosza od razu wiec napisz jakie masz autko w profilu przynajmniej będę mógł to otagować bo ostrzeżenia nie chcesz co Dobra sprawa wygląda tak Pierwsze piszesz z małej litery duże to wiesz co jest drugie scaliłem twoje 2 posty bo są o tym samym Tri już odkopałem że ma sz P12 i to TD filtr powietrza jak czarny to do wywalenia od razu !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wielkie sorrki za moją pisownię już się poprawiam :rolleyes2 nie wiem jak sobię z tym poradze ale dzięki piękne! A czym wnioskujesz że masa lampy może być przyczynom szarpania autem. Naczytałem się na forum i myślę,że mam podobne objawy.tj:przy wrzuceniu kierunków zapala mi sie lampka przeciwmgielnych,na wstecznym to samo,a do tego obraz na kamerze miga.Zaczęło się to wszystko dopiero od chłodnych,wilgotnych dni...a do tego dymi przy przyśpieszaniu!Nie wiem od czego mam zacząc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garbacz Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Wymień filtr paliwa, mnie pomogło a objawy były takie same. Komputer 0 błędów. Teraz przyspiesza aż miło. P12 2,2 YDDTi 2002r 120 000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.