Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Awaria przednich wycieraczek


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra, 

Podniosłem wycieraczki i zgadza się, to nie wycieraczki skrzypią tylko mechanizm.

Dziś będę chciał tą awarię  usunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec dzis zabralem sie za wymiane silniczka wycieraczek bo moj nie smiga na pierwszym biegu.( ale oczywiscie ten co kupilem tez nie dziala na 1)

ale rzecz w tym ze po zalozeniu nowego wycieraczki zatrzymywaly sie w polowie szyby wiec i tak zalozylem swoj stary i tam zatrzymuja sie tak jak trzeba.

i teraz pytanie dlaczego tak sie dzialo? jak  silniczk mialem nie przykrecony do mechanizmu to krecil caly czas wiec nie ma zadnego znaczenia ustawienie na wieloklinie silniczka? Czy moze w tym co kupilem bylo cos jeszcze padniete?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie na wieloklinie ma znaczenie ,po ich zatrzymaniu trzeba było zluzować nakrętke i ustawić ramiona we właściwej pozycji. Brak pierwszego biegu może być jeszcze spowodowany uszkodzeniem regulatora czasowego lub przełącznika przy kierownicy ewentualnie kabelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki to juz czaje jak to ustawic, ale jak zlaozylem stary to odrazu pierwsze przykrecenie na wieloklinie i i wszytsko zatrzymuje sie tak jak trzeba.

A co do pierwszego biegu to jest tak ze niekiedy dziala niekiedy nie. podczas jazdy na samym poczatku potrafia machnac z 5razy i pozniej juz cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 95% moge ci powiedzieć żecoś nie trybi w sterowniku wycieraczek. Przy podobnych objawach wymieniałem sterownik,poprawienie lutów na płytce nic nie dało a dawanie go do naprawy jakiemuś elektronikowi mija się z celem, używka kolo 40pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło silniczka, przekaźnik z blaszką przykręconą do budy o ile dobrze pamiętam jest podpięta do niego kostka 6 albo 8 pinowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się podepnę do tematu ale w T I mam taki problem że u mnie jest taki objaw że na pierwszym biegu pracuja tak jak by brakowało im sił do obrotu na drugim efekt podobny dopiero najszybszy bieg daje jakieś efekty w postaci zgarniania wody podczas jazdy. To wszystko jakby w zwolnionym tempie. Miał ktos może takie objawy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć cięgła od silnika i sprawdź czy nie zatarły sie na osiach do których przykręcone są ramiona. Jeśli będą swobodnie pracować to znaczy że silnik do naprawy, czyszczenia ale stawiam na zatarte cięgła. Tu masz nakreślone zagadnienie coprawda w innym aucie https://youtu.be/4SFEq7ayjoc

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć cięgła od silnika i sprawdź czy nie zatarły sie na osiach do których przykręcone są ramiona. Jeśli będą swobodnie pracować to znaczy że silnik do naprawy, czyszczenia ale stawiam na zatarte cięgła. Tu masz nakreślone zagadnienie coprawda w innym aucie https://youtu.be/4SFEq7ayj

Wielkie Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...