Gość mar-d1 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Mam problem z układem kierowniczym a dokładniej z kierownicza ponieważ dziwnie się zachowuje przy hamowaniu i ruszaniu ?. Podczas hamowania kierownica szarpie mocno w lewo i czasami słabiej w prawo, podczas ruszania to samo się dzieje, ale bardzo słabo. Druga rzec to to iż podczas jazdy muszę mieć lekko skręconą kierownicą by jechać prosto, a jak ustawię ją w prawidłowym położeniu to samochód znosi na prawą stronę. Trzecią rzeczą jest to iż podczas jazdy jak i zwykłego parkowania ruchy kierownicy są nierówne. Jest takie dziwne uczucie gdy skręcam w lewo to kręci się kierownicą bardzo lekko i trzeba zrobić większy skręt by skręcić, a podczas skrętu w prawo ruch kierownicą jest wyraźnie mocniejszy. Czuć ten opór i samochód szybciej reaguje na ruch kierownicy. Nie wiem czy to będzie miało jakiś związek, ale miałem wymieniany w samochodzie łącznik stabilizatora, sworznie, oraz półośkę, ale nie pamiętam czy prawą czy lewą. Z góry dziękuję za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philein Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Jak ściąga przy jeździe, to zastanowiłbym się nad ustawieniem zbieżności kół. A jeżeli chodzi o nierówną pracę lewa/prawa, to przypuszczam, że przekładnia. Nie bagatelizuj tego. Jeżeli jes naprawdę uszkodzona, to jeżdżenie takim samochodem może byc bardzo niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 zbieżność na początek ale sprawdz najpierw zawieszenie wahacze itp potem ustaw zbieżność pootem kup olej wspomagania i dolewaj do układu i nie pisz że jest za zawsze jest tylko jakoś dziwnie układ łyka go dalej dotego musi być coś w zawieszeniu a i tarcze możesz mieć zwichrowaną i tak przelośi choć jak przy ruszaniu,,,, a jeszcze jakie opony masz ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Po pierwsze na początku sprawdź dolne wahacze i łapy czy coś się nie odkręciło . Po drugie sprawdź maglownicę przypadkiem czy gdzieś się nie poluzowała na obejmach , ogólnie do sprawdzenia całe przednie zawieszenie łącznie z maglownica .(dobry mechanik wskazany lub ostatecznie stacja diagnostyczna ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 a ja proponuje sprawdzic czy nie ma luzów na górnych wahaczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 No i zacznij od najprostszego-ciśnienie w oponach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar-d1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Na dniach udam się do warsztatu posprawdzać to, wielkie dzięki za nakierowanie mnie . Jakby coś się dalej działo albo coś by wykryli to dam znać. Jeszcze raz wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Na dniach udam się do warsztatu posprawdzać to, wielkie dzięki za nakierowanie mnie . Jakby coś się dalej działo albo coś by wykryli to dam znać. Jeszcze raz wielkie dzięki Daj znać kolego co wykryli, ja mam podobne problemy tzn. ściąga mnie na prawo na węższych oponach(zimówkach) bardziej czuć niż na letnich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.