tomson23 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 WITAM WSZYSTKICH : ZAMIERZAM ZAKUPIĆ MURANO ROK 2005/2006 NAJLEPIEJ PO LIFTINGU MAM KILKA PYTAŃ ODNOŚNIE SKRZYNI CVT I REDUKTORA : 1 CZY NAPRAWDĘ TO SĄ TAKIE AWARYJNE ELEMENTY NP W PORÓWNANIU Z PASATEM W AUTOMACIE 2 CZY SKRZYNIA CVT BEZTOPNIOWA W TRYBIE D DRIVE POWINNA SIĘ NORMALNIE TOCZYC TAK JAK INNE AUTOMATY . JEŚLI MOGE WAS PROSIĆ OPISZCIE NA CO JESZCZE ZWRÓCIĆ UWAGĘ W TEJ SKRZYNI I REDUKTORZE , JAKI JEST MIARĘ BEZPIECZNY PRZEBIEG DLA MURANO WIADOMO ZE JEST TO UZALEŻNIONE OD EKSPLOATACJI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 u mnie w primerce CVT nie zepsuło sie nigdy !!! a to juz 11 latek i prawie 180tys przebiegu. na luzie toczy sie jak inne automaty no moze troche delikatniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.