marcineq20 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam, mam pytanko. Co powinno sie robic po podlaczeniu akumulatora do auta, w którym akumulator byl odłaczony na dluzszy czas?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 przekręcić kluczyk wbić bieg i jechać gdzie nissmo zaniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 no wlasnie błąd. moje nismo zaczelo szarpaca nie chcialo jechac dławiło sie i wogole. a przed odłaczeniem bylo wszystko ekstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 zresetowało się ECU, musi się wystroić ale nie powinno być dramatu, odpiecie na 24H czy na miesiąc, nie ma znaczenia, to ECU nie może się bardziej zresetować niż już jest zresetowane może coś jeszcze jest nie tak, np. świece przewody jak długo stał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Obstawiam na usterkę z zasilaniem, bo odłączenie baterii nie wpływa na ponowny start tak jak pisał przedmówca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Może było mało paliwa... lub zrobiło się kiepskie jak długo było w baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No panowie,co tak kiepsko z poradami? Jeśli zresetował się ECU to należy uruchomić silnik i pozostawić go włączonego na biegu jałowym do czasu załączenia wentylatora chłodnicy. A następnie dalej w długą przed siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 auot bylo wypiete od aku na 20 godz. zrobilem jeszcze reset wlaczylem auto,pochodzilo do czasu wlaczenia wentylatora i d*pa dalej to samo. byl podlaczany pod kompa i wszystko w normie wszystkie czujniki przeplywki itd w normie tzn idealne. Moze akumulator jest walniety i szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 (edytowane) No panowie,co tak kiepsko z poradami? Jeśli zresetował się ECU to należy uruchomić silnik i pozostawić go włączonego na biegu jałowym do czasu załączenia wentylatora chłodnicy. A następnie dalej w długą przed siebie Proszę cię :rolleyes2: , wiele razy miałem auto bez aku nawet na tydzień i jakoś nie przypominam sobie abym za każdym razem nastrajał kompa. Wkładam aku, podłączam i jadę. Nigdy nie było problemów i wszystko hula jak należy. Tylko kilka razy nastrajałem kompa Opel - reset przed zczytaniem błędów mazda - po regulacji przepustnicy a po jej czyszczeniu wraz z krokowym. P11 miała kilka razy wyciąganą baterie i ani razu nie robiłem nastawu bo i po co. Obstawiam dalej zasilanie i zalecam zimą tankować częściej do pełna zwłaszcza diesla. Edytowane 25 Listopada 2010 przez P11DK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 (edytowane) Hmm... Chciałem dobrze... a wyszło jak zawsze marcineq20 nie wiem czy w nissanie ma to znaczenie ale mój kolega wypinając na dłuższy czas akumulator z audi80 również miał duże problemy z pracą silnika (szarpał,dławił się,słabo ciągnął) i rozwiązaniem okazało się ponowne odłączenie akumulatora i poprawne jego ponowne podłączenie. Czyli najpierw klema ujemna a dopiero potem dodatnia. Spróbuj,nic Cię to nie kosztuje Edytowane 25 Listopada 2010 przez hary7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 no wlasnie, jak powinno sie prawidłowo podłączac akmulator?? najpierw + czy - czy odwrotnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Zwyczajowo najpierw ujemny biegun się podłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 problem z aku rozwiazany. brudna przeplywka byla, akomputer po resecie czyli po odlaczeniu i podlaczeniu aku lapał inne ustawienia i nie mogl sie dostosowac i szarpalo. po wyczyszczeniu wszystko wrócilo do normy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zwyczajowo najpierw ujemny biegun się podłącza. Nie zgodzę się. Najpierw podłącza się (+), a to dlatego, żeby przypadkiem przy skręcaniu klemy plusowej nie zewrzeć do masy. Jeżeli już się ktoś zastanawia nad kolejnością, to ta jest z punktu widzenia bezpieczeństwa właściwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.