P11DK Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 W poprzednich autach zmieniając żarówki na LED musiałem dorobić dodatkowe oporniki. Głównie ma to znaczenie przy kierunkowskazach. Pytanie mam takie, czy ktoś też miał ten sam problem? nie chce mi się znowu grzebać z opornikami i sobie myślę czy czasem nie pogrzebać w przekaźniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 W poprzednich autach zmieniając żarówki na LED musiałem dorobić dodatkowe oporniki. Głównie ma to znaczenie przy kierunkowskazach. Pytanie mam takie, czy ktoś też miał ten sam problem? nie chce mi się znowu grzebać z opornikami i sobie myślę czy czasem nie pogrzebać w przekaźniku. Zmieniałeś gdzieś w "światłach głównych" czy w zegarach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Zmieniałeś gdzieś w "światłach głównych" czy w zegarach? Postojówki są tylko białe LED ale czy to ma znaczenie? Przerywacz i tak pod to nie podlega a tylko on jest wrażliwy na oporność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.