Gość dr0m Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 czolem, planuje zainstalowac blokade jak w tytule, tj. tytan-lock dipol'a, albo bear-lock'a czyli popularnego 'niedzwiadka' ma ktos z grupowiczow zaadoptowana taka blokade? jaka jest skutcznosc, jak to wyglada? ktora uwazacie za skuteczniejsza? Nissan Sunna 2.0 GTi, 1991r. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Przyłączam się do pytanka. Czy wystarczy ten "kod" - (wegfahrsperre) w Sunnym 1994 r. czy zakładać coś dodatkowego, bo niestety autko stoi cały czas pod gołym niebem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 A po co Wam te blokady? Przeciez nissanow nie kradna...bynajmniej nie N13 i N14. Nie slyszalem o tym by zlodzieje zaczeli gustowac w takich gablotach Dobry, glosny alarm skutecznie wyploszy amatorow cudzej wlasnosci. Ja bynajmniej taka metode stosuje i sprawdzila sie dwa razy... tyle ze zlodzieje chcieli zacharabcic radio a nie gablote Mam za to zamki do wymiany we wszystkich drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 mnie juz raz wyparowal Sunny SLX w warszawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Nie trza jezdzic do wawki PS: Znalaz sie chociaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 eee, chociaz szukalismy na wlasna reke poniewaz byl to pogrzeb, wiec autek bylo do wyboru... fakt byl goly, odjechanie takim autem mi by zajelo 10 minut... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 A co myślicie o tej "wegfahrsperre" (nie wiem jak to po polsku nazwać a ta nazwa to z niemieckiego) po lewej stronie kierownicy, gdzie trzeba za każdym razem wkładać takie "coś" do tej szczeliny? Czy to jest skuteczne? Sunny 94`. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 co wkladasz do tej szczeliny? to jakas karta, czy to jest mechaniczne zabezpieczenie kierownicy? ja pierwszy raz slysze o czyms takim... ale podejrzewam, ze to skuteczne bo nietypowe... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Tzn. nie wkładam tego tam na stałe, ale tylko na chwilkę, aby odblokować stacyjkę. Bo inaczej to nie mogę odpalić silnika. Tak to wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien_83 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Ja planuje zalozyc jakies dodatkowe zabezpieczenia do mojej N14. Rozmawialem z gosciem ktory zajmuje sie tylko nissanami i mowil ze jemu juz Trzy razy probowali buchnac N14. Mysle ze jakies "pchelki" przeszkodza amatorom cucdzej wlasnosci. Wiecie mieszkam pod pruszkowem a numery mam z sochaczewa. Po co ryzykowac. Koszt jednej phcelki to ok 60 zl. Pozdrowienia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 no a nie wiesz jak jest wewnetrznymi blokadami skrzyni biegow? troche drogie, trzeba sie liczyc z wydatkiem 440 - 470 pln. jedni twierdza, ze to jedno z najskuteczniejszych zabezpieczen - inni, ze szkoda to instalowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Weg..... to pewnie typowy immobilizer. Wkladanie chipa do "czytnika" powoduje deaktywacje immobilizera i mozna jechac. Ja mam Bear Locka w skrzyni biegow i na razie nie probowano mi ukrasc Nyski (odpukac) .. a jaka jest tego skutecznosc? Mysle ze nie ma samochodu ktorego nie da sie ukrasc, ale chyba jest to duzo bardziej skuteczne niz wyjec na ktorego nikt nie zwraca uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 slyszalem, ze jak przywali sie pieciokilowym mlotem w zamek to czasem trzpien moze wyskoczyc. masz fotke adaptacji bear'a? trzpien wysuwa ci sie calkiem (mozesz go wyjac) czy tylko odskakuje na 2 centymetry? gdzie instalowales w krakowie i ile zaplaciles? jezeli chodzi o te piszczalki -- mam takie samo zdanie ps. najlepiej miec jedno mechaniczne i jedno elektryczne zabezpieczenie ps. masz w swoim cos wiecej? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Mysle ze nie ma samochodu ktorego nie da sie ukrasc, ale chyba jest to duzo bardziej skuteczne niz wyjec na ktorego nikt nie zwraca uwagi Zalet wszystkich zabezpieczen nie sposob wymienic... czym jest ich wiecej tym mniejsze prawdopodobienstwo ze zlodziej samochodu nam nie ukradnie. Jest druga strona medalu ze jest wieksze prawdopodobienstwo ze ktores z urzadzen nawali w nieodpowiedniej sytuacji a wtedy.. hmm.. pozostaje dochodzic co jest przyczyna braku mozliwosci uruchomienia pojazdu. Co do wyjca to pragne miec odmienne zdanie. Rzeczywscie jest tak ze wiekszosc ludzi nie zwraca uwagi na wyjce tzw standardowe. Co innego gdy wyjec jest konkretny i wlacza sie tylko wtedy gdy potrzeba a nie w srodku nocy bo deszcz zaczal padac... To rzeczywiscie mozna nazwac wyjcem a nie alarmem. Nie chce sie chwalic ale moj alarm jest bardzo glosny a w sprzegnieciu z dodatkowymi dzwekami robi niezle wrazenie i raczej wiekszosc ludzi zwroci na to uwage. Jest tak wyregulowany zeby nie wlaczal sie z byle powodu. Ma sporo zalet bo przeploszyl juz nie jednego cwaniaczka. Procz alarmu oczywiscie dobrze jest miec dodatkowe zabezpieczenie... oczywscie posiadam takowe ale nie bede sie o nim rozpisywal bo... wiadomo... licho nie spi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Troche koło tematu ale jednak sie mieści. Dzisiaj mój sąsiad zauważył że w jego p10 ktoś próbował na siłę otworzyć pokrywę wlewu paliwa. Wniosek z tego jest taki, że jednak nissany są zauważane przez złodziei (chociaż to nie n14) i zabezpiezenie (mechanika + elektronika) jest potrzebne. PS : Dla tych co nie wiedza jaki jest związek między otwieraniem pokrywy wlewu paliwa i złodziejami - korek wlewu otwierany kluczykiem to najszybszy sposób zdobycia wzoru zamka. Co jeszcze dowodzi że do w/w samochodu dobierali sie kompletni amatorzy ... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Dla tych co nie wiedza jaki jest związek między otwieraniem pokrywy wlewu paliwa i złodziejami - korek wlewu otwierany kluczykiem to najszybszy sposób zdobycia wzoru zamka. Co jeszcze dowodzi że do w/w samochodu dobierali sie kompletni amatorzy ... :wink: Moze chcieli tylko spuscic paliwo? Ale to rzeczywiscie amatorzy... spotkalem sie juz (na szczescie osobiscie nie doswiadczylem) z dziurawieniem zbiornika od spodu i podstawianiem miski do ktorej chlupotalo paliwo... kilka samochodow na jednej ulicy :? masakra. Trzeba bylo wymieniac cale zbiorniki.... bo wieszosc byla plastikowa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 masz fotke adaptacji bear'a? trzpien wysuwa ci sie calkiem (mozesz go wyjac) czy tylko odskakuje na 2 centymetry? gdzie instalowales w krakowie i ile zaplaciles? http://www.elcar.krakow.pl/ Cena z tego co pamietam to okolo 400pln - ale to bylo 3 lata temu. Trzpien wyskakuje na 2cm ale trzeba przed tym pociagnac mocno drazek zmiany biegow do siebie, inaczej w ogole nie wyskoczy. Mnie to nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 w elcar teraz to kosztuje 450, 4h. instalacja; nie przeszkadza ci ten trzpien np. przy przesuwaniu fotela pasazera? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 W niczym nie przeszkadza .. trzeba tylko pamietac zeby cofnac fotel jak sie chce sciagnac blokade ... tylko tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.