krajesiak Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Panowie mam problem. Wymieniłem reduktor na zavolaka, przejezdzilem juz na nim kilkaset km ale dzis wieczorem padl po przelaczeniu na LPG. Centralka zaczela piszczec, przymulilo go i worcil na PB (pikniecia przerywane), na benzynce chodzi elegancko. Oslaczylem kleme od aku, po podlaczeniu chodzil na PB po chwili przelaczyl na LPG i od razu zgasl (w momencie przelaczania na jałowym). Jak znow go odpalalem to nie chcial zalapac, przytrzymalem przycisk na centralce i znow na dotyk zapalil na PB. Co moze byc przyczyna? Czy sprobowac odlaczyc waz od lotnej i spuscic cisnienie? Moze ma za duze cisnienie w instalacji i zrzuca go na PB.. Zastanwiaqm sie nad tym, doradzcie mi cos. Gaz w zbiorniku muis być bo przejechałem 190km (zbiornik mieści ponad 55l). Przyszedl mi na mysl jeszcze elektrozawor lovato z filtrem ciekłej lpg, ktory zostal zamontowany teraz przed zavolakiem. Czy moze sie nie otwierac i dlatego pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 piszczenie może oznaczać niskie ciśnienie winą bym obarczył elektrozawór nie wiem co masz za instalkę po wymianie reduktora wiadomo całe strojenie było ..? poza tym czy ten filterek nie był montowany czy co ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 miałem to samo, wymiana reduktora pomogła, posprawdzaj czy za elektrozaworem jest gaz, jak tak to obstawiał bym zavolaka, mój klęknął w ciągu niecałego roku, no ale je mam przebiegi teraz czeka na rozbiórkę tak z ciekawości jak wyglada w środku ale nie mam czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Ale ten zavolak ma miesiąc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 hmmm, to może masz jakiś błąd na wtryskach, trzeba podpiąć fejsa i luknąć co wyskakuje i wtedy można dalej kombinować, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Sprawe rozwiązywałem z Nikosiem do wczoraj do 2:30 w nocy. Jeden wtrysk nie podawał, na początku myśleliśmy że to jego wina, jednak nie dostawał impulsów tylko komp cały czas podawał mu 12v. Okazało się, że sterownik dokonał żywota. Wsadziliśmy Staga 300-4 Plus z wiązką zamiast starego Landi LSI-NSI, było trochę roboty paluchy jeszcze mnie bolą. Przy okazji umyłem wtryskiwacze (dużo syfu, włożyłem fl-03 czaji). Podsumowując 700zł w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Podsumowując 700zł w plecy. ale...... radość z wykonanej samodzielnie pracy bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Co fakt to fakt, ale przy okazji uszkodzilem korpus na medy i musze kupic drugi - ulamal sie krociec i wali gazem w bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.