Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2,0TD tłoki


Gość mrgeo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Gdzie mogę kupić tłok do nissana primery 2,0 TD 2000r?

Czy kupić nowy czy może używany, jakie są ceny?

Patrzyłem na allegro i tam są słabe fotki a nie wiem czy np z rocznika 96-99 jest ten sam wymiar.

Jaka jest cena nowego?

Czy w przypadku wymiany tłoka powinno się wymienić pierścienie na wszystkich tłokach czy wystarczy na tym jednym wymienianym?

Pytam bo mam do wymiany tłok po urwaniu się zaworu i zerwaniu paska rozrządu.

Jak szukać w inetrcarsie? Tam są nazwy których nie kojarzę.

Z wszystkie podpowiedzi spasiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się nie znać ale czy jak będziesz wymieniał tłok to czy będziesz wymieniał panewki ? Jeśli tak to szlif wału ? Jeśli tak to na jednym tłoku ? Nie wiem jaka jest różnica w kosztach 1 a 4 ale chyba już warto zrobić 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie wkręcajmy kolegi w cały remont jak uwaliło tłoka i musi go wymienić to ok może jednego nie wiem jak sie waży tłoki czy tylko korby no i szczał w kpl 4 rech pierścieni na pewno pomyśl że dasz nowe pierścienie na jednym tłoku i będziesz miał tam dużo większe ciśnienie gdzie normą dla pb jest 10 % dopuszczalną ponad to nowe pierścienie powinny się ułożyć do tego co jest ,,i jest to w sumie sztukatorstwo bo jak zrobisz pierścienie to i głowice warto sprawdzić jak poprawisz górę silnika to więcej w pałę dostanie dół czyli panewki ,,,,,i tak się koło zamyka tak czy inaczej złóż górę tak jak jest napisane a gdybanie czy i kiedy dół poleci zostaw na później ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomyśl że dasz nowe pierścienie na jednym tłoku i będziesz miał tam dużo większe ciśnienie gdzie normą dla pb jest 10 % dopuszczalną

 

Zakłądając, że silnik jest jeszcze w przyzwoitym stanie, to się mylisz. Ciśnienie może bedzie troche wyzsze, ale nie na tyle, żeby sie tym przejmować.

No chyba, że silnik juz naprawdę ma sporo za sobą i jest mocno wyłechtany, to wtedy twoje obawy są uzasadnione.

 

W każdym razie nieuzasadnionym jest pisanie (bez znajomości stanu silnika) że wymiana pierscieni na jednym tylko tłoku jest groźna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki. Głowica przy zerwanym rozrządzie idzie na szlif tak czy siak, będą nowe wszystkie zawory prowadniczki itp.

Korbowody nie dostały więc nie będę ruszał panewek, Ciśnienie oleju było ok więc jeszcze pohula.

Tłok na pewno trza wymienić bo zakleszczył się jeden z pierścieni.

Zobaczę jak kosztowo wychodzi wymiana wszystkich pierścionków, wszystko zwalone to te pare minut więcej... :)

Nadal nie wiem czy tłok od primery 96-99 będzie pasował do rocznika 2000.

Ile kosztuje nowy?

A może ktoś ma na sprzedaż chętnie się dogadam. Potrzebuję na poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoki powinny pasować bo to jest wciąż ten sam silnik 2.0D tyle że Ty masz turbo dołożone (czyli inny osprzęt) A pojemność Twojego silnika to 1974cm ? No i zajrzyj tu: http://www.iparts.pl/czesc/tlok,nissan,primera-p11-1996-06-2001-12,2-0-td-90km,80-1899-7856-100530-0-216-8728310080.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.4cars.pl/c/auto_czesci/elementy_silnikow/Nissan/SUNNY/tlok.php

 

Nie wiem czy te ceny są aktualne ale pisze,że 106 zł sztuka. Pierwścienie bym wymienił na wszystkich tłokach, panewki jeśli tam wszystko ok to można zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...