Aspyr Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 od jakiegoś czasu jestem nabywca almery n16 , przesiadłem się z micry mój problem dotyczy prawdopodobnie skrzyni ale nie jestem mechanikiem wien nie chce strzelać a chciał bym mieć jakąkolwiek wiedze na ten temat zanim się do niego wybiorę wiec jak kupowałem moją almere to kapało mi z skrzyni okazało się że poprzedniemu właścicielowi jak mechanik wymieniał olej to niestarannie dokręcił korek i to z tego kapało , ale przejdzmy do rzeczy: jak dodaje gazu to słysze jak by z skrzyni takie chrupanie , jak stoi na luzie to nie ma nic lecz jak wkeęce go w obroty tak 4k to też się pojawia jakoś specjalnie głośnie to nie jest , słychać też prace skrzyni jak macham sobie nią przy zgaszonym silniku :/ i nie ukrywam że bardzo mnie to martwi , wiec jak myślici jest to skrzynia czy jakaś nadzieja że to może od czegoś innego być np. od sprzęgła czy coś haczy o coś dodam że auto jest w b dobrym stanie i ma 83k przejchane ( jeździłą nim kobieta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Auto masz od nowości? Jak zmieniasz biegi na zgaszonym silniku to zawsze słychac delikatnie jak wbijasz poszczególne biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Auto masz od nowości? Jak zmieniasz biegi na zgaszonym silniku to zawsze słychac delikatnie jak wbijasz poszczególne biegi. Sprawdź stan oleju w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...