Aspyr Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 od jakiegoś czasu jestem nabywca almery n16 , przesiadłem się z micry mój problem dotyczy prawdopodobnie skrzyni ale nie jestem mechanikiem wien nie chce strzelać a chciał bym mieć jakąkolwiek wiedze na ten temat zanim się do niego wybiorę wiec jak kupowałem moją almere to kapało mi z skrzyni okazało się że poprzedniemu właścicielowi jak mechanik wymieniał olej to niestarannie dokręcił korek i to z tego kapało , ale przejdzmy do rzeczy: jak dodaje gazu to słysze jak by z skrzyni takie chrupanie , jak stoi na luzie to nie ma nic lecz jak wkeęce go w obroty tak 4k to też się pojawia jakoś specjalnie głośnie to nie jest , słychać też prace skrzyni jak macham sobie nią przy zgaszonym silniku :/ i nie ukrywam że bardzo mnie to martwi , wiec jak myślici jest to skrzynia czy jakaś nadzieja że to może od czegoś innego być np. od sprzęgła czy coś haczy o coś dodam że auto jest w b dobrym stanie i ma 83k przejchane ( jeździłą nim kobieta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Auto masz od nowości? Jak zmieniasz biegi na zgaszonym silniku to zawsze słychac delikatnie jak wbijasz poszczególne biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Auto masz od nowości? Jak zmieniasz biegi na zgaszonym silniku to zawsze słychac delikatnie jak wbijasz poszczególne biegi. Sprawdź stan oleju w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Jest OK, nie mowie o jakimś chrobotaniu, po prostu słychać zmianę przełożenia, to normalne, w końcu zębatki zmieniają położenie. Oczywiście mowa o zmienie biegów na zgaszonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aspyr Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 no ja jestem 2 właścicielem , kupiełem od takiej kobiety autko serwisowane , no właśnie dziwnie słychać tą zmiane położenia w porównaniu do poprzedniej micry , olej jest napewno dobry bo już wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 z ciekawosci ile płaciłeś za wymianę oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aspyr Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 olej był dobry , ale brakowało 0,5l w skrzyni O_O wiec za to 0,5 l dałem 30 zł razem z robocizną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomkallo Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 O, to sa prawodpodobnie objawy, ktore takze mi towarzyszyly w poczatkowych etapach ubywania oleju ze skrzyni. Z tym ze u mnie uciekal przez polos. Temat jest gdzies nizej o chrobotach. Na poczatku chrobotanie jest malo wyczuwalne, ale to jest efekt uciekajacego oleju. Mi niestety uciekl do tego stopnia, ze chrobot niesie sie echem po calej dzielnicy:P Ogolnie pada cos w skrzyni, pewnie lozyska. Jak poziom oleju zostanie wyregulowany to pewnie ma prawo to pozostac, ale jak to wyjdzie w przyszlosci nie umiem opisac - jutro zmieniam skrzynie o ile uda mi sie odkrecic nakretki od piasty:P A tak przy okazji, jak ktos moze akurat to czyta:P, wiecie jaki wymiar klucza idzie na nakretke od piasty? oceniam miedzy 27-36, ale w serwisowce nie ma opisu odnosnie srub i nakretek:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.