garyas Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam wszystkich użytkownikow aut z pod znaku nissana. Poszukuje łańcuchow rozrządu do X-Traila 2.2 115KM w orginale lub japońskim zamienniku: ZUIKO, TSUBAKI. Za wszelką pomoc z góry wielkie dzieki!!! Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wpisz w G...e i Ci poszuka. Ja znalazłem np. to http://www.ofertaczesci.com/Oferta/nissan_x-trail/3/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam wszystkich użytkownikow aut z pod znaku nissana. Poszukuje łańcuchow rozrządu do X-Traila 2.2 115KM w orginale lub japońskim zamienniku: ZUIKO, TSUBAKI. Za wszelką pomoc z góry wielkie dzieki!!! Pozdrawiam Adam Kolego najpierw sprawdź czy to są łańcuchy bo zazwyczaj padają napinacze i podpory. Wymiana w tym silniku jest bardzo kosztowna i pracochłonna. Może napisz jakie masz obiawy w silniku, a coś pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kolego najpierw sprawdź czy to są łańcuchy bo zazwyczaj padają napinacze i podpory. Wymiana w tym silniku jest bardzo kosztowna i pracochłonna. Może napisz jakie masz obiawy w silniku, a coś pomogę. Pozwole się dołączyć i w takim razie mam pytanie. Dzisiaj byłem u mechanika w związku z zapalającą sie kontrolka silnika. Podłączyli do kompa i pojawiły sie znowy dwa błędy była w nich mowa o czujniku wału rozrządu i coś tam jeszcze związanego z rozrządem. Ale gościu sprawdził czujnik i stwierdził że sprawny , zastanawiał się czy mechanizm co steruje zmianą faz padł ale podłączył samochód znowu do kompa i stwierdził że mechanizm działa a komp sygnalizuje że przekraczane są zakresy pracy. zasugerował mi że może być rozciagniety łańcuch. Teoretycznie umówiony jestem na odstawienie samochodu w poniedziałek. Mają rozebrać zobaczyć czy faktycznie tylko łańcuch jest do wymiany etc ale za wymiane rozrządu powidział że to będzie kosztować koło 2 tys. bio nie ma zamienników etc a widze że chyba są zamienniki zresztą jaka bede miał pewność że wsadzili mi orginał czy zamiennik? ... a teraz do sedna sprawy u mnie poza zapaleniem kontrolki i dziwnego terkotania przy odpalaniu zimnego silnika jako takich innych objawów nie ma (ani spadku mocy etc ) ... zakładając że to tylko wyciagniety łańcuch jest sparwca zamieszania to ..wymienia sie wszystkie elementy rozrządu (te napinacze i podpory) ? i czy nie te koszta o których mi powiedzieli to wzięte z sufitu czy takie realne?... za info dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Pozwole się dołączyć i w takim razie mam pytanie. Dzisiaj byłem u mechanika w związku z zapalającą sie kontrolka silnika. Podłączyli do kompa i pojawiły sie znowy dwa błędy była w nich mowa o czujniku wału rozrządu i coś tam jeszcze związanego z rozrządem. Ale gościu sprawdził czujnik i stwierdził że sprawny , zastanawiał się czy mechanizm co steruje zmianą faz padł ale podłączył samochód znowu do kompa i stwierdził że mechanizm działa a komp sygnalizuje że przekraczane są zakresy pracy. zasugerował mi że może być rozciagniety łańcuch. Teoretycznie umówiony jestem na odstawienie samochodu w poniedziałek. Mają rozebrać zobaczyć czy faktycznie tylko łańcuch jest do wymiany etc ale za wymiane rozrządu powidział że to będzie kosztować koło 2 tys. bio nie ma zamienników etc a widze że chyba są zamienniki zresztą jaka bede miał pewność że wsadzili mi orginał czy zamiennik? ... a teraz do sedna sprawy u mnie poza zapaleniem kontrolki i dziwnego terkotania przy odpalaniu zimnego silnika jako takich innych objawów nie ma (ani spadku mocy etc ) ... zakładając że to tylko wyciagniety łańcuch jest sparwca zamieszania to ..wymienia sie wszystkie elementy rozrządu (te napinacze i podpory) ? i czy nie te koszta o których mi powiedzieli to wzięte z sufitu czy takie realne?... za info dzieki z gory Kolego łańcuchy można kupić w zamienniku ale podpory i napinacze tylko oryginały. Myśle że w tych 2 tysiącach się nie wyrobisz jak będziesz chciał solidnie zrobić rozrząd. Za 2 tysiące można wymienić częśc rozrządu który długo nie pochodzi. Może narazie tylko sprubować wymienić same napinacze lub zrobić czyszczenie układu olejowego bo może nie dochodzic właściwe ciśnienie do napinaczy. Mogę udzielić rzeczowych informacji tel. Napisz na e-mail: ryba382@op.pl to się wymienimy numerami tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 odświeżam temat.... zapalił się check, wskazania komputera jednoznaczne - rozrząd. W nissanie w łodzi (Przyguccy) sobie życzą 2084 PLN (łańcuch, ślizgi, napinacze) - mam możliwość powalczyć jeszcze żeby to było tańsze przez inny Polski salon zadzwoniłem także do łódzkiej firmy japancar i usłyszałem, że mają nissanowski zestaw - łańcuch (160), napinacz (260), ślizgi (230) - całość 650 W sklepie iparts wycenili mi zestaw (bez koła zmiennych faz rozrządu) marki DOKUJI za 900 PLN. Mechanik mi doradził, żeby wziąć nissanowski. Cena z aso jest dramatyczna, zdaje sobię sprawę, że na pewno różni się od tego, który mi zaproponowano w japancar. Tylko czym skoro obydwa są sygnowane na opakowaniu magicznym napisem "Nissan"? Przy kosztach rzędu 1000 PLN za wymianę każda złotówka wydaje się istotna, więc nie chcę popełnić błędu, a i w razie konieczności zakupić ten sugerowany. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witaj Kolego Ja rok temu robiłem rozrząd ale na zamiennikach bo cena z aso lekko mnie zmierziła .... tyle ze nie na Admiralskiej tylko w Zgierzu u "Japończyka" (chyba tak sie warsztat nazywa) .... narazie chodzi bez zarzutu no może jest ciut glosniejszy ale to moze mi sie tylko tak wydaje ... co jakis czas podpinam go pod kompa co prawda zadnych bledow nie ma ale to juz chyba z przyzwyczajenia robie bo przed naprawa prawie codzienie kasowalem blad ...... a co do roznicy jakosc lancuchow orginalnych i zamiennikow to nie bede sie wypowiadal bo nie wiem... ja przekalkulowalem sobie ze i tak ci sie pewnie wyciagnie znowu lancuch i tak (no chyba ze wczesniej sprzedasz samochod) to czy rok wczesniej czy pozniej to zawsze masz 1 tys w kieszeni ... ale to takie moje "ekonomiczne" podejscie ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 rozumiem, a jakiej firmy założyłeś łańcuch? jakie były koszta robocizny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Wstyd sie przyznać ale zdałem sie na mechanika .... zgodnie z zasada "im mniej wiem tym lepiej śpie" ale prawdopodobnie to bedzie taki zestaw jak Ci zaproponowali w japancar .... a co do robocizny to nie odpowiem Ci bo jednoczesnie wymieniali mi pierscienie na tlokach bo bral olej (pierscienie byly orginalne) a za wszystko zaplacilem cos 3600... albo w tych okolicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) Wymieniłem u siebie na zamienniku. Jest w porządku. Koszt do przełknięcia, Jeżeli potrzebujesz daj znać na priv. Edytowane 23 Lutego 2012 przez glo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 jakie macie przebiegi w swoich X-sach? Przy jakim przebiegu trzeba się spodziewać wymiany łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 jakie macie przebiegi w swoich X-sach? Przy jakim przebiegu trzeba się spodziewać wymiany łańcucha? no u mnie to było przy 113 tys (wg licznika a ile ma faktycznie to tylko Najwyższy wie i były właściciel)....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) więc można się spodziewać wymiany dosyć wcześnie. A jak sprawdzić czy to już trzeba go wymienić, tylko podpięcie pod komputer, czy czekać aż zapali się kontrolka? Edytowane 24 Lutego 2012 przez heckler1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 więc można się spodziewać wymiany dosyć wcześnie. A jak sprawdzić czy to już trzeba go wymienić, tylko podpięcie pod komputer, czy czekać aż zapali się kontrolka? Nie ma co sobie szukac problemow na sile. Generalnie producent zaklada ,ze łańcuch rozrzadu jest przewidziany na caly okres eksploatacji samochodu. Łańcuch to nie gumowy pasek rozrzadu ,ktory nie wymieniony na czas w najmniej oczekiwanym momencie peka powodujać bardzo powazne uszkodzenie silnika. Jak łańcuch niedomaga ,czyli jest nadmiernie wyciągniety sam głośnym klekotem(najczęsciej przy rozruchu)będzie sygnalizował ,ze czas na jego wymianę. Kiedy nie słychac pracujacego łańcucha rozrzadu ,po prostu nie ma co sobie głowy zawracać i nie potrzebnie wydawac pieniadze na jego wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Nie ma co sobie szukac problemow na sile. Generalnie producent zaklada ,ze łańcuch rozrzadu jest przewidziany na caly okres eksploatacji samochodu. Łańcuch to nie gumowy pasek rozrzadu ,ktory nie wymieniony na czas w najmniej oczekiwanym momencie peka powodujać bardzo powazne uszkodzenie silnika. Jak łańcuch niedomaga ,czyli jest nadmiernie wyciągniety sam głośnym klekotem(najczęsciej przy rozruchu)będzie sygnalizował ,ze czas na jego wymianę. Kiedy nie słychac pracujacego łańcucha rozrzadu ,po prostu nie ma co sobie głowy zawracać i nie potrzebnie wydawac pieniadze na jego wymianę. W sumie racje masz Kolego do poki nic się nie dzieje to nie ma co sobie głowe zawracac, w sumie u mnie od momentu zapalenia sie 1 raz kontrolki jezdzilem kilka miesiecy, bo w sumie zadnych poza tą kontrolką co się świeciła nic sie nie działo dopiero po kilku miesiacach samochód gasł mi dziwnie, już kiedyś o tym pisałem i w sumie to dopiero skłoniło mnie do wymiany. (zresztą za poradą jednego z mechaników - który stwierdził skoro nic sie nie dzieje to jezdzić) .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Ja wymieniłem przy 160 tyś. przy wymianie uszczelniaczy zaworowych okazalo się, że jednak lańcuch jest już wyciągnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.