Gość nemec Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, Potrzebuje pomocy przy wymianie sprezyny z przodu. Chacialbym to zrobic sam gdyz niestety auto jest uziemione. Stara pekla i zeskoczyla z dolnego siodla w zwiazku z czym auto wyglada jak po lekkim tuningu i nie jezdzi. Mam sprezyne, sciskacz, podnosnik i auto. Co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 klucze by się jeszcze przydały... 17mm rurkowe, 13 rurkowy, i chyba 19 do odkręcenia tłoczyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nemec Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 no to przypuscmy ze klucze tez juz mam. od czego zaczac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Pamiętaj, że zarówno sprężyny jak i amortyzatory należy wymieniać parami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nemec Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 no to ciekawe bo jedna byla wymieniana w marcu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 co do tych par to wiele słyszałem a jak masz sprężynę walniętą to ja zdejmiesz normalnie bez trudu, to znaczy zależy na którym zwoju pękła. A zeby nową założyć musisz ja ścisnąć sciskami do sprężyn i nie wiem jak w N16 to wygląda ale w n 15 trzeba wykręcić amor i pewnie u ciebie też tak będzie i po osadzeniu sprężyny na amorku musisz przykręcić amortyzator i póżniej powoli rozkręcać zaciski na sprężynach i odpowiednio sprężyne umieścić w gniazdach przy rozkręcaniu ale nie wiem czy to wygląda tak jak w n15 czy zupełnie jest tam inne zawieszenie z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nemec Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 co do tych par to wiele słyszałem a jak masz sprężynę walniętą to ja zdejmiesz normalnie bez trudu, to znaczy zależy na którym zwoju pękła. A zeby nową założyć musisz ja ścisnąć sciskami do sprężyn i nie wiem jak w N16 to wygląda ale w n 15 trzeba wykręcić amor i pewnie u ciebie też tak będzie i po osadzeniu sprężyny na amorku musisz przykręcić amortyzator i póżniej powoli rozkręcać zaciski na sprężynach i odpowiednio sprężyne umieścić w gniazdach przy rozkręcaniu ale nie wiem czy to wygląda tak jak w n15 czy zupełnie jest tam inne zawieszenie z przodu witam ponownie. sprzezynka wymieniona wiec mozna temat zamknac. co do zbieznosci po wymianie wcale nie trzeba ustawiac ponownie poniewaz w almerce otwory na sruby mocujace amortyzator na dole sa okragle (w innych modelach bywaja eliptyczne) wiec po zlozeniu nie zmienia sie polozenie kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.