Gość pawelek1916 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam, usterka występuję w Nissanie Primera P10 2.0. Opisze problem w punktach: -Stłuczka ( wygięta maska tworzy dużą szczelinę przez którą może dostawać się wilgoć do silnika)---> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/71024-p10-mala-stluczka-koszty-naprawy/page__p__763375__fromsearch__1#entry763375 -ok 14dni samochód czekał na naprawę u blacharza (każdego dnia był palony na 15minut) -w czwartek wieczorem skończyło się paliwo. Kupiłem 5L i wlałem. Pada akumulator [ tj. CZWARTEK] -w piątek wieczorem, montuje naładowany akumulator i zapalam samochód. Chodzi ok 30sekund i gaśnie. Próbuje odpalić i znów to samo. Itd Staram się dodać mu lekko gazu, ale to również nie pomaga i gaśnie (chodzi na 2 garach) W czym może tkwić problem?? Moim zdaniem przez szczelinę w masce dostała się wilgoć do przewodów WN, samochód pracuje na 2 garach i dlatego nie chce ze mną współpracować:/ Podkreślę jeszcze jedną kwestie. W układzie chłodzenia mam borygo wymieszane z wodą. Są już lekkie przymrozki, może ten fakt ma jakieś znaczenie dla całej sprawy. Dziękuję z góry za sensowne i konkretne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) A jak skonczyło się paliwo to całkiem było wyzerowane? Może pompa zdycha albo zassało ci muł z dna zbiornika? Czy po przekręceniu zapłonu słychac charakterystyczne buczenie pompy? ew. filtr mogło zapchać.. Choć to tylko moje przypuszczenia.. Edytowane 27 Listopada 2010 przez Marler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelek1916 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) A jak skonczyło się paliwo to całkiem było wyzerowane? Może pompa zdycha albo zassało ci muł z dna zbiornika? Czy po przekręceniu zapłonu słychac charakterystyczne buczenie pompy? ew. filtr mogło zapchać.. Choć to tylko moje przypuszczenia.. Pompka działa- "słychać" ją. Prawdopodobnie paliwo skończyło się całkowicie;/ więc Twoje przypuszczenia mogą okazać się trafne. Możliwe powody usterki wg mnie: 1. Przewody WN 2. Zanieczyszczony filtr paliwa 3. Zanieczyszczona pompka paliwa Jakieś pomysły?? Dolałem jeszcze 10L benzyny i problem zniknął. Edytowane 27 Listopada 2010 przez pawelek1916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 a to warto wiedzieć a powiedz gdzie była wskazówka na 0 paliwa na ostatniej kresce czy jeszcze niżej ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelek1916 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Najgorsze jest to że nie świeci mi się kontrolka od "rezerwy paliwa", W momencie kiedy benzyny było na 0(zero) wskazówka leżała w najniższym punkcie, tyle pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolunia705 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam posiadaczt P 10.Mam podobny problem z tym,ze lampka rezerwy nie swieci sie a juz wskazowka calkowicie jest na czerwonej kresce.Czy to wina przepalonej lampki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Co znaczy podobny problem? Z samą lampką czy z tym że autko nie chce palić? Po pierwsze nie wolno dopuszczać do wyzerowania paliwa ale do jazdy na bardzo niskim stanie bo zasysa wtedy syf z dna zbiornika i szlag trafi pompkę. Na forum dostępna jest książka "Sam Naprawiam" do p10 w której masz opisane jak dostać się do czujnika rezerwy paliwa. Może to być też lampka- nie można wykluczyć.. Choć np u mnie raz działa a raz nie ale pb praktycznie nie używam a jako że wskaźnik też mi nie działa to leję an czuja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 bzdura z tym zasysaniem z samego dna jak jest nisko bo jak by to miało działać pompa jest na dole i ssie z dołu cały czas a jeśli chodzi o uszkodzenie jej to chodzi oto że benzyna też ją chłodzi jak nie ma PB to wtedy może ją trafić ,,,, co do rezerwy to niestety to jakaś przypadłość primerek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 a w P10 jest lampka rezerwy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 W mojej jest i czasem nawet się zapali w zależności od jej nastroju.. O ile dobrze pamiętam w jakimś temacie była kiedyś poruszona jej obecność i faktycznie nie każdy ją chyba miał.. Ale głowy sobie urwać za to nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 wiem że mi mechanik dojechał do końca skali i nic sie nie spaliło wiec dojechałem pod dom a potem w 2 gie autko i 5 litrów do kanisterka ,,,... i do primki ,,, kontrolka niby jest ale w sumie nigdy nie dojeżdżałem wiec nie wiem kiedy powinna sie odpalać ani nie lałem PB na full... moja niby najnowsza z P10 bo 96r ,, i ecu pół na pół tak jak w P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.