Gość salwa_87 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam.. zapalił mi się check... zrobiłem diagnostyke i wybiło mi kody 0325 i 0150.. liste kodów posiadam ale niestety tych tam nie ma.. w jakimś poscie na forum ktoś napisał ze 0325 to knock sensor... ale co to jest???? czy ktoś mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu tych kodów.. auto p11.144 2.0 pb +lpg '99r... brak objawów żeby ziało sie cos złego... z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 0325 - czujnik spalania stukowego - pod kolektorem dolotowym 0150 - dobrze odczytałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 wydaje mi sie ze dobrze.. sprawdzałem kilka razy.. a ten czujnik to co z nim musze zrobić?? wymienic czy co?? może masz jakis zdjecie silnika zeby go pokazac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 W kodach bledow dla zlacza OBD2 blad P0150 opisany jest jest jako Czujnik O2 (BANK2 CZUJNIK1)- USTERKA. Koledzy z benzyn sie wypowiedza czy moze tu chodzi o sonde lambde. Natomiast Blad P0325 jest opisany jako Czujnik spalania stukowego1 (BANK1 LUB POJ. CZUJNIK)-usterka. Ktory to czujnik to juz CI napisali wyzej. Sprobuj wykasowac te bledy i zobacz pozniej czy powroca. Moze ktos przed Toba nie wykasowal bledow po wymianie i teraz Tobie sie pokazaly. Dlatego tak pisze bo napisales ze nic zlego sie nie dzieje. To ze pisze usterka to wcale nie znaczy ze bedzie do wymiany jesli powroca ponownie. Nalezy najpierw sprawdzic polaczenia dochodzace do tych czujnikow . NO jesli tam wszystko bedzie ok to wtedy wymiana. Jesli ten P0150 bedzie to sonda lambda to jak ja sprawdzic masz opisane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 podejrzewam że jak sonda przysypała to mogło szarpnąć silnikiem i wyszedł stukowy ,, Ponadto pasowało by to troszkę otagować co .. fotki nie dostaniesz bo byś się musiał wczołgać i jest wyżej rozrusznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 W kodach bledow dla zlacza OBD2 blad P0150 opisany jest jest jako Czujnik O2 (BANK2 CZUJNIK1)- USTERKA. no włąśnie a w tym silniku jest jedna I lambada, czyli coś chyba nie tak i z tymi fotkami to się spóźniłeś, dzisiaj byłem na kanale zmienić olej to bym cyknął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 No i wybiło znowu.... 0325 i tym razem 0140... i szarpnęło autem jak wyskakiwało.. co teraz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 0140 to II sonda możesz to olać i tyle, może jakieś dziadowskie paliwo zalałeś albo coś innego, ten błąd nie ma wpływu na pracę silnika, a jak szarpneło to w związku z pierwszym błędem, czyli spalanie stukowe może coś masz z zapłonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.