Szalony Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Prosze o jakas porade bo chyba niedlugo zwariuje ;( . Mam problem z zapalaniem. Jak odpali to juz jest wszystko Ok. Sprawdzilem juz wszystko poprzez swiece przeplywomierze , rozruszniki i wtryskiwacze . Nawet wiazke mialem badana oscyloskopem .Okazuje sie ze w momencie odpalania idzie bardzo slaba iskra ...dopiero gdy sie pokaze wieksza to samochod odpala . Okazalo sie ze jakies zaklucenie wystepuje miedzy czujnikiem polozenia walu a czujnikiem walka rozrzadu(oba juz wymienilem) Mechanicy wywnioskowali iz chyba jest luz na lancuszku(a spowodowane to moze byc tym iz napinacz nie uciaga jednego z lancuszkow) i sygnal z czujnika polozenia walu nie zgrywa sie z sygnalem z czujnika z walka rozrzadu i komputer podobno sie glubi. Prosze o pomoc czy ktos sie z takim czyms spotkal kiedys. Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki Nawet w serwisie rozlozyli rece i powiedzieli mi ze trzeba sie do tego przyzwyczaic . Dopiero pewien mechanik wymyslil z tym rozrzdem.Ale nie wiem czy jest sens ladowac bezsensu pieniadze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Robiles autodiagnostyke ? Opis masz na glownej,ale czy na twoj silnik to niewiem hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Autodiagnostyke .....nie wiem za bardzo o co Ci chodzi ...mozesz mi blizej opisac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Autodiagnostyke .....nie wiem za bardzo o co Ci chodzi ...mozesz mi blizej opisac . zobacz czy komputer ni pokazuje jakis kodow, najczescie towarzyszy temu zapalona lampka check engine. a co do lancuszka to sa one bardzo wytrzymale. znam kolesi co maja ponad 200 tys mil i rozrzad nie tykany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 16 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Zaednych bledow nie pokazuje ani lampa sie nie swieci ....bylem nawet podlaczyc go pod komputer i nic nie wyszlo ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 bo jezeli cos bylo by nie tak ze "zbierznoscia" walu z walkiem rorzadu ecu natychmiast by to pokazal. dlatego ma wmontowane czyjniki ich polozenia. sprawdz cewki zaplonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Może to banalne ,ale próbowałes odpalac na nowym mocniejszym akumulatorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 16 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 dzieki za odpowiedzi Wracajac do tematu ceweczki juz sprawdzalem i wszystko Ok, a co do akumulatora to szczerze mowiac chcialem to zrobic na poczatku bo jest wlozony jakis 60Ah Oplowski, ale sprawdzili ze ladowanie ma dobre i w momencie odpalania nie ma spadkow...ale w poniedzialek podjad do kumpla i wloze mu od A6 on ma cos ponad 70Ah......moze pomoze. A tak przy okazji to jakie macie przy Maximach Akumulatorki ? Czyli jak czujniki nie wyszly na komputerze to rozrzad jest wporzadku? Bo nie wiem czy sie za niego brac czy nie ? Pozdrawiam wszystkich A tym czsem pozostaje mi odpalac od drugiego lub trzeciego razu ...troche kicha taka fura ...zwlaszcza jak obok stoi maluch zapalany jesscze na linke i mu kreci od pierwszego Jeszcze raz Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halak Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Prosze o jakas porade bo chyba niedlugo zwariuje ;( . Mam problem z zapalaniem. Jak odpali to juz jest wszystko Ok. Sprawdzilem juz wszystko poprzez swiece przeplywomierze , rozruszniki i wtryskiwacze . Nawet wiazke mialem badana oscyloskopem .Okazuje sie ze w momencie odpalania idzie bardzo slaba iskra ...dopiero gdy sie pokaze wieksza to samochod odpala . Okazalo sie ze jakies zaklucenie wystepuje miedzy czujnikiem polozenia walu a czujnikiem walka rozrzadu(oba juz wymienilem) Mechanicy wywnioskowali iz chyba jest luz na lancuszku(a spowodowane to moze byc tym iz napinacz nie uciaga jednego z lancuszkow) i sygnal z czujnika polozenia walu nie zgrywa sie z sygnalem z czujnika z walka rozrzadu i komputer podobno sie glubi. Prosze o pomoc czy ktos sie z takim czyms spotkal kiedys. Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki Nawet w serwisie rozlozyli rece i powiedzieli mi ze trzeba sie do tego przyzwyczaic . Dopiero pewien mechanik wymyslil z tym rozrzdem.Ale nie wiem czy jest sens ladowac bezsensu pieniadze ??? Powiedz mi czy podczas proby odpalania czujesz zapach paliwa oraz powiedz jak dlugo musisz go krecic zeby Ci zpalic.Czy jest tak ze raz ci zapala bez problemu a raz w ogole nie mozesz go zapalic oraz czy zdaza Ci sie ze zgasnie Ci jak np. zatrzymasz sie na swiatlach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudi Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Witam Jeśli wszystko masz sprawdzone to ja stawiam na sondę lamda. Nie wiem jaką masz sondę, jeśli 3 żyłową to jeden z przewodów połączony jest z modułem zapłonowym lub z cewkami zapłonowymi. W momencie rozruchu zapewne masz niestabilne napięcie na cewkach, prąd ucieka tym przewodem. Jeśli sąda była wymieniana to jest źle podłączona spróbuj założyć starą. Jak masz nie ruszaną odłącz kostkę od sondy i sprubuj uruchomić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 dziwne. ja ze swojej moge powyciagac wszystkie sondy i dalej bedzie palil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudi Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgadza się. Chodzi o spadek napięcia na cewkach jeśli coś jest nie tak z sondą tą drogą może uciekać napięcie, odłączenie kostek będzie taką małą diagnozą. Samochód będzie jeżdził odpalał i odpowiednio spalał. Zobaczymy co na to Szalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 mam w domu caly schemat elektroniki z maxim 93 do 01. jesli potrzeba przesle. tam dokladnie widac gdzie jaki kabelek i jakim kolorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 a ja tak długo czekam i prosiłem o schematy i nikt się nie odzywał :roll: proszę WielkiWacu o przesłanie mi schematów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4167 oto link - ostatni post ,tu pisałem o tym :twisted: proszę jak sobie poradziłem z podobnym problemem ( obiawy identyczne ) przeczytaj i wykonaj ,to nic trudnego a działa do dziś dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 wyslaen na maila. poslalem tylko schemat engine control unit, jak potrzeba inny graty to tez mam, jak alarm, radio, swiatla. jednym slowem pelna elektryka i elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 w tamtym poscie pytales o klime. moge ci to wyslac jutro?? a no i sprawa?? masz klime manualna czy automatyk tzw. klimatronik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Witam wszystkich serdecznie !!! Jesli chopdzi o sonde lambda to porzyczylem od kumpla i podlaczylem ...niestety bez skutku czy. Ale musze wam powiedziec ze juz samochodzik pali jak nowy .....CIO bylo dokladnie nie wiem bo chlop nie chcial powiedziec .......;( Wyobrazcie sobie ze wlozylem nawet nowy komputer ( oczywiscie nie kupowalem go tylko pozyczylem ;-) ) Ogólnie rzecz biorac dowiedzialem sie ze to jest taka wada tych samochodow ze cos takiego w nich wystepuje macher nazwal to ( rozregulowaniem ukladu elektronicznego ). Najwazniejsze ze fura ladnie palli. Dzieki jeszcze raz wszystkim za pomoc w szukaniu usterki . Goraco wszystrkich pozdrawiam i zycze jak najmniej problemow z waszymi sprzecikami. Jakby ktos mial podobny problem z zapalaniem i wyczerpalby juz wszystkie mozliwosci .....to prosze o kontakt megaszalony@poczta.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Witam wszystkich cieszę się razem z Tobą ,że autko działa jednak powinieneś przycisnąć tego fachowca ,żeby zeznał co zrobił :twisted: i mógłbyś się z nami tym podzielić :roll: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 D O WIELKIEGOWACA dzięki za to co mam ,ale jak nie stanowi to dla ciebie problemu to proszę o więcej ,nawet wszystko co masz - schematy co do klimy to mam klimatronik 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 ok dzis poskanuje czesci i wysle, jak bede mial czas to moze wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 wielkie dzięki jesteś naprawdę wielki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 dzieki za odpowiedzi Wracajac do tematu ceweczki juz sprawdzalem i wszystko Ok, a co do akumulatora to szczerze mowiac chcialem to zrobic na poczatku bo jest wlozony jakis 60Ah Oplowski, ale sprawdzili ze ladowanie ma dobre i w momencie odpalania nie ma spadkow...ale w poniedzialek podjad do kumpla i wloze mu od A6 on ma cos ponad 70Ah......moze pomoze. A tak przy okazji to jakie macie przy Maximach Akumulatorki ? Ja mam 70 Ah i sadze ze mniejszego nie bardzo jest sens wkladac/uzywac...Po prostu do tego silnika jest potrzebny odpowiedni akumulator. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Prosze o jakas porade bo chyba niedlugo zwariuje ;( . Mam problem z zapalaniem. Jak odpali to juz jest wszystko Ok. Sprawdzilem juz wszystko poprzez swiece przeplywomierze , rozruszniki i wtryskiwacze . Nawet wiazke mialem badana oscyloskopem .Okazuje sie ze w momencie odpalania idzie bardzo slaba iskra ...dopiero gdy sie pokaze wieksza to samochod odpala . Okazalo sie ze jakies zaklucenie wystepuje miedzy czujnikiem polozenia walu a czujnikiem walka rozrzadu(oba juz wymienilem) Mechanicy wywnioskowali iz chyba jest luz na lancuszku(a spowodowane to moze byc tym iz napinacz nie uciaga jednego z lancuszkow) i sygnal z czujnika polozenia walu nie zgrywa sie z sygnalem z czujnika z walka rozrzadu i komputer podobno sie glubi. Prosze o pomoc czy ktos sie z takim czyms spotkal kiedys. Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki Nawet w serwisie rozlozyli rece i powiedzieli mi ze trzeba sie do tego przyzwyczaic . Dopiero pewien mechanik wymyslil z tym rozrzdem.Ale nie wiem czy jest sens ladowac bezsensu pieniadze ??? na moj chlopski rozum to moze paliwa niemasz w baku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Ja mam 70 Ah i sadze ze mniejszego nie bardzo jest sens wkladac/uzywac...Po prostu do tego silnika jest potrzebny odpowiedni akumulator.Pozdro oj tak. rozkrecic 6 garow to trzeba mies pozadny rozrusznik, a co za tym idzie?? akumulator oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.