buladag Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jak w temacie. W samej lampie wszystko wydaje się być w normie, styki czyste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 na tym samym, poszukaj czy jest przejście na kablach, zazwyczaj coś na przejściu pomiędzy klapa a nadwoziem jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Czyli na tym samym co zwykłe stopy? Bo tamte świecą, czyli bezpiecznik jest OK. Jak się dobrać do połączenia między klapą a resztą karoserii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 jest pewnie w osłonie gómowej trzeba zdjąć i oblukać co i jak, albo zaizolowane taśmą, czyli trzeba wszystko porozklejać i oblukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Kable wydaja się być całe, napięcia na kostce nie ma. Może ktoś wie gdzie jest masa od tej lampy? Ze schematu który znalazłem, wynika, że każda z lamp ma poprowadzoną masę osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 U mnie ta lampa nie świeciła i okazało się że przewód do wymiany.Niby ten peszel cały pomiedzy klapą a nadwoziem a jednak się przełamał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 A było widać, że pękł, czy izolacja na nim była cała? ------------------------------------------------------------------------------------ Pomimo mrozu zaglądnąłem głębiej, zdjąłem taśmę z przewodów między klapą i resztą karoserii i faktycznie jeden przewód (+ od lampy) pękł. Jak będzie czas to się za to zabiorę. Swoją drogą kiepsko, że kable tam pękają, bo idzie tam dość gruba wiązka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 u mnie ta sama historia z podświetleniem tablic. Tez kabelek pękł/zaśniedział. Na szczęście nie ma z tym za dużo roboty. Co do masy to stopy w światłach mają masy zlokalizowane przy drzwiach odpowiednio kierowcy i pasażera a tylny stop na klapie jest podciągnięty pod D96 - okolice tablicy rejestracyjnej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Kiepsko że te kable tak łatwo tam pękają, jak się do tej wiązki najlepiej dobrać, tak, żeby było wygodnie lutować? tamtędy idzie zasilanie wycieraczki, podświetlenie tablicy, centralny i alarm do zamka, ogrzewanie szyby i chyba tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.