svyturys Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jak w TEMACIE mam problem z moją Primerką 1,8 a więc jak odpali po około 1,2 minutach gaśnie ,wtedy trudno ją odpalić jak już się uda to można jeźdźić na 1,2,3,4 jeźdżi jakby z mniejszą mocą na 5 przy większej prędkości jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 z LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 tak lpg , dodam że wężyk był dziurawy którego wymieniłem wchodził do kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 która generacja?? ile przejechane na instalacji, jaki wężyk?? podciśnienia??, może gdzieś jeszcze łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 2005 r, przejechane na instalacji LPG ok 60.000 tyś, tak wężyk podciśnienia , po dłuższej trasie błąd silnika gaśnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 check nie gaśnie, choć historia zna różne przypadki, jak 60kkm to zaczął bym od reduktora, pewnie już klęka co tam masz po montowane, daj jakieś zdjęcie może albo jakie elementy, choć zdjęcie było by OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Tylko że na Lpg hula dobrze , jak jeżdże troszkę i muszę się gdzieś zatrzymać i ponownie uruchamiam silnik to na benzynce nie mogę muszę wtedy awaryjnieodpalać na Lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 no włąśnie, bo palisz na PB a reduktor puszcza LPG w ukłąd i się motorek zalewa, to taki standardzik w przypadku dużego przebiegu na LPG, wszystko mas swój początek i koniec i może Twój reduktor dogorywa, do tego pewnie też wtryski gazowe puszczają, bo to chyba sekwencja ?? co ile wymieniałeś filtry??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 napewno ten wątek sprawdzę, filterki wymieniam co ok 15.000km ,dzięki za podpowiedź zobaczymy co dalej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 TU masz jak wygląda filtr po 11kkm, raczej stosuje się 10kkm do zmiany filtrów, nasz gazik jest zasyfiony, a jak chcesz sprawdzić czy to nie jest wina LPG to zakręć gaz na butli (takie pokrętełko, przy wielozaworze) i wyjeździj go do zgaśnięcia silnika i wtedy pojeździj na PB i zobaczysz czy coś się dzieje niedobrego, podejrzewam, że będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 juterko to zrobię napiszę co się stało ! pozdrwiam miłego wieczorku życzę ! a więc zrobiłem DINO jak pisałeś , po zamknięciu butli i wypaleniu gazu , wyłączyłem motor aby ponownie uruchomić i uruchamianie znowu było trudne bez wciskania pedału gazu bardzo trudno odpalić muszę jakby podpompować , czy może być to filtr paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 filtr paliwa, przeczyść przepustnicę, może już jest zasyfione wszystko, a jak odpali to co jest lepiej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 gdy odpalam 2 bądź 3 raz to wtedy dławi się i szarpie a jak już odpali to silnik chodzi na benzynce dobrze równomierna praca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 wyczyść krokowca i przepustnicę, i zrób reduktor i wtryski i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.