Gość zanew Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 -4 stopnie i juz nie zakrecil. uslyszalem tylko dzwiek przelaczania jakiegos przekaznika przy przekrecaniu kluczykiem. jaki akumu polecacie zeby pasowal do gniazda i jakie parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 -4 stopnie i juz nie zakrecil. uslyszalem tylko dzwiek przelaczania jakiegos przekaznika przy przekrecaniu kluczykiem. jaki akumu polecacie zeby pasowal do gniazda i jakie parametry. Co prawda nie widziałem akumulatora w 1.6 ale jak widać wybór jest spory. Trzeba tylko sprawdzić wymiary. Co do producentów to w moich poprzednich samochodach używałem akumulatorów Centra Futura i Motorcraft. Obydwa wytrzymały po siedem lat i padły bez ostrzeżenia. Akumulatory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 A może warto go podładować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 -4 stopnie i juz nie zakrecil. uslyszalem tylko dzwiek przelaczania jakiegos przekaznika przy przekrecaniu kluczykiem. jaki akumu polecacie zeby pasowal do gniazda i jakie parametry. Wow, akumulator padł przy -4? Moja Tiida przy mrozach jakie mieliśmy na początku roku odpalała bez problemów a stoi "pod chmurką" i nie jeżdżę nią codziennie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość md110 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 A może warto go podładować? Można spróbować, ale prędzej czy póżniej i tak będzie musiał wymienić akumulator. Wiem to z własnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zanew Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Wow, akumulator padł przy -4? Moja Tiida przy mrozach jakie mieliśmy na początku roku odpalała bez problemów a stoi "pod chmurką" i nie jeżdżę nią codziennie... u mnie tez odpalala zawsze od pierwszego, aż po jednej nocy nie zakrecil rozrusznik. Tak to jest w nowych autach, jak aku padnie to nawet nie zakreci tylko uslyszysz klikniecie jakiegos przekaznika. akumulator made in mexico. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 -4 stopnie i juz nie zakrecil. uslyszalem tylko dzwiek przelaczania jakiegos przekaznika przy przekrecaniu kluczykiem. jaki akumu polecacie zeby pasowal do gniazda i jakie parametry. pewny jesteś że to akumulator?kontrolki niw świecą?i.t.p.może bendix się przyblokował 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zanew Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 (edytowane) pewny jesteś że to akumulator?kontrolki niw świecą?i.t.p.może bendix się przyblokował juz naprawione, okazalo sie ze to jednak rozrusznik. Elektryk powiedzial ze problemem byl zły montaż produkcyjny, czyli jakaś pierdółka się obluzowała lub odkręciłą. aha i jeszcze polecam dolac wody demineralizowanej/destylowanej do akumlulatora. u mnie było już sporo za mało. Edytowane 29 Listopada 2010 przez zanew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 juz naprawione, okazalo sie ze to jednak rozrusznik. Elektryk powiedzial ze problemem byl zły montaż produkcyjny, czyli jakaś pierdółka się obluzowała lub odkręciłą. aha i jeszcze polecam dolac wody demineralizowanej/destylowanej do akumlulatora. u mnie było już sporo za mało. Chcesz powiedzieć, że akumulator nie jest bezobsługowy?!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Chcesz powiedzieć, że akumulator nie jest bezobsługowy?!! Choć z nazwy jest,to ma 2 zaślepki obejmujące po 3 otwory i jak chcesz by ci posłużył to proponuję zajrzeć ze 2 razy w roku:):)Ech...w almerze N15 akumulator służył 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zanew Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Chcesz powiedzieć, że akumulator nie jest bezobsługowy?!! a jest??? mam na akumulatorze 6 czy 7 zaslepek od gory, wiec chyba slużą do obslugi akumulatora odkręcasz i dolewasz do każdej dziurki wody destylowanej/demineralizowanej do wysokości płytek. U mnie przebieg 110tys i już było dużo za mało tej wody. Nie powinno zaszkodzić, ale uważaj bo może wybuchnąć jeśli nieprawidłowo dobierzesz parametry odpowiedniej wody do danego akumulatora. Przed wlaniem wody należy odpowietrzyć akumulator. Także wysokosc wody musi sie miescic w okreslonym przedziale +/-1mm, zeby elektrolity miały jeszcze miejsce pod korkiem. I koniecznie powinno się ustawić samochów na równej nawierzchni. Żartuję :-) po prostu wlej tą wodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 a jest??? mam na akumulatorze 6 czy 7 zaslepek od gory, wiec chyba slużą do obslugi akumulatora odkręcasz i dolewasz do każdej dziurki wody destylowanej/demineralizowanej do wysokości płytek. U mnie przebieg 110tys i już było dużo za mało tej wody. Nie powinno zaszkodzić, ale uważaj bo może wybuchnąć jeśli nieprawidłowo dobierzesz parametry odpowiedniej wody do danego akumulatora. Przed wlaniem wody należy odpowietrzyć akumulator. Także wysokosc wody musi sie miescic w okreslonym przedziale +/-1mm, zeby elektrolity miały jeszcze miejsce pod korkiem. I koniecznie powinno się ustawić samochów na równej nawierzchni. Żartuję :-) po prostu wlej tą wodę. Nawet mi nie przyszło do głowy, że w nowym samochodzie może być taki akumulator. Jak kupowałem forda w 1998 roku to już wtedy gostek w salonie podczas przedsprzedażnej opowieści mówił, że akumulator jest bezobsługowy i był. Przez siedem lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 (edytowane) Nawet mi nie przyszło do głowy, że w nowym samochodzie może być taki akumulator. Jak kupowałem forda w 1998 roku to już wtedy gostek w salonie podczas przedsprzedażnej opowieści mówił, że akumulator jest bezobsługowy i był. Przez siedem lat. 80% akumulatorów "bezobsługowych" ma zaślepki przez które można dolać wody,chyba że kupisz żelowy-świetny i niestety drogi.W tiidzie jest bezobsługowy (czarny bez wskaźników poziomu)ale jak w większości dano możliwość przedłużenia eksploatacji dla tych co chcą. Edytowane 30 Listopada 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kto zna parametry oryginalnego (Mexico) akumulatora do dCI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) 65 Ah 720A e.n./ Prawy plus/175x175x278-wymiar max. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez manix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dzięki,straszny kłopot z takim modelem.Odkryłem że idealnie pasują renault/motrio.Niestety też drogie,więc postawię na centrę CA722- 72Ah 720A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.