Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP12] 2.2 brak mocy


Gość arek7

Rekomendowane odpowiedzi

witam posiadam wp12 2.2 126KM.Pojechałem na hamownie i okazało się że silnk daje tylko 100KM.Pan z hamowni stwierdził że to wina turbiny więc ją zregenerowałem.Naprawa turba nie dała rezultatu więc wymieniłem wtryski i teraz jest 107 KM.Posprawdzałem wszyskie przewody od intercoolera,turbiny wszyskie połączenia pryskałem wodą z mydłem i jest szczelnie.Maksymalna prędkość to 160km/h.Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Dynamit75

przeplywomier i cisnienie w cylindrach. Spawdzil bym tez uklad wydechowy, czasami kawalek wypalonego tlumika moze blokowac wylot i tym samym obmizac moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

gdzie sie sprawdza tą moc silnika? bo moje autko dopiero zaczyna jechac po 3 tysiac obrotów w sensie ze czuc ze sie turbina wlacza,

jeden , dwa , czasem 3 mół jak maluch. jak wciskam pedal gezu zero rekacji , ja mu wciskam a on stoi , zero przyspieszenia dopiero jak obrotomierz wejdzie na 3 tysiace i wtedy mu wcisne to auto pociagnie. czasem jest tak ze jak mu wcisne to go muli i jak puszcze to sie lekko zerwie. aaa i np. na 2 jak mu rozbujam obroty to do 4 tysiecy i tyle tak jakby blok jakis byl bo go zmuli. dodam jeszcze ze pedał gazu cos wolniej odpuszcza, nie ma mozliwosci zrobic przygazówki, jak go rozbujam do 3 tysiec to wolno schodzi z obrotów., Troche to zagmatwane ale opisalem jak jest. nie to zeby sie nie dalo jezdzic bo jest ok ale to troche denerwujace i chcialem zapytac jak jest u was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

gdzie sie sprawdza tą moc silnika? bo moje autko dopiero zaczyna jechac po 3 tysiac obrotów w sensie ze czuc ze sie turbina wlacza,

jeden , dwa , czasem 3 mół jak maluch. jak wciskam pedal gezu zero rekacji , ja mu wciskam a on stoi , zero przyspieszenia dopiero jak obrotomierz wejdzie na 3 tysiace i wtedy mu wcisne to auto pociagnie. czasem jest tak ze jak mu wcisne to go muli i jak puszcze to sie lekko zerwie. aaa i np. na 2 jak mu rozbujam obroty to do 4 tysiecy i tyle tak jakby blok jakis byl bo go zmuli. dodam jeszcze ze pedał gazu cos wolniej odpuszcza, nie ma mozliwosci zrobic przygazówki, jak go rozbujam do 3 tysiec to wolno schodzi z obrotów., Troche to zagmatwane ale opisalem jak jest. nie to zeby sie nie dalo jezdzic bo jest ok ale to troche denerwujace i chcialem zapytac jak jest u was.

 

power musisz sprawdzić na hamowni.U mnie też tak się działo,zacznij od czyszczenia lub wymiany przepływomierza a potem kontrola turbiny i wtrysków.Właśnie po wyżej wymienionych naprawach u mnie motor generował moc 140KM i trzy dni temu zatarł się wał korbowy.W serwisie stwierdzili że pompa wysokiego ciśnienia na chwile miała pauzę i i teraz trzy tysie za używany silnik.Na chwilę obecną wyganianie muła z silnika kosztowało mnie osiem tysięcy z tym używanym silnikiem,jeszcze montaż nowej jednostki napędowej i zobaczymy.Podobno silnik ma nakręcone sto tysięcy :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...