Gość arek7 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 witam posiadam wp12 2.2 126KM.Pojechałem na hamownie i okazało się że silnk daje tylko 100KM.Pan z hamowni stwierdził że to wina turbiny więc ją zregenerowałem.Naprawa turba nie dała rezultatu więc wymieniłem wtryski i teraz jest 107 KM.Posprawdzałem wszyskie przewody od intercoolera,turbiny wszyskie połączenia pryskałem wodą z mydłem i jest szczelnie.Maksymalna prędkość to 160km/h.Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mular83 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Proponuje sprawdzić przepływomierz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dynamit75 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 przeplywomier i cisnienie w cylindrach. Spawdzil bym tez uklad wydechowy, czasami kawalek wypalonego tlumika moze blokowac wylot i tym samym obmizac moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dendii Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 gdzie sie sprawdza tą moc silnika? bo moje autko dopiero zaczyna jechac po 3 tysiac obrotów w sensie ze czuc ze sie turbina wlacza, jeden , dwa , czasem 3 mół jak maluch. jak wciskam pedal gezu zero rekacji , ja mu wciskam a on stoi , zero przyspieszenia dopiero jak obrotomierz wejdzie na 3 tysiace i wtedy mu wcisne to auto pociagnie. czasem jest tak ze jak mu wcisne to go muli i jak puszcze to sie lekko zerwie. aaa i np. na 2 jak mu rozbujam obroty to do 4 tysiecy i tyle tak jakby blok jakis byl bo go zmuli. dodam jeszcze ze pedał gazu cos wolniej odpuszcza, nie ma mozliwosci zrobic przygazówki, jak go rozbujam do 3 tysiec to wolno schodzi z obrotów., Troche to zagmatwane ale opisalem jak jest. nie to zeby sie nie dalo jezdzic bo jest ok ale to troche denerwujace i chcialem zapytac jak jest u was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek7 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 gdzie sie sprawdza tą moc silnika? bo moje autko dopiero zaczyna jechac po 3 tysiac obrotów w sensie ze czuc ze sie turbina wlacza, jeden , dwa , czasem 3 mół jak maluch. jak wciskam pedal gezu zero rekacji , ja mu wciskam a on stoi , zero przyspieszenia dopiero jak obrotomierz wejdzie na 3 tysiace i wtedy mu wcisne to auto pociagnie. czasem jest tak ze jak mu wcisne to go muli i jak puszcze to sie lekko zerwie. aaa i np. na 2 jak mu rozbujam obroty to do 4 tysiecy i tyle tak jakby blok jakis byl bo go zmuli. dodam jeszcze ze pedał gazu cos wolniej odpuszcza, nie ma mozliwosci zrobic przygazówki, jak go rozbujam do 3 tysiec to wolno schodzi z obrotów., Troche to zagmatwane ale opisalem jak jest. nie to zeby sie nie dalo jezdzic bo jest ok ale to troche denerwujace i chcialem zapytac jak jest u was. power musisz sprawdzić na hamowni.U mnie też tak się działo,zacznij od czyszczenia lub wymiany przepływomierza a potem kontrola turbiny i wtrysków.Właśnie po wyżej wymienionych naprawach u mnie motor generował moc 140KM i trzy dni temu zatarł się wał korbowy.W serwisie stwierdzili że pompa wysokiego ciśnienia na chwile miała pauzę i i teraz trzy tysie za używany silnik.Na chwilę obecną wyganianie muła z silnika kosztowało mnie osiem tysięcy z tym używanym silnikiem,jeszcze montaż nowej jednostki napędowej i zobaczymy.Podobno silnik ma nakręcone sto tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.