kn Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Gdy auto jest zimne lub rozgrzane problemu nie ma - przspiesza ładnie, nic nie szarpie. Natomiast gdy już jest konkretnie rozgrzany - powiedzmy po 30 minutowej jeździe w korku, wtedy silnik przerywa - tak jakby co chwilę któraś świeca nie chodziła. Stojąc wtedy w korku i mając skrzynię na D silnik przygasa co chwila. Jestem po wymianie filtru gazu, nowe świeczki i przewody NGK. W co teraz patrzeć - reduktor? silniczek krokowy? przepływomierz? zabrudzone wtryski? - ale problem by występował również jak auto zimniejsze. Na benzynie auto się uspokaja. pozdrawiam, Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 a ile masz przejechane na instalacji?? i co tam masz pomontowane, ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 a ile masz przejechane na instalacji?? i co tam masz pomontowane, ? Na instalacji mam przejechane około 70 kkm. Aktualny łączny przebieg 220 kkm. Instalacja LPG to standardowy zestaw BRC Sequent24. Jakie konkretnie graty to zerknę pod maskę. Muszę ogólnie zapoznać się z inst. gaz bo do tej pory w miarę działało i nie musiałem, a teraz to trzeba się poznać bliżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 instalacja gitt jak na elementach BRC, może czas zajrzeć w reduktor po takim przebiegu, może być zasyfiony jak masz w głowie i w rękach to możesz sam sobie to ogarnąć ale jak nie za bardzo z samodzielną pracą przy nissmo to raczej warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 instalacja gitt jak na elementach BRC, może czas zajrzeć w reduktor po takim przebiegu, może być zasyfiony jak masz w głowie i w rękach to możesz sam sobie to ogarnąć ale jak nie za bardzo z samodzielną pracą przy nissmo to raczej warsztat Generalnie ogaraniam, ale jak się okazuje to nie to. Problem występuje również na benzynie, przerywanie przy rozgrzanym jakby któraś świeca co chwilę nie paliła przy niskich obrotach, przy wysokich jest ok. To od czego tu zacząć? pozdrawiam, Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 kopułkę oglądnij ,,,palucha czy coś się nie poluzowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 kopułkę oglądnij ,,,palucha czy coś się nie poluzowało To już robiłem niedawno - kopułka wymieniona na nową. Dziś wyskoczył mi (w końcu) błąd. Odczytałem kod i jest to P0303, czyli coś na trzecim cylindrze nie zapala mieszanki. Wymieniłem tendencyjnie świeczkę z trzeciego cylindra i zobaczymy co się będzie działo. Oprócz tego został mi się jeszcze aparat zapłonowy, czy się go jakoś czyści lub ustawia czy wymienia? No i jeszcze z układu zapłonowego ustawienie zapłonu - gdzie w sumie się ustawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 To już robiłem niedawno - kopułka wymieniona na nową. Dziś wyskoczył mi (w końcu) błąd. Odczytałem kod i jest to P0303, czyli coś na trzecim cylindrze nie zapala mieszanki. Wymieniłem tendencyjnie świeczkę z trzeciego cylindra i zobaczymy co się będzie działo. Oprócz tego został mi się jeszcze aparat zapłonowy, czy się go jakoś czyści lub ustawia czy wymienia? No i jeszcze z układu zapłonowego ustawienie zapłonu - gdzie w sumie się ustawia? aparatem zapłonowym poczytaj na forum o przyspieszaniu zapłonu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 aparatem zapłonowym poczytaj na forum o przyspieszaniu zapłonu ... Na benzynie też zaczął przerywać i ogólnie się pogorszyło. Ewidentnie nie palił na trzeci cylinder - po zdjęciu fajki ze świecy brak zmiany pracy silnika, wykręcona świeca mokra. Spróbowałem więc jeszcze przestawić trochę zapłon zanim będę wymieniał aparat zapłonowy i silnik zaczął chodzić równo. Minęło parę dni, problem nie palenia na jedną świecę się nie pojawia. Czy przestawiony zapłon może powodować taki efekt? Mam podejrzenie na ostatniego mechaniora, że przy wymianie termostatu (który jest blisko aparatu zapłonowego) troche się przekręcił. Generalnie wymienię jeszcze palec i wtedy w sumie wszystko oprócz samego aparatu apłonowego będzie wyeliminowane (bo świece, przewody, kopułka i palec będą nowe...) pozdrawiam, Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.