Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dluzsze zapalanie


Gość dr0m

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

jak mi autko postoi troche dluzej, to musze go dosc dlugo meczyc na rozruszniku zanim nie zalapie. podobno w pompie paliwowej jest membramka, ktorej zadaniem jest podtrzymywanie poziomu paliwa w owej pompie. jezeli nie spelnia swojego zadania w 100%, to po dluzszym postoju poziom paliwa opada i autko potrzebuje wiecej czasu na dopompowanie.

 

ponoc jest srodek, ktory dolewa sie do paliwa i czysci on caly uklad paliwowy. wiecie o jakim srodku mowa, w reichu cos takiego maja, w polsce ponoc tez jest do kupienia...

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

Jak masz 2.0 GTi to masz elektrycnza pompe w zbiorniku wiec o jakiej membramce mowa?

Przy zbiorniku jest taki zaworek w ksztalcie filterka i on prawdopodobnie odpowiada za utrzymywanie paliwa w przewodzie (w jedna strone przepusza a w druga nie). Moze by ze masz ten zaworek uszkodzony.

Jest jeszcze jedna mozliwosc ze tworza Ci sie tzw korki paliwowe. Dzieje sie to naczesciej w upaly gdy jest goraco. Silnik na postoju nie ma chlodzenia i przewody paliwowe biegnace kolo silnika narzewaja sie bardzo. W wyniku tego paliwo zaczyna parowac w przewodach i tworza sie korki... odsylam do literatury bo moglem cos pomieszac. Nie mniej zdarzaja sie takie przypadki. Potem ciezko uruchomic pojazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...