Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Chyba termostat


kojoto3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć. Mój ojczulek ma Almerę n16 2,2 w diesel i ma kłopot z ogrzewaniem.

Tzn. brak tego ogrzewania w kabinie, nie leci ciepłe powietrze. Temperaturę pokazuję że jest ok,

od strony silnika sprawdzałem te dwa przewody co wchodzą do kabiny. Ten górny wchodzący jest gorący, a

ten dolny wychodzący z kabiny jest zimny. Wydaje mi się że to może być termostat,

ale czy aby napewno. Przecież o ile się nie mylę termostat jest przy silniku (chociaż tak dokładnie się

nie przyglądałem) ale tak mi się wydaje że jest przykręcany do korpusu silnika z boku.

Więc te węże są już za silnikiem, czy może jest jeszcze jeden jakiś termostat odpowiedzialny za ogrzewanie kabiny?

Proszę o jakieś propozycję co sprawdzić i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że raczej to nie będzie termostat, jak już to bym był bardziej skłonny

do nagrzewnicy. Tylko tak sobie myślę, że może to jeszcze coś z linką, bo jakieś 2 miesiące temu

zaglądane było do radia więc może przez przypadek spadła jakaś linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś pękło mocowanie od linki i miałem ogrzewanie czały czas na max, może Tobie się coś zablokowało tylko w "drugą stronę" i masz cały czas włączone na chłodzenie.

Trzeba wyciągnąć radio wtedy dostaniesz się do linek od nagrzewnicy

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo nagrzewnica Ci się zapowietrzyła. podjedź przodem pod jakąś górkę i niech tak pochodzi trochę z ogrzewaniem na maxa. jak poleci ciepłe to się odpowietrzy i będzie już grzało. ja miałem właśnie zapowietrzoną po wymianie płynu i wpadłem na takie odpowietrzenie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć. Mój ojczulek ma Almerę n16 2,2 w diesel i ma kłopot z ogrzewaniem.

Tzn. brak tego ogrzewania w kabinie, nie leci ciepłe powietrze. Temperaturę pokazuję że jest ok,

od strony silnika sprawdzałem te dwa przewody co wchodzą do kabiny. Ten górny wchodzący jest gorący, a

ten dolny wychodzący z kabiny jest zimny. Wydaje mi się że to może być termostat,

ale czy aby napewno. Przecież o ile się nie mylę termostat jest przy silniku (chociaż tak dokładnie się

nie przyglądałem) ale tak mi się wydaje że jest przykręcany do korpusu silnika z boku.

Więc te węże są już za silnikiem, czy może jest jeszcze jeden jakiś termostat odpowiedzialny za ogrzewanie kabiny?

Proszę o jakieś propozycję co sprawdzić i jak.

 

Kolega sprawdż sterowanie zaworem nagrzewnicy a mianowicie na 100% to pokrętło co masz pod radiem fabrycznym tam przeważnie uszkadza się blokada pancerza linki i jakbys nie kręcił linka zaworu do nagrzewnicy nie otworzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rozmaryn

podłącze się do tematu. Mam trochę inny problem, mianowicie moja alma nie chce się rozgrzać. Jadę sobie z 3 km i wskazówka od temp rośnie do min... i tak rośnie do 1/4 i włącza się nawiew (klimatronic) no i wskazówka znów wędruje do minimum. No to sobie mówie pewnie za wcześnie włącza nawiew na maksa. Następnego dnia steruje ręcznie nawiewem, tj włączam nawiew na 1 i czekam aż się rozgrzeje na 1/4 i wtedy zmieniam nawiew na 3 i co? znów mi temp maleje, nie ważne czy jade czy stoje zawsze się to dzieje. Myślicie że to termostat nie zamyka się do końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...