Gość sawickas Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 witam od rana mam jakies dzwne problemy z samochodem, wczoraj stal pod firma i mega go przewiało moze to tego powod... ale od poczatku: wczoraj ładnie palil na benzynie jak przełańczalem na gaz potrafił gubic obroty pare razy gasł ale ogolnie jak juz zlapał rytm jechal dalej ( podejrzewałem beznadziejny gaz na stacji wczesniej nie mialem takich problemow... 1) rano odpalił normalnie na benzynie po jakims 1km zaswiecił sie sprawdz silnik i problemy z paleniem na benzynie... na luznie chodził normalnie a jak wrzucałem D to obroty spadały i gasł 2) pod firma zauwazyłem ze ciagle chodzi załaczony wentylator chłodnicy (cheak dalej sie swieci), zgasiłem po pewnym czasie ide go odpalic ledwo zakreciłem a juz wentylatory chodza.... 3) podczas kolejnej proby zapalenia nawet nie chciał zagadac na benzynie, albo sie zj***l przekaznik przy okazji gdyz zwiesiło mi rozrusznik wyciagam kluczyk a pod maska słysze od strony skrzyni biegow odglos podobny do wiertarki (ciagły bez znaczenia czy kluczyk jest w stacyjce czy nie ma, w koncu odłaczyłem akumulator, po podlaczeniu klemy dalej odglos wiertarki pod maska .... ma ktos pomysl jak sie za to zabrac?? jest troche zimno i nie chce chodzic przez pola pelne sniegu 4km z buta _________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Plewek01 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 witam od rana mam jakies dzwne problemy z samochodem, wczoraj stal pod firma i mega go przewiało moze to tego powod... ale od poczatku: wczoraj ładnie palil na benzynie jak przełańczalem na gaz potrafił gubic obroty pare razy gasł ale ogolnie jak juz zlapał rytm jechal dalej ( podejrzewałem beznadziejny gaz na stacji wczesniej nie mialem takich problemow... 1) rano odpalił normalnie na benzynie po jakims 1km zaswiecił sie sprawdz silnik i problemy z paleniem na benzynie... na luznie chodził normalnie a jak wrzucałem D to obroty spadały i gasł 2) pod firma zauwazyłem ze ciagle chodzi załaczony wentylator chłodnicy (cheak dalej sie swieci), zgasiłem po pewnym czasie ide go odpalic ledwo zakreciłem a juz wentylatory chodza.... 3) podczas kolejnej proby zapalenia nawet nie chciał zagadac na benzynie, albo sie zj***l przekaznik przy okazji gdyz zwiesiło mi rozrusznik wyciagam kluczyk a pod maska słysze od strony skrzyni biegow odglos podobny do wiertarki (ciagły bez znaczenia czy kluczyk jest w stacyjce czy nie ma, w koncu odłaczyłem akumulator, po podlaczeniu klemy dalej odglos wiertarki pod maska .... ma ktos pomysl jak sie za to zabrac?? jest troche zimno i nie chce chodzic przez pola pelne sniegu 4km z buta _________________ Nie bardzo rozumiem o co chodzi w słowach, że kluczyka nie ma w stacyjce?? wyjmujesz kluczyk a spod maski dalej odgłos wiertarki? Jak ja miałem taki odgłos przy próbie rozruchu to niestety był bendiks do wymiany, a raczej regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.