Gość deficyt2009 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Sunny 1,6 SLX 16V na gaźniku z roku '91. Po dzisiejszej nocy pojazd odmówił posłuszeństwa. Nie mogłem go po prostu odpalić. Samochód jest zagazowany. Odpalałem go na benzynie. Ostatnio też nie chciał odpalić więc przerzuciłem na gaz i odpalił. Dzisiaj to nie pomogło. Po przerzuceniu na gaz usłyszałem tylko jakieś dziwne syczenie i pstryknięcie przy przełączniku (pstryknięcie akurat jest standardem - syczenie nie). Reduktor cały się oszronił łącznie z wężem dopływowym oraz mixerem przy gaźniku. Polałem wrzątkiem - nadal nie pomogło. Przy ponownej próbie odpalenia na benzynie podczas gdy rozrusznik kręcił kontrolka od przełącznika gazu czasem całkowicie gasła co mnie niepokoiło. Kręciłem do wyczerpania akumulatora. Ponownie naładowałem i próbowałem jeszcze raz... nadal nic. Pomocy!! Co może być przyczyną tego problemu?? Tydzień temu miałem problemy z rozrusznikiem. Czasem szczotki nie chwytały i rozrusznik nie kręcił. Wymieniałem w ostatnim czasie króćce oraz węże przy reduktorze ale też nie wiem czy to może być problemem. Opisałem szczegółowo problem. Dziękuję z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość StS Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Warto sprawdzić czy ssanie się włącza. Gdzieś było o tym na forum (pamiętam wątek, że się nie wyłączało). No i w jakim stanie świece i kable? Im wilgotniej i chłodniej, tym gorzej dla nich... A odpalanie na gazie przy mrozach to chyba nie najlepszy pomysł dla membrany parownika. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deficyt2009 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 świece i kable były wymieniane w kwietniu więc raczej powinny być dobre. Jestem zielony więc zapytam: czy może być to pompa paliwowa?? Z czego jest napędzana takowa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 pompa w tym silniku jest napędzana wałkiem rozrządu, a raczej krzywką na nim - stary dobry układ prawie jak w maluchu;) - prawie oznacza wielką różnicę, od tak mała dygresja;] Jest umiejscowiona przy głowicy po prawej stronie (charakterystyczny element między pokrywą filtra, a głowicą bardziej po prawej stronie. Czasem się zdarza że ludzie jeżdżą na gazie i w ogóle nie tankują benzyny, przez co pompa się zaciera bo pracuje na sucho, ale nie powiedziane że to wina pompy... może spróbuj odpalić na "zastrzyku" tzw. 10cm strzykawką benzyny prosto do gaźnika, jak nie to lepiej zaprowadź auto do kogoś, bo tłumaczyć można długo i w zasadzie powodów może być multum.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deficyt2009 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 benzynę tankuję regularnie tym bardziej że odpalam auto na benzynie. autostart poprzez zalanie gaźnika też nie pomógł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 A czy masz iskrę kolego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Podłącze sie pod temat.... Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku.Żebym mógł odpalić muszę chwile kręcić rozrusznik,i wcisnąć gaz.Co mogło nawalić że muszę wcisnąć gaz by odpalić silnik?? Dla mnie to jest jakas nowość ,ponieważ do niedawna mój n14 1,4 16v palił dosłownie na dotyk.Podejrzewam,że ma to coś wspólnego z ostatnimi mrozami.Myślałem ,by zmienić filtr paliwa(ma ok.roku),chociaż pomykam na LPG i niewiele na PB jeżdżę ,myślicie że ma on cos wspólnego z tymi niedomaganiami silnika?HELP,hilfe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Podłącze sie pod temat.... Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku.Żebym mógł odpalić muszę chwile kręcić rozrusznik,i wcisnąć gaz.Co mogło nawalić że muszę wcisnąć gaz by odpalić silnik?? Dla mnie to jest jakas nowość ,ponieważ do niedawna mój n14 1,4 16v palił dosłownie na dotyk.Podejrzewam,że ma to coś wspólnego z ostatnimi mrozami.Myślałem ,by zmienić filtr paliwa(ma ok.roku),chociaż pomykam na LPG i niewiele na PB jeżdżę ,myślicie że ma on cos wspólnego z tymi niedomaganiami silnika?HELP,hilfe to juz moze tak ma ze nie lubi mrozu, temperatura zelzeje i bedzie dobrze, starosc nie radosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 benzynę tankuję regularnie tym bardziej że odpalam auto na benzynie. autostart poprzez zalanie gaźnika też nie pomógł... Kolego a na tym reduktorze ile już przejechane? spróbuj z zakreconym zaworem na butli może.. To syczenie mnie niepokoi, może nawet przy próbie odpalenia na benzynie reduktor puszcza gaz.. Może rozrusznik do reszty szlag trafił.. Opcji jest kilka tylko trzeba je po kolei eliminować.. Podłącze sie pod temat.... Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku.Żebym mógł odpalić muszę chwile kręcić rozrusznik,i wcisnąć gaz.Co mogło nawalić że muszę wcisnąć gaz by odpalić silnik?? Dla mnie to jest jakas nowość ,ponieważ do niedawna mój n14 1,4 16v palił dosłownie na dotyk.Podejrzewam,że ma to coś wspólnego z ostatnimi mrozami.Myślałem ,by zmienić filtr paliwa(ma ok.roku),chociaż pomykam na LPG i niewiele na PB jeżdżę ,myślicie że ma on cos wspólnego z tymi niedomaganiami silnika?HELP,hilfe Jeśli malo jeźzdisz na pb to właśnie dla odmiany spróbuj na nim troszkę pojeździć. Może być zawalony filtr a to poczujesz w trakcie jazdy bo może mu braknąć mocy(tak na mój rozum) Choć jak ma rok zaledwie to nie powinien, ale to też zależy gdzie się tankuje. A sprawdzałeś świece i kable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el ronin00 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Nie zrozumieliśmy sie ,silnik jeżdzi na PB bez zarzutu tak jak i na gazie (LPG II gen) ,jest tylko mały problem z odpalaniem(jak wspomniałem do niedawna odpalał na dotyk- bez naciskania pedału gazu),teraz musze wcianąc p.gazu .Co ciekawe jak silnik jest ciepły - problemu nie ma.Znalazłem w manualu,ze może to być skutkiem brudnego silniczka krokowego przy przepustnicy ,zdemontowałem go i wyczyściłem,ale nie ma poprawy(może troszkę silnik fajniej pracuje).Filtra paliwa jednak nie zmieniłem .Może jest jakies ustrojstwo które odpowiada za start silnika (nie mówie o rozruszniku )CHOPY POMÓŻCIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.