Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11] check- i prośba o poradę ,,


buniaedek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.to mój pierwszy post na forum Primery więc proszę o wyrozumiałość.Postaram się dokładnie opisać mój problem z żółtą kontrolką.Mianowicie jakieś pół roku temu zapaliła się i po czasie samoistnie zgasła.Zbagatelizowałem problem jednak proces zaczął sie powtarzać i w końcu zaświeciła się na stałe.Auto stało się muliste i nie przyspieszało jak należy.Ponadto podczas odpalania mniej więcej co piąty raz dostawało drgawek, nierówno pracowało, a z wydechu wydobywał się jasnobury dym.Po zgaszeniu i ponownym rozruchu w/w objawy nie występowały.Zaczęło to się powtarzać już póżniej raz za razem więc wizyta w zakładzie do dieseli i pełna diagnostyka.Wyskoczyły 3 błędy z czego dwa były mało istotne ( gość skasował ) ale trzeci dotyczył wtrysku sterującego.Po zakupie tego wtrysku i założeniu kotrolka zgasła a auto odzyskało wigor.Niestety miesiąc temu zowu pojawił się check i tu niespodzianka się zaczyna.Objawów jak wyżej brak jednak po odpaleniu auta i osiągnięciu temp.pracy gdy wprowadzę go na obroty do 3 tyś. i szybko puszczę pedał gazu kontrolka gaśnie .Zaczynam jechać i po około 10 km jazdy z prędkością ok.90 km/h zapala się znowu.Jednak operacja wkręcenia na 3 tyś obr. już nie przynosi skutku.Nie dymi, nie szarpie ,wkręca się ładnie, przyspiesza , spalanie nie wzrosło w widoczny sposób, odpala ładnie , nie bierze oleju.Opcję szukaj znam przeszukałem aż oczy wyszły i nie mogłem znależć podobnego objawu.Czy znowu zaczyna się sypać w wtrysk sterujący ???

NISSAN Primera 2.0 TD 2001 r. 184.000 przebiegu , to jej pierwsza awaria do tej pory.

Dodam jeszcze że potrafi się zapalić podczas ostrego hamowania ale już nie chce zgasnąć podczas przyspieszania .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poradę spróbuję na sposób ze spinaczem i dam znać o efektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz przepływomierz do wymiany,zreszta diagnostyka zobaczysz. I może filtr paliwa ma już wode w odstojniku na dole.

Chyba że już wymieniony na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...