buniaedek Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam.to mój pierwszy post na forum Primery więc proszę o wyrozumiałość.Postaram się dokładnie opisać mój problem z żółtą kontrolką.Mianowicie jakieś pół roku temu zapaliła się i po czasie samoistnie zgasła.Zbagatelizowałem problem jednak proces zaczął sie powtarzać i w końcu zaświeciła się na stałe.Auto stało się muliste i nie przyspieszało jak należy.Ponadto podczas odpalania mniej więcej co piąty raz dostawało drgawek, nierówno pracowało, a z wydechu wydobywał się jasnobury dym.Po zgaszeniu i ponownym rozruchu w/w objawy nie występowały.Zaczęło to się powtarzać już póżniej raz za razem więc wizyta w zakładzie do dieseli i pełna diagnostyka.Wyskoczyły 3 błędy z czego dwa były mało istotne ( gość skasował ) ale trzeci dotyczył wtrysku sterującego.Po zakupie tego wtrysku i założeniu kotrolka zgasła a auto odzyskało wigor.Niestety miesiąc temu zowu pojawił się check i tu niespodzianka się zaczyna.Objawów jak wyżej brak jednak po odpaleniu auta i osiągnięciu temp.pracy gdy wprowadzę go na obroty do 3 tyś. i szybko puszczę pedał gazu kontrolka gaśnie .Zaczynam jechać i po około 10 km jazdy z prędkością ok.90 km/h zapala się znowu.Jednak operacja wkręcenia na 3 tyś obr. już nie przynosi skutku.Nie dymi, nie szarpie ,wkręca się ładnie, przyspiesza , spalanie nie wzrosło w widoczny sposób, odpala ładnie , nie bierze oleju.Opcję szukaj znam przeszukałem aż oczy wyszły i nie mogłem znależć podobnego objawu.Czy znowu zaczyna się sypać w wtrysk sterujący ??? NISSAN Primera 2.0 TD 2001 r. 184.000 przebiegu , to jej pierwsza awaria do tej pory. Dodam jeszcze że potrafi się zapalić podczas ostrego hamowania ale już nie chce zgasnąć podczas przyspieszania . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Spróbuj zrobić sam autodiagnostykę, pewniejsza od mechanika. I taguj tematy Mój odnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Poprawimy tyt ale myślę że kolega podesłał odpowiedni kierunek działania ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buniaedek Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dzięki za poradę spróbuję na sposób ze spinaczem i dam znać o efektach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Może masz przepływomierz do wymiany,zreszta diagnostyka zobaczysz. I może filtr paliwa ma już wode w odstojniku na dole. Chyba że już wymieniony na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.