Gość andrea0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam jestem na forum nowy. mój problem jest taki, że na zimnym ciężko pali.żeby odpalić długo trzeba kręcić rozrusznikiem,jak zapali to nim telepie przez około5s.pózniej sie uspokaja świece są w porządku.myslę ze nie działa przestawiacz kąta wtrysku jak go wyregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zanim zaczniesz zabawę z kątem wtrysku wykonaj takie czynności. Jeżeli jesteś pewny że świece żarowe są ok (najlepiej wykręcić i podpiąć pod akumulator, po około 8sec powinny całe prawie że "świecić") Mając świece OK, i do tego zamontowane i spięte listwą metalową która jest zasilana, to miernik w dłoń i zobacz jakie masz napięcie na tej listwie podczas grzania świec i jak długo one się grzeją. Jako że są podpięte jedną listwą to ich czas grzania aż do odłączenia to około 45sec. (czasami jest też 30 sec). jak będziesz miał problem dalej to pisz, jeszcze jest taki gówniany filtr malutki w pompie, on jak jest zapchany to powoduje ciężkie odpalanie. Co do samego przestawiacza kąta wtrysku to ci nie pomogę bo nie miałem z tym problemów. Pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radusi Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ja u siebie mam taki sam problem, Latem nie było żadnych problemów z odpalaniem a jak nadeszły mrozy muszę się namęczyć żeby odpalił i później jak u kolegi telepie silnik tak jakby chodził początkowo na dwóch cylindrach. Wszystkie świece wymieniłem na nowe, można powiedzieć że trochę się polepszyło ale nadal problem nie rozwiązany. Napięcie jest ok 13V więc myślę że tak powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Swieczki do wymiany kolego pewnie bedą. Co prawda mi jak juz slabo grzeja to pali na dotyk tylko normalnie silnik trzesie przerywa na tym garku gdzie najslabiej grzeje a z tylu bialy dym. Wymienialem dwa lata temu zrobilem jakies 50 000km NGK 70-80pln/szt ale juz ktoras slabo grzeje teraz zamowilem tansze HKT z allegro 29pln/sztuke i czekam az przyjda bo takim kaszlakiem nie lubie jezdzic w zimie. Przy temperaturze kolo 0 stopni to pali normalnie nawet jak juz ktoras slabo grzeje, przerywac to dopiero mi zaczyny kolo -10 i wiecej ale zawsze pali na dotyk. W Twoim przypadku to pewnie masz stare swiece i tam juz wiecej niz jedna slabo grzeje stad problemy z odpaleniem. Do tego silnika musza byc porzadne swiece NGK byly super palil idealnie przy -30, a HKT zobaczymy jak przyjda to dam znac co to warte:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 A i jeszcze jedno, nie sugerujcie się tym że na desce jak zgaśnie kontrolka od grzania świec to one już nie grzeją się. Kontrolka gaśnie ale tak jak wcześniej pisałem grzanie trwa około 30-45sec do momentu aż przekaźnik "pyknie" (co jest słyszalne) i odłączy napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 A i jeszcze jedno, nie sugerujcie się tym że na desce jak zgaśnie kontrolka od grzania świec to one już nie grzeją się. Kontrolka gaśnie ale tak jak wcześniej pisałem grzanie trwa około 30-45sec do momentu aż przekaźnik "pyknie" (co jest słyszalne) i odłączy napięcie. moj sposob to taki ze pierwszy raz grzeje do puki nie zgasnie drugi ok 40 sekund co do swiec powiem tak kupilem boscha jak dostalem auto czyli gdzies ok lutego a w grudniu jedna juz padla calkowicie a kolejna ledwo co grzala to jest troche porazka kupilem polskie iskry i 3 zima pali na dotyk nawet przy -16 pod blokiem. Nie wiem moze zle trafilem na boscha na felerna produkcje a z iskra mi sie poszczescilo choc to idiotyczne tlumacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Kolego Jastrzab ktory filterek miales na mysli. Czy ten ktory jest za zaworem kata wtrysku ,czy ten ktory jest na srubie doprowadzajacej paliwo do pompy.Teraz tak. Pompy wtryskowe mamy podobne w naszych autkach. Czy probowales robic autodiagnostyke w swoim aucie. Z tego co wiem to mamy takie same bledy w primerce co w Terrano 2,7tdii almerzeN15. Prosze zebys weszedl na dzial Primery i tam jest od P11 do P11.144. klikniesz na to i tam bedzie link Faq dla silnika CD20T kolegi And pec. W tym linku bedzie znowu link Kody bledow z opisem autodiagnostyki. Moze sie okazac ze po zrobieniu autodiagnostyki kody bledow beda te same. Przeciez silniki mamy podobne. Do kolegi ktory zalozyl ten post. jakby byl walniety przestawiacz wlasciwe zawor kata wtrysku to silnik by tracil moc i by Ci przerywal. Poza tym nawet nie mysl o nim bo to koszt ok 700zl-nowy. Mysle ze bardziej miales na mysli kat wtrysku. .Musisz wiedziec jaka ma byc jego wartosc bo ustawia sie go czujnikiem. Jesli Ci telepie silnikiem przez tam 5 sec to do wymiany swiece zarowe. Sprawdzic ktora nie grzeje. Najlepiej wykrecic i pod prostownik i patrzyc jak grzeja. Jesli swiece grzeja , w filtrze paliwa nie ma rudej , filtr powietrza czysty , przekaznik swiec zarowych dziala to wtedy bym sprawdzil kat wtrtysku. Jesli caly czas CI ciezko odpalal to jeszcze do sprawdzenia pasek na pompie moze tam jest przestawiony. Ale to Ci wyjdzie jak bedziesz ustawial kat wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Kolego Jastrzab ktory filterek miales na mysli. Czy ten ktory jest za zaworem kata wtrysku ,czy ten ktory jest na srubie doprowadzajacej paliwo do pompy.Teraz tak. Pompy wtryskowe mamy podobne w naszych autkach. Czy probowales robic autodiagnostyke w swoim aucie. Z tego co wiem to mamy takie same bledy w primerce co w Terrano 2,7tdii almerzeN15. Prosze zebys weszedl na dzial Primery i tam jest od P11 do P11.144. klikniesz na to i tam bedzie link Faq dla silnika CD20T kolegi And pec. W tym linku bedzie znowu link Kody bledow z opisem autodiagnostyki. Moze sie okazac ze po zrobieniu autodiagnostyki kody bledow beda te same. Przeciez silniki mamy podobne. Do kolegi ktory zalozyl ten post. jakby byl walniety przestawiacz wlasciwe zawor kata wtrysku to silnik by tracil moc i by Ci przerywal. Poza tym nawet nie mysl o nim bo to koszt ok 700zl-nowy. Mysle ze bardziej miales na mysli kat wtrysku. .Musisz wiedziec jaka ma byc jego wartosc bo ustawia sie go czujnikiem. Jesli Ci telepie silnikiem przez tam 5 sec to do wymiany swiece zarowe. Sprawdzic ktora nie grzeje. Najlepiej wykrecic i pod prostownik i patrzyc jak grzeja. Jesli swiece grzeja , w filtrze paliwa nie ma rudej , filtr powietrza czysty , przekaznik swiec zarowych dziala to wtedy bym sprawdzil kat wtrtysku. Jesli caly czas CI ciezko odpalal to jeszcze do sprawdzenia pasek na pompie moze tam jest przestawiony. Ale to Ci wyjdzie jak bedziesz ustawial kat wtrysku. Tak chodzi mi o ten filterek który jest na śrubie doprowadzającej paliwo do pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.