Gość micham Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam, mam pytanie odnośnie chyba sworzni wachacza, mam na myśli te górne, jest na nich taki jakby wentylek/odpowietrznik, tam się dobija smaru? generalnie gdy mam kolo w górze i poruszam nim to czuć duży luz, góra koła ma odchylenia jakies 3-5mm, oczywiście podczas jazdy gdy auto sie buja tłucze mi się to. Jak ten element konkretnie się nazywa i czy z jego wymianą będę miał jakiś problem i o co chodzi z tym dobijaniem smaru? przepraszam jeśli głupie pytanie ale to moja pierwsza terenówka terrano I 93r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubuś Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 z Twojego opisu wynika, że mówimy chyba o wsporniku drążka środkowego. Może wrzuć zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micham Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ze zdjęciem może być ciężko, aczkolwiek wygląda to jak gałka, łączy ze sobą jarzmo wraz z wachaczem, i tak jakby od góry tej gałki jest właśnie ten "odpowietrznik" chyba do smarowania tłucze mi sie to tak jakby ktoś młotkiem o felge bił, oczywiście mówimy o przodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ze zdjęciem może być ciężko, aczkolwiek wygląda to jak gałka, łączy ze sobą jarzmo wraz z wachaczem, i tak jakby od góry tej gałki jest właśnie ten "odpowietrznik" chyba do smarowania tłucze mi sie to tak jakby ktoś młotkiem o felge bił, oczywiście mówimy o przodzie Witam. Jeżeli się tłucz to sworzeń do wymiany, zjawisko powinno nasilać się przy skracaniu w dana stronę i podczas powolnej jazdy po nierównej drodze. Tez to przerabiałem ale wymieniałem od razu wszystkie cztery sworznie.Gorne nie sa problematyczne do wymiany ściągacz do sworzni i 6 śrub do odkręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micham Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 dokładnie tak a do czego jest ten odpowietrznik ? wyglada jak wentylek do którego dobija się smaru, ile mniej wiecej kosztują te sworznie? bo również przymierzam się do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 dokładnie tak a do czego jest ten odpowietrznik ? wyglada jak wentylek do którego dobija się smaru, ile mniej wiecej kosztują te sworznie? bo również przymierzam się do zmiany ja kupowalem 555 jakies 70 zl za szt ale sa tansze tylko czy tak na prawde sie oplaca???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micham Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 bardzo dziękuje pewnie że jak robić to porządnie, jeszcze u mnie są trochę większe koła więc pasuje żeby się nie rozleciało za tydzień jeszcze raz dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 bardzo dziękuje pewnie że jak robić to porządnie, jeszcze u mnie są trochę większe koła więc pasuje żeby się nie rozleciało za tydzień jeszcze raz dziękuje Spokao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micham Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 apropo "odpowietrzników" mam takie sworznie gdzie są wypuszczone smarowniczki do dobijania smaru, zupełnie przypadkiem odazało sie że oby dwa łożyska były poluzowane a sworznie dobre, natomist problem się nasilił i teraz w czasie jazdy przy skręceniu kolami w lewo, nawet nie dużo, za każdą razą jest mocny stuk w prawym przednim kole, nadal jeszcze nie wykryłem co to jest, jeśli sie nic nie urwie/rozleci to podjadę na stacje diagnostyczną i trzepaki i będe szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 apropo "odpowietrzników" mam takie sworznie gdzie są wypuszczone smarowniczki do dobijania smaru, zupełnie przypadkiem odazało sie że oby dwa łożyska były poluzowane a sworznie dobre, natomist problem się nasilił i teraz w czasie jazdy przy skręceniu kolami w lewo, nawet nie dużo, za każdą razą jest mocny stuk w prawym przednim kole, nadal jeszcze nie wykryłem co to jest, jeśli sie nic nie urwie/rozleci to podjadę na stacje diagnostyczną i trzepaki i będe szukać przyczyny a sworznie dolne sprawdzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micham Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 rozleciał się prawy łącznik stabilizatora .. aż wstyd no ale dopiero dziś się zorientowałem, jeśli jednak by się nadal okazało że to nie to, to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.