Gość alien_83 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Co to może byc? Mam N14 1,6 16v jechalem sobie do znajomej i zaczelo padac. zatrzymalem sie zalatwilem swoje sprawy a gdy wrocilem i chcialem go odpalic to d... Co to moze byc??? Czy mieliscie cos podobnego??? Pozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 ponoc gdy jest wilgotno, a masz juz stare przewody wysokiego napiecia , kopulke i tzw. palec rozdzielacza, to takie hece moga sie dziac. a jak postal dluzej, to tez nic? jezeli gdzies byl kabel pekniety, a bylo mokro to mogl puscic ladunek do aparatu zaplonowego i Ci polecial... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien_83 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 jak postal chwile dluzej to wszystko bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien_83 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Kurde znowu niechcial zapalic. Ale tym razem nie bylo deszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 a zwrociles uwage jak zachowuje sie motor? trzyma obroty? stabilny? sprawdz stan kopulki i przewodow, jak bedzie sie zniej sypalo to znaczy, ze musisz zaczac od tego, a najlepiej zaczac od swiec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien_83 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 motor wporzadku. trzyma obroty i nic zlego sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruk78 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 też miałem cišgle problemy z zapalaniem, okazało się że mam stare kable. Zbyt długo przymierzałem się do ich wymiany, tak długo że poszedł mi aparat zapłonowy. Załowałem na kable max.170zl a teraz musze wydać co najmniej 400zl. Nie radze nikomu oszczedzac na kablach a tym bardziej na wiecach. Aparatu szukam dalej( n14 1,4 16V na pełnym wtrysku) może kto taki aparat ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 xandafer, szukaj w dziale `sprzedam` . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Co to może byc? Mam N14 1,6 16v jechalem sobie do znajomej i zaczelo padac. zatrzymalem sie zalatwilem swoje sprawy a gdy wrocilem i chcialem go odpalic to d... Co to moze byc??? Czy mieliscie cos podobnego??? Pozdro dla wszystkich Moze znajoma chciala zebys poprostu zostal dluzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Ja mam nieco inny przypadek. Nie chce mi zapalić jak nieco dłużej postoi. Muszę próbować parę razy, dodać gazu i wtedy odpali. A po odpaleniu ma zdecydowanie za wysokie obroty. Trwa to około minuty i się normalizuje. Da się coś z tym zrobić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Ja mam nieco inny przypadek. Nie chce mi zapalić jak nieco dłużej postoi. Muszę próbować parę razy, dodać gazu i wtedy odpali. A po odpaleniu ma zdecydowanie za wysokie obroty. Trwa to około minuty i się normalizuje. Da się coś z tym zrobić? Pozdrawiam Ja bym stawial na przeplywke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 To się da samemu zrobić czy trzeba podjechać do mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 To się da samemu zrobić czy trzeba podjechać do mechanika? Mozna przeplywke sprawdzic u mechanika; mozna ja tez ponoc wyczyscic; Najlepiej jednak wymienic...ale upewnij sie wpierw czy to faktycznie 'to' pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruk78 Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Znalazłem aparat koszt 300, we wszystkich innych miejscach były za conajmniej 550 zł, mam nadzieje,że niska cena nie niesie za sobą problemów. Mechanior powiedział,że w 90% przypadków problem z zapalaniem to kable . Na kablach tym razem nie oszvczędzam 170zł, świece NGK 4X9zl. Ponoć nowa(zamiennik) kopułka i palec kosztują 100 i 30zl, a może 30 i 100. Ceny podaje dla informacji dla tych ,których to czeka. Koszt wymiany aparatu, świec i kabli 100zl.-ceny robocizny w Warszawie.W SUMIE KOSZT 86 PIWEK W KNAJPCE N14 ,1995, 1.4 16V pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.