krystyna1963 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam po raz pierwszy! Problem jaki się pojawił to brak mocy silnika tzn silnik osiąga max 2000 obr i nie załącza się turbina co skutkuje że z trudem auto osiąga 80 km na godzinę. Czy któryś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem i jak z tego wybrnąć? A na dodatek jednocześnie zaświeciła się kontrolka ABSu - czyli ABS również nie działa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 To może być równie dobrze awaria samej turbiny jak elektroniki sterującej. ABS - świecąca kontrolka ,nie słychać charakterystycznego chrobotu i pulsowania pedału hamulca oznacza nieaktywny układ. Przyczyn może być kilka - np awaria któregoś z czujników przy kołach, awaria elektroniki, pompy itp - wszelka zgadywanka w tej sytuacji nie ma sensu, tak czy inaczej trzeba wykonać diagnostykę silnika i ABS - jeśli chcesz zaoszczędzić a auto jest po gwarancji, proponuję poszukać nieautoryzowanego warsztatu specjalizującego się renault - ten silnik to ich radosna twórczość. Jeśli masz jeszcze gwarancję - kierunek ASO Autoniss ul. Droga Męczenników Majdanka i niech naprawiają, w końcu łaski nie robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystyna1963 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 To może być równie dobrze awaria samej turbiny jak elektroniki sterującej. ABS - świecąca kontrolka ,nie słychać charakterystycznego chrobotu i pulsowania pedału hamulca oznacza nieaktywny układ. Przyczyn może być kilka - np awaria któregoś z czujników przy kołach, awaria elektroniki, pompy itp - wszelka zgadywanka w tej sytuacji nie ma sensu, tak czy inaczej trzeba wykonać diagnostykę silnika i ABS - jeśli chcesz zaoszczędzić a auto jest po gwarancji, proponuję poszukać nieautoryzowanego warsztatu specjalizującego się renault - ten silnik to ich radosna twórczość. Jeśli masz jeszcze gwarancję - kierunek ASO Autoniss ul. Droga Męczenników Majdanka i niech naprawiają, w końcu łaski nie robią. Dzięki! Łaski by nie robili gdyby był na gwarancji ale nie jest i muszę poszukać magika z komputerem Może masz jakieś propozycje w Lublinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Diagnostyka komputerowa to raczej domena ASO. Zadzwoń do Nissana a potem do Renault na Kunickiego, naświetl im problem i popytaj o cenę usługi. Sprawdź też w TOMPIS na Zamojskiej - tu masz link: http://www.cylex.pl/firmy/tompis---naprawa-i-cz%C4%99%C5%9Bci---citro%C3%ABn--peugeot--renault-11028933.html i porównaj z ASO a tu masz warsztat naprawy diesli - może on ma możliwość zrobienia diagnostyki? http://dobrymechanik.net/mechanicy/lublin/diesel-motor-service-krzysztof-gorgol.html albo tu: http://www.rankingwarsztatow.pl/szczegoly_warsztatu.php?id=13985 przy Lwowskiej jest Renault Carrara http://carrara.pl/renault,serwis_renault_lublin więc telefon do ręki, dzwoń i porównuj ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam po raz pierwszy! Problem jaki się pojawił to brak mocy silnika tzn silnik osiąga max 2000 obr i nie załącza się turbina co skutkuje że z trudem auto osiąga 80 km na godzinę. Czy któryś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem i jak z tego wybrnąć? A na dodatek jednocześnie zaświeciła się kontrolka ABSu - czyli ABS również nie działa! Miałem coś takiego w dieslu TDCI Forda. Kluczem jest tutaj kontrolka ABSu. Okazuje się, że w niektórych modelach jest tak,że jak sypnie się ABS (sterownik albo czujnik) właczą się tryb awaryjny i jest ograniczona moc. Ja jechałem do serwisu 30km/h okazało się że poszedł sterownik ABS, po wymianie auto wróciło do życia. Zła wiadomosć jest taka, że cena sterownika nie odbiega wiele od ceny turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystyna1963 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Miałem coś takiego w dieslu TDCI Forda. Kluczem jest tutaj kontrolka ABSu. Okazuje się, że w niektórych modelach jest tak,że jak sypnie się ABS (sterownik albo czujnik) właczą się tryb awaryjny i jest ograniczona moc. Ja jechałem do serwisu 30km/h okazało się że poszedł sterownik ABS, po wymianie auto wróciło do życia. Zła wiadomosć jest taka, że cena sterownika nie odbiega wiele od ceny turbiny. Witam! Też tak typowałem W sharanie ABS nie miał nic wspólnego z mocą silnika, ale w Notku ? kto wie ? Cena za sterownik rzeczywiście jest szokująca! Może to jednak nie sterownik Tak czy inaczej bez komputera się nie obejdzie Pozdrawiam! Diagnostyka komputerowa to raczej domena ASO. Zadzwoń do Nissana a potem do Renault na Kunickiego, naświetl im problem i popytaj o cenę usługi. Sprawdź też w TOMPIS na Zamojskiej - tu masz link: http://www.cylex.pl/firmy/tompis---naprawa-i-cz%C4%99%C5%9Bci---citro%C3%ABn--peugeot--renault-11028933.html i porównaj z ASO a tu masz warsztat naprawy diesli - może on ma możliwość zrobienia diagnostyki? http://dobrymechanik.net/mechanicy/lublin/diesel-motor-service-krzysztof-gorgol.html albo tu: http://www.rankingwarsztatow.pl/szczegoly_warsztatu.php?id=13985 przy Lwowskiej jest Renault Carrara http://carrara.pl/renault,serwis_renault_lublin więc telefon do ręki, dzwoń i porównuj ceny Za to również dziękuję! Badanie komputerem wykaże! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 opisz jak uporasz się z problemem, przyda się dla potomnych życzymy powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.